Foorumille http://kalamos.keskustelu.info on nyt mahdollista tulla mukaan myös ilman rekisteröitymistä. http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=134
Tuo foorumi on pyhitetty Rakkauden ilmapiirissä käytävälle Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittavalle keskustelulle Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan.
kalamos tarkoittaa ruokoa. Raamatussa se on kuva ihmisestä. kalamos.keskustelu.info on siis ihan tavallisten ihmisten tuulessa huojuvien heiveröisten ruokojen keskustelufoorumi.
Keskustelemme Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan. Jumalan ilmoitus on nähtävissä myös luomakunnassa. Eli keskustellessamme Jumalan ilmoituksesta voimme ottaa esiin kaikenlaisia asioita taivaan ja maan väliltä - ja maan altakin.
Ehkä et usko Jumalaan, ja Raamattu on sinulle vieras. Juuri sinun kanssasi minä keskustelen oikein mielelläni.
kalamos.keskustelu.info Keskustelua Raamatusta
36
314
Vastaukset
Tässäpä erinomainen tämän aikakauden ihmisten rakastaja, joka ei malta odottaa, että joku tulisi hänen eksytettäväkseen, vaan lähti itse haalimaan halujensa mukaisia eksytettäviä:
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja,"Rakas Teuvo, etkö sinä rakasta tämän aikakauden ihmisiä?
Ajattele, mitä Raamattu sanoo:
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään ..."kalamos kirjoitti:
Rakas Teuvo, etkö sinä rakasta tämän aikakauden ihmisiä?
Ajattele, mitä Raamattu sanoo:
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään ..."Tuosta linkittämästäsi tekstistä jätit pois tärkeimmän: "joka häneen uskoo", miksi?
Paavalin opetuksiin uskominen ei ole Jeesukseen Kristukseen uskomista.
Et onnistu minua vetämään pois totuuden tieltä, vaikka kuinka kovasti rakkauttasi liruttelisi.
Saatanan rakkaus ilmenee sinussakin rakkautena valheeseen ja vääryyteen.
Minut Jumala rakasti omakseen ja Pyhän Hengen lapseksi ja todistajaksi RAKKAUDELLA TOTUUTEEN.
Huppupäinen pahantekijä sinä olet, joka huppupäisenä pystyt rakastamaan jokaista heidän halujensa mukaan: miehiä miehenä tai naisena ja naisia naisena tai miehenä.
Sellainen on ekumenian porttopojan tehtävä: kalamos, molakas, somalakTeuvoSuni kirjoitti:
Tuosta linkittämästäsi tekstistä jätit pois tärkeimmän: "joka häneen uskoo", miksi?
Paavalin opetuksiin uskominen ei ole Jeesukseen Kristukseen uskomista.
Et onnistu minua vetämään pois totuuden tieltä, vaikka kuinka kovasti rakkauttasi liruttelisi.
Saatanan rakkaus ilmenee sinussakin rakkautena valheeseen ja vääryyteen.
Minut Jumala rakasti omakseen ja Pyhän Hengen lapseksi ja todistajaksi RAKKAUDELLA TOTUUTEEN.
Huppupäinen pahantekijä sinä olet, joka huppupäisenä pystyt rakastamaan jokaista heidän halujensa mukaan: miehiä miehenä tai naisena ja naisia naisena tai miehenä.
Sellainen on ekumenian porttopojan tehtävä: kalamos, molakas, somalakIlmeisesti vastasit, että sinä et rakasta. Sinä et rakasta tämän aikakauden ihmisiä.
Ihmeellinen on Jumala, joka on niin rakastanut maailmaa eli nimenomaan maan päällä olevia ihmisiä, että antoi Ainokaisen Poikansa kuolemaan heidän edestään.kalamos kirjoitti:
Ilmeisesti vastasit, että sinä et rakasta. Sinä et rakasta tämän aikakauden ihmisiä.
Ihmeellinen on Jumala, joka on niin rakastanut maailmaa eli nimenomaan maan päällä olevia ihmisiä, että antoi Ainokaisen Poikansa kuolemaan heidän edestään.Minä en kerro valheita, joilla ihmisiä on yli 2000 vuotta Saatanan omiksi rakastettu.
