Jos ostaa jäätelön,tungetaan kylkeen kahvia.....Jos ostat kahvin, tungetaan pullaa....Jos ostat tupakkaa,tungetaan sytkää....jos ostat lottoo,tungetaan kimppakenoo.
Täytyy kerran vielä poiketa ja ostaa sulttaaneja ja kattoo kauppaako ukko kylkeen itteensä vai kalsareitaan.....
R-kioskien pakkomyynti ärsyttää
10
197
Vastaukset
- moniturhaporu
Ahaa, se olikin ukko, joka on vikapää. Jospa olisi nainen tuputtajana, niin no problems.
Tarjouksista voi kieltäytyä ihan oikeasti, ei ongelmaa. Ja mitähän taivaan mannaa siellä Ärrällä oikein myydäänkään, mitä ei muualta saisi. Vielä norjalaisten omistama putiikki! - rasvaareijälle
Pistetäänkö kenoo vai pannaako naapuria vai vedetäänkö pitkää vetoo, ai jestas mikä ihana mies oikea fredy mercury.
- Täysinperseestäkyllä
On kyllä ihan perseestä.Lopeta kokonaan käymästä R-kioskilla. Jos on vaihtoehtoja tuppukylässäs missä asut.
- päiviö62
Mitähän siellä mies myyjän essun alla on?
- oma_valinta
Eiköhän jokainen itse tiedä mitä R-kioskilta ostaa,sama koskee myös muita jotka
käy kaupassa tai kioskeilla?Ei paljon kannata jonkun äijän takia itteensä ressata.
Tarjota aina saa ,muttei tarvi ostaa?Tietysti silloin jos saa ilmaseksi?? - vastenmielinen
R-kikkari ahdas sisältä aina jonoo,tyrkkymyymälä josta tarvis poistaa myyjät ja laittaa itsepalvelu 24h open ja autokaista.
- Vesitorninmäeltä
Antaako se peppua ilmasex.
- kkki99
Menkää lastauslaiturille istuskeleen kauppojen taakse,se on helvetin kivaa hommaa istutte siellä päivän kun pöllähtäneet.
- EiOlePakkoOstaa
Minulle on ainakin kaupattu ihan kohteliaasti tuotteita. Mitenkään kyseinen herra ei ole tuputtanut tai pakottanut ostamaan mitään.
Tottakai he yrittävät saada tuotteitaan myytyä ja kannattaa tietenkin järjen ja mahdollisuuksien mukaan ostaakin, tarkoitan kaikilta paikallisilta yrityksiltä, etteivät kaikki viimesetkin yritykset lopettaisi täällä. ja koko himputin kylä muuttuisi täysin autioksi
Tuskin sinuakaan on pakottamalla pakotettu ostamaan? Etkö osaa sanoa ei kiitos? Turha valittaa aina kaikesta. - velihopea12
onkohan silä transu myymässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579