Risuja rasittaville kynille, jotka aina piileskelevät. Ostin esim. Biltemasta 50 mustekynää muutaman euron hintaan. Mutta ne ovat niin ujoja, että pakenevat suinpäin, kun pitäisi jotain kirjoittaa. En ymmärrä, mitä järkeä siinä on, että yhteen talouteen voi piiloutua kymmeniä kyniä. Piilopaikkoja ei luulisi olevan riittävästi. Jos joskus tapaan yliälykkään ulkoavaruuden asukkaan, niin kysyn ekana, missä kaikki kadonneet kynät ovat.
risuja kynille
4
197
Vastaukset
- likinäköinen
Minun silmälaseillani on aivan sama vika. Aina hyppäävät silmiltä ties minne. Kun sitten pitäisi päähän laitta, eivät löydy. Niissä pitäisi olla joku vihellykseen piippaava etsin. Kännykässä on se hyvä puoli, että soi soittaessa piilopaikastaankin, jos vain akussa on virtaa.
- likinäköinen
Ihme kyllä mun rilleillä on sama vika :)
Itse asiassa myös isoisän rillit katoilivat :)
- piikkipiru
Kysy samalla onko mun pesukoneen kautta kadonnut villasukka kynien seurassa.
- mustasukkainen
Tämä voi toimia: jos sukat katoilevat, niin: osta muovikassillinen samanlaisia tarjoussukkia, joissa ei kuvioita, eli kaikki ovat todella samanlaisia. Jos yksi tai monta katoaa, monta on vielä jäljellä. Jos joku kuluu puhki, edelleen on vielä sukkia. Jos väriin pitää ottaa kantaa, musta on minusta paras: sopii aina ja kaikkialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523496Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512442- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per65997- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731