Minun tehtäväni on kerto totuus siitä, miten itse olen Jeesuksen opetuslapseksi päässyt, ja miten opetuslapseus alkaa ainoastaan tästä' tapahtumasta:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Miksi jätit pois tuosta kopioimastasi lauseesta tämän: "joka häneen uskoo"?
Siksi, koska sinuun uskominen ei ole häneen uskomista, ja sama juttu joka ainoan porttopaimen kohdalla.
Oletko sietänyt lukea kaikki ne todistukseni omasta elämästäni, vai tuonko ne vielä tähän sinun aloitukseesi?TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en kerro valheita, joilla ihmisiä on yli 2000 vuotta Saatanan omiksi rakastettu.
Minun tehtäväni on kerto totuus siitä, miten itse olen Jeesuksen opetuslapseksi päässyt, ja miten opetuslapseus alkaa ainoastaan tästä' tapahtumasta:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Siksi, koska sinuun uskominen ei ole häneen uskomista, ja sama juttu joka ainoan porttopaimen kohdalla.
Oletko sietänyt lukea kaikki ne todistukseni omasta elämästäni, vai tuonko ne vielä tähän sinun aloitukseesi?Tällä palstalla, jolla nyt olemme, keskustellaan Raamatusta. Ja niin tehdään myös foorumilla http://kalamos.keskustelu.info
Mutta tuolla foorumilla on kyllä keskustelualue http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=103 , jolla voi tuoda esiin henkilökohtaisia todistuksiakalamos kirjoitti:
Tällä palstalla, jolla nyt olemme, keskustellaan Raamatusta. Ja niin tehdään myös foorumilla http://kalamos.keskustelu.info
Mutta tuolla foorumilla on kyllä keskustelualue http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=103 , jolla voi tuoda esiin henkilökohtaisia todistuksiaKiitos ei minulle, sillä onhan kirjoitettu:
"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."
Sinähän aloitit totuuden raatelemisen ja herjaamisen jo tällä palstalla, kun totuus ei kuulu sinun hengellisiin haluihisi, kun jo omaa nimeäsikin häpeät.- sammakohenki
TeuvoSuni kirjoitti:
Kiitos ei minulle, sillä onhan kirjoitettu:
"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."
Sinähän aloitit totuuden raatelemisen ja herjaamisen jo tällä palstalla, kun totuus ei kuulu sinun hengellisiin haluihisi, kun jo omaa nimeäsikin häpeät.meneppäs koloosi takaisin usvainen sekottaja!
- 1234567---
TeuvoSuni kirjoitti:
Kiitos ei minulle, sillä onhan kirjoitettu:
Sinähän aloitit totuuden raatelemisen ja herjaamisen jo tällä palstalla, kun totuus ei kuulu sinun hengellisiin haluihisi, kun jo omaa nimeäsikin häpeät.Ei tule kaikenlaista julistusta uskoa, joten tarkkana tulee ollakin.
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en kerro valheita, joilla ihmisiä on yli 2000 vuotta Saatanan omiksi rakastettu.
Oletko sietänyt lukea kaikki ne todistukseni omasta elämästäni, vai tuonko ne vielä tähän sinun aloitukseesi?Hyvä kysymys.
Missä rakkautesi on Teuvo?
Herramme oppiahan on, että tulee myös rakastaa vihamiestään.
Rakastatko sinä niitä, joita nuhtetelet, vai haluatko vain piikitellä?mikko.ainasoja kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Missä rakkautesi on Teuvo?
Herramme oppiahan on, että tulee myös rakastaa vihamiestään.
Rakastatko sinä niitä, joita nuhtetelet, vai haluatko vain piikitellä?Ainut rakkaus, jota valittu voi lähimmäisilleen tarjota, on rakkaus totuuteen jokainen kaltaisesi Saatanan syynin vankilaan jäänyt kokee sen vihana. Kuten Jeesus sanoo:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tästä johtuen sinäkin pilkkaat Totuuden Henkeä eksytyksen hengeksi ja jonnen joutavaksi valehtelijaksi.
Tällaista julistusta sinun on turha minulta odottaa:
"Rakas Mikko, kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on kaikki uskovat pelastanut.
