R-kioskien pakkomyynti ärsyttää

suivaantunut

Jos ostaa jäätelön,tungetaan kylkeen kahvia.....Jos ostat kahvin, tungetaan pullaa....Jos ostat tupakkaa,tungetaan sytkää....jos ostat lottoo,tungetaan kimppakenoo.
Täytyy kerran vielä poiketa ja ostaa sulttaaneja ja kattoo kauppaako ukko kylkeen itteensä vai kalsareitaan.....

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moniturhaporu

      Ahaa, se olikin ukko, joka on vikapää. Jospa olisi nainen tuputtajana, niin no problems.

      Tarjouksista voi kieltäytyä ihan oikeasti, ei ongelmaa. Ja mitähän taivaan mannaa siellä Ärrällä oikein myydäänkään, mitä ei muualta saisi. Vielä norjalaisten omistama putiikki!

    • rasvaareijälle

      Pistetäänkö kenoo vai pannaako naapuria vai vedetäänkö pitkää vetoo, ai jestas mikä ihana mies oikea fredy mercury.

    • Täysinperseestäkyllä

      On kyllä ihan perseestä.Lopeta kokonaan käymästä R-kioskilla. Jos on vaihtoehtoja tuppukylässäs missä asut.

    • päiviö62

      Mitähän siellä mies myyjän essun alla on?

      • oma_valinta

        Eiköhän jokainen itse tiedä mitä R-kioskilta ostaa,sama koskee myös muita jotka
        käy kaupassa tai kioskeilla?Ei paljon kannata jonkun äijän takia itteensä ressata.
        Tarjota aina saa ,muttei tarvi ostaa?Tietysti silloin jos saa ilmaseksi??


      • vastenmielinen

        R-kikkari ahdas sisältä aina jonoo,tyrkkymyymälä josta tarvis poistaa myyjät ja laittaa itsepalvelu 24h open ja autokaista.


    • Vesitorninmäeltä

      Antaako se peppua ilmasex.

    • kkki99

      Menkää lastauslaiturille istuskeleen kauppojen taakse,se on helvetin kivaa hommaa istutte siellä päivän kun pöllähtäneet.

    • EiOlePakkoOstaa

      Minulle on ainakin kaupattu ihan kohteliaasti tuotteita. Mitenkään kyseinen herra ei ole tuputtanut tai pakottanut ostamaan mitään.
      Tottakai he yrittävät saada tuotteitaan myytyä ja kannattaa tietenkin järjen ja mahdollisuuksien mukaan ostaakin, tarkoitan kaikilta paikallisilta yrityksiltä, etteivät kaikki viimesetkin yritykset lopettaisi täällä. ja koko himputin kylä muuttuisi täysin autioksi
      Tuskin sinuakaan on pakottamalla pakotettu ostamaan? Etkö osaa sanoa ei kiitos? Turha valittaa aina kaikesta.

    • velihopea12

      onkohan silä transu myymässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe