Risuja rasittaville kynille, jotka aina piileskelevät. Ostin esim. Biltemasta 50 mustekynää muutaman euron hintaan. Mutta ne ovat niin ujoja, että pakenevat suinpäin, kun pitäisi jotain kirjoittaa. En ymmärrä, mitä järkeä siinä on, että yhteen talouteen voi piiloutua kymmeniä kyniä. Piilopaikkoja ei luulisi olevan riittävästi. Jos joskus tapaan yliälykkään ulkoavaruuden asukkaan, niin kysyn ekana, missä kaikki kadonneet kynät ovat.
Vastaukset 4
- likinäköinen
Minun silmälaseillani on aivan sama vika. Aina hyppäävät silmiltä ties minne. Kun sitten pitäisi päähän laitta, eivät löydy. Niissä pitäisi olla joku vihellykseen piippaava etsin. Kännykässä on se hyvä puoli, että soi soittaessa piilopaikastaankin, jos vain akussa on virtaa.
- likinäköinen
Ihme kyllä mun rilleillä on sama vika :)
Itse asiassa myös isoisän rillit katoilivat :)
- piikkipiru
Kysy samalla onko mun pesukoneen kautta kadonnut villasukka kynien seurassa.
- mustasukkainen
Tämä voi toimia: jos sukat katoilevat, niin: osta muovikassillinen samanlaisia tarjoussukkia, joissa ei kuvioita, eli kaikki ovat todella samanlaisia. Jos yksi tai monta katoaa, monta on vielä jäljellä. Jos joku kuluu puhki, edelleen on vielä sukkia. Jos väriin pitää ottaa kantaa, musta on minusta paras: sopii aina ja kaikkialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541074Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171029- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80769Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k205634- 59631
- 105617
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet200605- 95568
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260492Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 5398
- 30397
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9143385- 29358