Jos joku ilmoittaa päässeensä ahtaasta portista sisälle, ja saaneensa Kristukselta Hengen ja totuuden, niin uskokaa tämä, tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija,"TeuvoSuni kirjoitti:
Ainut rakkaus, jota valittu voi lähimmäisilleen tarjota, on rakkaus totuuteen jokainen kaltaisesi Saatanan syynin vankilaan jäänyt kokee sen vihana. Kuten Jeesus sanoo:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tästä johtuen sinäkin pilkkaat Totuuden Henkeä eksytyksen hengeksi ja jonnen joutavaksi valehtelijaksi.
"Rakas Mikko, kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on kaikki uskovat pelastanut.
Jos joku ilmoittaa päässeensä ahtaasta portista sisälle, ja saaneensa Kristukselta Hengen ja totuuden, niin uskokaa tämä, tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija,"En minä nuhdetta moiti yleisesti otten, mutta rakentavaan sen tulisi silti olla.
Paulusta sinä suotta herjaat, ja jo se paljastaa minulle, että Henki ei ole saanut sinussa tilaa opettaakseen sinua.
Sanalaskukin sanoo, että Jumalattoman sanat ovat, kuin miekan iskuja, mutta vahurskaan sanat ovat, kuin lääke.
Miekan Herramme on tuonut maailmaan mutta silti eikö kaikki nuhdekkin tulisi tähdätä rakentavaan, ei rikki repivään?TeuvoSuni kirjoitti:
Ainut rakkaus, jota valittu voi lähimmäisilleen tarjota, on rakkaus totuuteen jokainen kaltaisesi Saatanan syynin vankilaan jäänyt kokee sen vihana. Kuten Jeesus sanoo:
Jos joku ilmoittaa päässeensä ahtaasta portista sisälle, ja saaneensa Kristukselta Hengen ja totuuden, niin uskokaa tämä, tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija,"On hyvä rukoilla kaikkien ihmisten kääntymisen puolesta, Jumalan pyhän asemassa, ei syntisen, tai syntiä kehuen mitenkään.
mikko.ainasoja kirjoitti:
On hyvä rukoilla kaikkien ihmisten kääntymisen puolesta, Jumalan pyhän asemassa, ei syntisen, tai syntiä kehuen mitenkään.
Yksikään kaltaisesi, Jumalan paaduttamaksi tullut, ei ymmärrä, miksi anteeksi antamattomaan syntiin - Pyhän Hengen pilkkaan syyllistyneiden - puolesta ei pidä rukoilla:
"Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei johda kuolemaan, hän rukoilkoon ja siten antakoon hänelle elämän; tarkoitan niitä, joiden synti ei ole kuolemaksi. Mutta on myös syntiä, joka johtaa kuolemaan, ja sellaisen synnin vuoksi en kehota rukoilemaan."
Tältäkin synniltä on Pyhä Henki minut varjellut.
Miksi et tullut enää kanssani keskustelemaan omaan aloitukseeni, vaan valitsi harhaoppisen - kalamoksen - keskustelun?
Kai sinä olet käynyt myös hänen todistajan aitiossa todistamassa sen, miten totinen parannus tehdään?TeuvoSuni kirjoitti:
Yksikään kaltaisesi, Jumalan paaduttamaksi tullut, ei ymmärrä, miksi anteeksi antamattomaan syntiin - Pyhän Hengen pilkkaan syyllistyneiden - puolesta ei pidä rukoilla:
"Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei johda kuolemaan, hän rukoilkoon ja siten antakoon hänelle elämän; tarkoitan niitä, joiden synti ei ole kuolemaksi. Mutta on myös syntiä, joka johtaa kuolemaan, ja sellaisen synnin vuoksi en kehota rukoilemaan."
Tältäkin synniltä on Pyhä Henki minut varjellut.
Miksi et tullut enää kanssani keskustelemaan omaan aloitukseeni, vaan valitsi harhaoppisen - kalamoksen - keskustelun?
Kai sinä olet käynyt myös hänen todistajan aitiossa todistamassa sen, miten totinen parannus tehdään?No olenpahan ainakin yrittänyt myös sinulle puhua.
mikko.ainasoja kirjoitti:
No olenpahan ainakin yrittänyt myös sinulle puhua.
