Jäi hieman kaivelemaan karva nopan lause yhdessä palstamme kirjoituksessa:
" Esko alappa oppia että kaikkia kyliltä kuultua ei pidä
uskoa kuten esität väitteitä Heiskasta ja vanhuksista joten
käyppä anteeksipyytämässä väitteitäsi ja senjälkeen
voimme keskustella kolmesta kuntamme taksiyrittäjästä
joille on omituisesti siunaantunut kuljetettujen omaisuutta
edellisten 30 vuoden aikana. "
Tarkoittaako äiiiteeepyyyyhkiiin että taksimiehet olisivat varastaneet asiakkaiden omaisuutta ?
Rehelliset taksiyrittäjät
21
304
Vastaukset
- vessapaperi2
kuka tää äiiteepyyyhkiiin on?
- tarkennusta.nimiin
Kuka tuo karvanoppa on, onko se Esko ?
- tarkennettuja.nikkejä
Esko Huhtasalon käyttämiä nimimerkkejä on mm. huh60 ja kyrpälä.
Jarmo Hoikkalan käyttämiä nimimerkkejä on mm. karva noppa ja äiiiiteeeepyyyyhkiiiin. - kyrpälä
Kyllä Ikaalisten taksimiehet Ja yleensäkkin Suomen taksimiehet on rehelistä porukkaa ja ystävällisiä ne jotka minä tunnen.Ei olla Virossa.Mutta täällä on
myös niitä jotka ajaa ilman lupia ja kylttiä ns:taksikyyttejä.Ja silloin ei ole
taksamittari päällä.Myös Ikaalisissa??ESKO! - ahne.rehellinen
MOT - ohjelmassa runsas kuukausi sitten tuli juttua
kun seurakunnan rovasti sai perintönä kartnon vainajan
sukulaisten nenän edestä ja samassa jutussa kerrottiin
kuinka usealle kodinhoitajalle on vanhuksen asunto
tullut perinnöksi, joillekin puhelahjaisille jopa
useampia. Sama ilmiö löytyy taksiyrittäjistä jotka
ovat kyydinneet vanhuksia ja täsmätietoa Esko
saa Nesteen aamukahvipöydässä istumalla. - Pajavajakki
ahne.rehellinen kirjoitti:
saa Nesteen aamukahvipöydässä istumalla.Mites sen Pullo-Niilon asuntokaupan kanssa ?
saa Nesteen aamukahvipöydässä istumalla.Jarmo, tarkoitatko siskosi ex-poikaystävää Eskoa?
- RouvaHoikkala
seppo_myllis kirjoitti:
Jarmo, tarkoitatko siskosi ex-poikaystävää Eskoa?
Ennen ainakin kovasti puhuttiin, että Esko hakkasi Tarjaa ja oli hänelle kaikinpuolin tyly. Varkauksista en ole kyllä kuullut.
- piiskurin.paalu
Miksi Esko hakkasi Tarjaa ? Yllyttikö Prouva tuollaiseen ?
Oliko Myllis katselemassa ? - kyrpälä
saa Nesteen aamukahvipöydässä istumalla.Minä poikkeen harvoin nesteellä jos jossain ikaalisissa käyn niinSammissa.Ja tiedän
ketä Eskoa tarkoitatte!!Minä olen rauhallinen mies..Naisten hakkaajat on raukkoja
joita Ikaalisissakin valitettavasti on?On aikoinaan ollut myös sukulaisissa.Mutta
meillä ei ole tapeltu koskaan kotona!! - RouvaHoikkala
piiskurin.paalu kirjoitti:
Miksi Esko hakkasi Tarjaa ? Yllyttikö Prouva tuollaiseen ?
Oliko Myllis katselemassa ?Todellakaan ei ole kysymys Esko Huhtasalosta. Esko K oli ilmeisesti mustasukkainen Tarja H:sta, koska tämä juopotteli paljon ja liikkui kapakoissa, joissa liikkui miehiä. En ole koskaan yllyttänyt Esko K:a yhtään mihinkään. Myllis ei Eskon ja Tarjan eläessä ollut vielä ystäväni eikä edes tuttavani. Myllikseen olen tutustunut vasta viime vuonna työttömien ruokailussa ja olemme viettäneet vasta kaksi yhteistä yötä!
- bi-rouva
RouvaHoikkala kirjoitti:
Todellakaan ei ole kysymys Esko Huhtasalosta. Esko K oli ilmeisesti mustasukkainen Tarja H:sta, koska tämä juopotteli paljon ja liikkui kapakoissa, joissa liikkui miehiä. En ole koskaan yllyttänyt Esko K:a yhtään mihinkään. Myllis ei Eskon ja Tarjan eläessä ollut vielä ystäväni eikä edes tuttavani. Myllikseen olen tutustunut vasta viime vuonna työttömien ruokailussa ja olemme viettäneet vasta kaksi yhteistä yötä!
Kerroppa koska olet alkanut lespoilla kun esität että
kaksi yhteistä yötäkin on koettuna Mylliksen kanssa ? - Pimeenä
kyrpälä kirjoitti:
Kyllä Ikaalisten taksimiehet Ja yleensäkkin Suomen taksimiehet on rehelistä porukkaa ja ystävällisiä ne jotka minä tunnen.Ei olla Virossa.Mutta täällä on
taksamittari päällä.Myös Ikaalisissa??ESKO!Kylpylän seudulla asuu ainakin ykx äijä, joka kuskaa porukoita ja ei o varmasti taksilupaa.
- Anonyymi
kyrpälä kirjoitti:
taksamittari päällä.Myös Ikaalisissa??ESKO!Anja a Reijo ajoivat ja golffi meni pesuun penkeistäään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anja a Reijo ajoivat ja golffi meni pesuun penkeistäään
kun ottivat väljähtyneen homppelin kyyttiinsä omaltatuvalta
- Anonyymi
tarkennettuja.nikkejä kirjoitti:
Esko Huhtasalon käyttämiä nimimerkkejä on mm. huh60 ja kyrpälä.
Jarmo Hoikkalan käyttämiä nimimerkkejä on mm. karva noppa ja äiiiiteeeepyyyyhkiiiin.Joillakin nimimerkeillä taisi olla profiilikuvatkin, joista kirjoittaja kävi selväksi.
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Todellakaan ei ole kysymys Esko Huhtasalosta. Esko K oli ilmeisesti mustasukkainen Tarja H:sta, koska tämä juopotteli paljon ja liikkui kapakoissa, joissa liikkui miehiä. En ole koskaan yllyttänyt Esko K:a yhtään mihinkään. Myllis ei Eskon ja Tarjan eläessä ollut vielä ystäväni eikä edes tuttavani. Myllikseen olen tutustunut vasta viime vuonna työttömien ruokailussa ja olemme viettäneet vasta kaksi yhteistä yötä!
ja vietti öitään eskon kanssa
- KerroJarmoMeille
Noh!! Pitääkö tuo Hoikkalan alku peräinen väite paikkaansa?
- Anonyymi
Väitteessä ei ole mitään perää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048