Risuja rasittaville kynille, jotka aina piileskelevät. Ostin esim. Biltemasta 50 mustekynää muutaman euron hintaan. Mutta ne ovat niin ujoja, että pakenevat suinpäin, kun pitäisi jotain kirjoittaa. En ymmärrä, mitä järkeä siinä on, että yhteen talouteen voi piiloutua kymmeniä kyniä. Piilopaikkoja ei luulisi olevan riittävästi. Jos joskus tapaan yliälykkään ulkoavaruuden asukkaan, niin kysyn ekana, missä kaikki kadonneet kynät ovat.
risuja kynille
4
160
Vastaukset
- likinäköinen
Minun silmälaseillani on aivan sama vika. Aina hyppäävät silmiltä ties minne. Kun sitten pitäisi päähän laitta, eivät löydy. Niissä pitäisi olla joku vihellykseen piippaava etsin. Kännykässä on se hyvä puoli, että soi soittaessa piilopaikastaankin, jos vain akussa on virtaa.
- likinäköinen
Ihme kyllä mun rilleillä on sama vika :)
Itse asiassa myös isoisän rillit katoilivat :)
- piikkipiru
Kysy samalla onko mun pesukoneen kautta kadonnut villasukka kynien seurassa.
- mustasukkainen
Tämä voi toimia: jos sukat katoilevat, niin: osta muovikassillinen samanlaisia tarjoussukkia, joissa ei kuvioita, eli kaikki ovat todella samanlaisia. Jos yksi tai monta katoaa, monta on vielä jäljellä. Jos joku kuluu puhki, edelleen on vielä sukkia. Jos väriin pitää ottaa kantaa, musta on minusta paras: sopii aina ja kaikkialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591