Sitähän se Saatana kaikkien palvelijoittensa kautta jatkuvasti tekee. Niin kuin teki opetuslapsi Pietarinkin kautta:
"Tästä lähtien Jeesus alkoi puhua opetuslapsilleen, että hänen oli mentävä Jerusalemiin ja kärsittävä paljon kansan vanhimpien, ylipappien ja lainopettajien käsissä. Hänet surmattaisiin, mutta kolmantena päivänä hän nousisi kuolleista.
"Pietari veti hänet erilleen ja alkoi nuhdella häntä: "Jumala varjelkoon! Sitä ei saa tapahtua sinulle, Herra!"
Joten Jeesuksen vastaus Pietarille on tänäkin päivänä sama sinulle ja puskaveljellesi kalamokselle:
"Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
Ihmisen oman hengen ajatukset ovat AINA Saatanan ajatuksia, vaikka he mitä tahansa Raamatun totuutta viesteissä julki tuovat. Kuten Jeesus tämänkin näin selvästi ilmoitti:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' "
Sama selkokielellä kalamos ja Mikko Ainasoja sanovat hänelle sinä päivänä:
"Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me Teuvo Suniakin varoitimme, kun tunsimme hänessä olevan hengen Saatanan hengeksi."
"Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' "
Ja aloittajalle:
Jumalattomat ovat kuin ruokoja, joita merten aallot keinuttavat, mutta Herransa tunteva pysyy lujana.kalamos kirjoitti:
Raamattu puhuu paljon ruo'osta.
http://kalamos.keskustelu.info/viewtopic.php?f=254&t=64Todella erinomaisesti puhuu sinunkin korrestasi:
"Tuollaistako paastoa minä teiltä odotan, tuollaista itsenne kurittamisen päivää?
Sitäkö, että te riiputatte päätänne kuin rannan ruoko, pukeudutte säkkivaatteeseen, makaatte maan tomussa, sitäkö te kutsutte paastoksi, Herran mielen mukaiseksi päiväksi?"TeuvoSuni kirjoitti:
Todella erinomaisesti puhuu sinunkin korrestasi:
"Tuollaistako paastoa minä teiltä odotan, tuollaista itsenne kurittamisen päivää?
Sitäkö, että te riiputatte päätänne kuin rannan ruoko, pukeudutte säkkivaatteeseen, makaatte maan tomussa, sitäkö te kutsutte paastoksi, Herran mielen mukaiseksi päiväksi?"Kάλαμος tarkoittaa Raamatussa ruokoa myös kynänä. Johannes tervehtii kirjeensä vastaanottajaa näin:
"Minulla olisi paljon kirjoittamista sinulle, mutta en tahdo kirjoittaa sinulle musteella ja ruo'olla" (3 Joh 1:13)
Eli Jumalan Sana on tuossakin kohden kirjoitettu alunperin ruo'olla.
Ruoko on Jumalan Sanassa siis erittäin merkityksellinen ilmaisu. Toivon, että sinäkin saisit jotain selvää minun käteeni annetun ruo'on jäljestä. Samoin toivon, että minä puolestani saisin selvää siitä, mitä sinun kynäsi jälki pitää sisällään.
Olet sydämellisesti tervetullut kirjoittamaan Rakkauden ilmapiirissä Jumalaa ja lähimmäistä Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan foorumille http://kalamos.keskustelu.info/index.php
Siunaavin terveisin
KάλαμοςJäi yksi sana pois tuosta viimeisestä kappaleesta. Siis:
Olet sydämellisesti tervetullut kirjoittamaan Rakkauden ilmapiirissä Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittaen ...kalamos kirjoitti:
Jäi yksi sana pois tuosta viimeisestä kappaleesta. Siis:
Olet sydämellisesti tervetullut kirjoittamaan Rakkauden ilmapiirissä Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittaen ...Yritä selvittää ensin itsellesi, miksi minä kirjoitan rehellisesti omalla, väestörekisterissä olevalla nimelläni, mutta sinä Saatanan antamilla nimimerkeillä, kuten pahantekijät toimivat tänäänkin:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta nähtäisiin, että hänen tekonsa ovat Jumalasta."TeuvoSuni kirjoitti:
Yritä selvittää ensin itsellesi, miksi minä kirjoitan rehellisesti omalla, väestörekisterissä olevalla nimelläni, mutta sinä Saatanan antamilla nimimerkeillä, kuten pahantekijät toimivat tänäänkin:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta nähtäisiin, että hänen tekonsa ovat Jumalasta."Mitähän Jeesus sanoikaan:
"Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan." (Joh 5:43)
Tuolla foorumilla ei ollenkaan keskustella Teuvo Sunista, eikä esiin nosteta yhtäkään väestörekisteriin kirjattua nimeä, ei myöskään mitään uskonsuuntaa eikä uskontoa.
