latva poikki tomaatin taimesta tuleeko varkaasta toimiva latva
Vastaukset 6
- tarhurina
ei sen tartte varas olla, onhan siinä muitakin oksia tiämmä?? varas ei tee hedelmää!
- maapeukalo
Tomaatista en tiedä, mutta sama on käynyt monille muille kasveille. Tuurista kiinni, mutta usein ei onnistu.
- Parastapuutarhasta
Kyllä minun ymmärtääkseni varkaasta kasvaa aika äkkiäkin uusi latva. Jos ei tomaatin varsi mene ihan kokonaan irtipoikki, voi sitä myös yrittää korjata kietomalla katkenneen kohdan ympärille tukevan teipin "lastaksi". Juuri tomaatti on aika mestari korjaantumaan! Olen kyllä onnistunut "lastoittamaan" samalla tavalla mm. katkenneen pavunvarren. http://parastapuutarhasta.blogspot.fi/2014/05/hurrjaa-mita-kasvua_24.html
- ensikerta
Kävi moka minullekin. Sungoldin latva taittui varasta irrottaessa. Nyt vain odottelen mikä on lopputulema. Onneksi on muita tomaatteja jäljellä. kukkivat kaikki Moneymakerit.
- ensikerta
ensikerta kirjoitti:
Kävi moka minullekin. Sungoldin latva taittui varasta irrottaessa. Nyt vain odottelen mikä on lopputulema. Onneksi on muita tomaatteja jäljellä. kukkivat kaikki Moneymakerit.
Jatkan. Nyt kasvoi uusi latva katkenneen tilalle. Siinä on jo kukannuput. Eli sisu9, sinullakin lie jo uusi latva?
- Nokkoset_kukkivat
Tomaatin lehtihangan versosta ns. varkaasta kasvaa ihan uusi latva, johon tulee kukkia ja sitten hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117746
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t95708Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.68527- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447