Me keskustelemme Rakkauden ilmapiirissä Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittaen Jeesuksesta Kristuksesta - Jumalan Sanasta.
Olet sydämellisesti tervetullut. Saat vapaasti korottaa Hänen nimeään ja tuoda esiin Hänen Sanansa.kalamos kirjoitti:
Mitähän Jeesus sanoikaan:
"Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan." (Joh 5:43)
Tuolla foorumilla ei ollenkaan keskustella Teuvo Sunista, eikä esiin nosteta yhtäkään väestörekisteriin kirjattua nimeä, ei myöskään mitään uskonsuuntaa eikä uskontoa.
Me keskustelemme Rakkauden ilmapiirissä Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittaen Jeesuksesta Kristuksesta - Jumalan Sanasta.
Olet sydämellisesti tervetullut. Saat vapaasti korottaa Hänen nimeään ja tuoda esiin Hänen Sanansa.Kun Saatan on sinultakin vienyt terveen järjen, et edes näin yksinkertaista totuutta pysty ymmärtämään.
Ei kukaan voi tulla Isän nimessä, jos ei ole häneltä Henkeä ja tehtävää saanut:
"Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan."
Joka on Hengen ja tehtävän saanut, hänellä on valtuutus tulla Isän nimessä, kuten Jeesus omilleen sanoo:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Tällainen ihminen esiintyy rehellisesti omalla nimellään, ja julistaa totuutta, jota ei yksikään kaltaisesi Saatanan synnin orjuuteen jäänyt siedä kuulla.
Siksi sinäkin hehkutat rinta rottingilla suurta saatanallista valheen rakkautta.
- Kukkuuko.käki
Asia selviää:
http://www.eroakirkosta.fi
Näin tein. - ei.niin.millään
Ei vaan nyt satu kiinnostamaan siellä palstalla keskustelut.
Minä rohkaisin mieleni ja kävi kurkistamassa tämän suuren rakastajan kalamois-keskustelupalstaa.
Se oli sekava kuin sillisalaatti ja ilmeisesti paras esimerkki siitä porttoluolastosta, johon Saatana pystyy, kun kaikkia näitä erihenkisiä , tuhon luolaan harhautuneita, täyttyy rakastaa ja heidän halunsa tyydyttää juuri sillä samalla tavalla, millä Saatana on heidät jo omikseen rakastanut:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Jarihotellilaiset
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
kalamoslaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sadonkorjuulaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
sauluslaiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstituuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaisetTuo foorumihan on kuin luotu sinua varten. Siellä kun ei ollenkaan keskustella noista eikä mistään muistakaan uskonsuunnista.
PS
Kalamoslaisia on yhtä vähän kuin Sunilaisikin.
Kumpaakin vain yksi ja ainoa laatuaan. Kiitos Jumalalle siitä.kalamos kirjoitti:
Tuo foorumihan on kuin luotu sinua varten. Siellä kun ei ollenkaan keskustella noista eikä mistään muistakaan uskonsuunnista.
PS
Kalamoslaisia on yhtä vähän kuin Sunilaisikin.
Kumpaakin vain yksi ja ainoa laatuaan. Kiitos Jumalalle siitä.Kaksi miestä, vai oletko sinä edes mies, joka rakastaa valheita ja rakastaa valehtelijoita?
Minun rakkauteni on totuus, joka sai sinutkin sitä herjaamaan, kun siihen ensimmäisen kerran elämässäsi tällä palstalla törmäsit.
Saatanalta saamasi uskon mukaan sinulla on etuoikeus jopa sen kiroamiseen:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."- 1234567---
TeuvoSuni kirjoitti:
Kaksi miestä, vai oletko sinä edes mies, joka rakastaa valheita ja rakastaa valehtelijoita?
Minun rakkauteni on totuus, joka sai sinutkin sitä herjaamaan, kun siihen ensimmäisen kerran elämässäsi tällä palstalla törmäsit.
Saatanalta saamasi uskon mukaan sinulla on etuoikeus jopa sen kiroamiseen:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."Ne ketkä opettavat 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä ovat kyllä tosi pahasti harhassa.
Monet opettavat myös sellaista harhaa, että tempauksen jälkeen tänne jäävät ottavat pedonmerkin, osa jättää ottamatta.
Lehtinen Mitä pian tapahtuu ? Ilmestys tulevista tapahtumista. Lehtisen kustantaja K.O.Syväntö. On täyttä satua ja harhaa salaisine tempauksineen jne.... - 1234567---
1234567--- kirjoitti:
Ne ketkä opettavat 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä ovat kyllä tosi pahasti harhassa.
Monet opettavat myös sellaista harhaa, että tempauksen jälkeen tänne jäävät ottavat pedonmerkin, osa jättää ottamatta.
Lehtinen Mitä pian tapahtuu ? Ilmestys tulevista tapahtumista. Lehtisen kustantaja K.O.Syväntö. On täyttä satua ja harhaa salaisine tempauksineen jne....Myökin naispappeus on vastoin Raamatun sanaa. Näitä naispastoreita on lähes tulkoon jokaisessa kirkkokunnassa.
Teuvo luetteli pitkän listan eri uskonsuuntauksia. Täysin puhdasta opillisesti näistä uskonsuunnista ei löydy. Toisissa enemmän toisissa vähemmän harhaisuuksia.
Yksilöitä kyllä löytyy, jotka pitäytyvät Raamatun sanaan. 1234567--- kirjoitti:
Ne ketkä opettavat 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä ovat kyllä tosi pahasti harhassa.
Lehtinen Mitä pian tapahtuu ? Ilmestys tulevista tapahtumista. Lehtisen kustantaja K.O.Syväntö. On täyttä satua ja harhaa salaisine tempauksineen jne....Olet sydämellisesti tervetullut keskustelemaan lopun tapahtumista puhtaasti Jumalan Sanan pohjalta.
http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=2061234567--- kirjoitti:
Myökin naispappeus on vastoin Raamatun sanaa. Näitä naispastoreita on lähes tulkoon jokaisessa kirkkokunnassa.
Teuvo luetteli pitkän listan eri uskonsuuntauksia. Täysin puhdasta opillisesti näistä uskonsuunnista ei löydy. Toisissa enemmän toisissa vähemmän harhaisuuksia.
Yksilöitä kyllä löytyy, jotka pitäytyvät Raamatun sanaan.Olet sydämellisesti tervetullut mukaan keskustelemaan myös naisen asemasta seurakunnassa puhtaasti Jumalan Sanan pohjalta.
http://kalamos.keskustelu.info/viewtopic.php?f=259&t=566- 1234567---
kalamos kirjoitti:
Olet sydämellisesti tervetullut mukaan keskustelemaan myös naisen asemasta seurakunnassa puhtaasti Jumalan Sanan pohjalta.
http://kalamos.keskustelu.info/viewtopic.php?f=259&t=566Ei toimita. Olemme aikoinaan keskustelleet, jotenka tiedän kalamoksen kannan monissa kohden, mitä Raamatun sanaan tulee.
- valheellinen.sanoma
1234567--- kirjoitti:
Lehtinen Mitä pian tapahtuu ? Ilmestys tulevista tapahtumista. Lehtisen kustantaja K.O.Syväntö. On täyttä satua ja harhaa salaisine tempauksineen jne....Eikös näiden lehtisten sanoma tulisi jo mitätöidä paikkansa pitämättöminä ?
- 1234567---
valheellinen.sanoma kirjoitti:
Eikös näiden lehtisten sanoma tulisi jo mitätöidä paikkansa pitämättöminä ?
Kyllä vaan näiden lehtisten sanoma pitäisi mitätöidä. Salaista tempausta ei tule ennen Jeesuksen toista tulemista. Kolmas maailmansotakin on ennen Jeesuksen toista tulemista, eikä Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846