Oon 18 v. tyttö Lahdesta, 168cm/51kg vaaleehiuksinen ja ihan sexy tapaus. Mulla on tosi pieni peba ja ihan olemattomat rinnat. Miehistä on seksin suhteen muutamii kokemuksii, ihan positiivisii kyllä. Oon saanu tänä keväänä ottaa muutaman kerran suihin (ekat kerrat) ja se on ollu tosi upeeta. Haluisin lisää näitä suihinottoja kokee (en siis anna muuta). Miehen iällä tai koolla ei niin välii, luottamus on tärkeetä. Olis mahtavaa saada imutella eri kokosii kaluja ja saada miehii tulee mun suuhun. Laita mulle viestii, ehotuksii ja vaik kuvii jos haluut. Asun muuten opiskelujen vuoksi osan aikaa Lappeenrannassa, että sieltäkin päin vois ottaa yhteyksii :) Mun asunto on Lappeenrannassa muuten "opiskelijatyylinen", ettei oikeen omaa rauhaa. Lahdes on joskus mahdollista mun luona...parempi ehkä jossain muualla ;)
Lisää kokemuksia
59
329
Vastaukset
- thetongueman
Ota koodii [email protected]
- Paavollaseisoo
Olis kiva saada kuva susta!
- klowni
Koodaa [email protected]
täällä Lahtelainen 23v jätkä.. laita sähköpostii [email protected] ni jutellaa lisää ;)
- M_lti
Moi
Täällä ois Lahtelainen vm77 normaali mies. Laita sähköpostia tulemaan niin tutustutaan paremmin. [email protected] - M5021CM
Haluatko imeä vähän vanhempaa paksua ja komeaa isoa suusi täyttävää sonnin mulkkua Lahdesta?Naiset nyt sitä sais!
- wwwwwwwwwww
ehkä vertaus sonniin ei ole edustava?
Laitappa viestii [email protected]
Oon lahdesta ja saisit imeä 19/5 olevaa- arikyrpä
tuu käymään joensuussa, saat imee mun paksua kyrpää....
Lahdesta minäkin. [email protected] odotan kovasti yhteydenottoa!!!
- hjkopö
voisit kirjoitaa minulle e-postiin olen x lahteilainen khietala
[email protected] voidaan jutella moi moi vaan mistä vaan,, Laita viestiä [email protected], ni saat kuvan imettävästä kalusta
Oon sunnuntain lahdessa ja illan kruunais suihinotto. Pistä viestiä [email protected]
Moi onko sinut tyydytetty suuseksin kautta? Voisin tehdä sulle, osaan ja olen aika hyvä siinä, tehdään toisilleen... [email protected]
Ota rohkeasti yhteyttä! Olen mies lahdesta, 24v ja saat täyttää unelmasi ;)
[email protected]Olen ite Vantaalta :). Mutta voin tulla sinne sun luokseen ^_^. Tässä on mun maili [email protected]
Voin hakee sinut autolla vaikka Lahdesta ja tuut meille :)? Sopiiko lauantaina? Mun maili on tuo [email protected]. Oon 25v ja komea :)
- otayhteyt
ota yhteyt : [email protected]
- sddfg
Jos kikkiä sattuu olemaan niin ota tähän yhteyttä: pojokki12
Asun lähellä ja helppo tulla näin kesällä niin oikein kivasti sopis - hupakoitsija
Taitaa feikki olla. Ei varmaan koskaan kirjoita kenellekkään ketkä on yhteystietoja laittanu. Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
- jeepssis
Jos sua kiinnostaa niin 20 v mies ja sekä lahti että lappeenranta käy, itsekkin pyörin molemmissa :)
20v mies ois lahessa laita postia [email protected] nii saat sitä suuseksiä
[email protected] laita postia niin voin laittaa kuvia.. ;)
- Kielimies09
Moi,
Herätit mielenkiintoni...:) Voisin olla avuksi monellakin tavalla...;)
Ota yhteyttä, niin vaihdetaan yhteystiedot. Kyllä toi feikilta kuulosta! Harmi :(.
- Mullaoniso
Moi!
Mulla on auto käytössä ja olen tosi luotettava ja mukava persoona Uudeltamaalta.
Mä en voisi kuvitella mitään muuta kun tulla sun suuhun vaikka parikin kertaa ;)
28v 190/90 komea mies Hesan läheltä.
Ota muhun yhteyttä niin katsellaan lisää :)
[email protected] - Teinipoitsu555
Olen lahden lähettyviltä nuorimies teinipoitsu555(@) gmail.com
- Pexxx
Moro Anniina. Laita viestiä tulemaan Lappeenrantalaiselle opexx(@)gmx.com niin jutellaan lisää.
- ljljlk
Kellään ei käy mielessäkään, että saattais vaikka tauti tarttua..Vitun uunot.
- jaavili91
Pistä viestiä ;)
[email protected] - jeremisn
Oon 24v. Jos haluut tulla turkuun niin laita kikis viestiä ;) kik finnishguy91
- JT23v
Riihimäeltä ajaa 40min Lahteen joten voisin tulla poikkeamaan jos sopii.Olen ihan tavallinen södeks haukuttu isokullinen 19cm isolastinen(!) urheilullinen,aina kovissa paineissa elävä, hyvä kroppanen 183cm 23v nuorimies.Oon arkipäivät yleensä töissä (ajan rekkaa)aika myöhään joten mulle sopis vkl paremminkin.Olis muuten varmaan ihanaa laueta sun suuhun!
- menit26halpaan
Hei ettekö huomaa, tällä 18v tytöllä on munat jalkojen välissä.Eli sairas pappa.
- Uskokaapois
Alkaja on vanha homo jos tarkennusta haluatte.
- Filayuuu
Ei kiinnosta. Paitsi jos haluut jutella postimerkkeilystä.
- EXvaimo
Terve Jorma miksi käytät nimimerkkiä Anniina 97? Plosit vain laittanut että Jorma.
Nyt moni mies meni lankaan ja luulee että tosiaan olet nainen.Terve Jorma.
Koitappa muuta keinoa runkkauksen apuriksi. - sepppooo
[email protected] odotan innoissaan :)
[email protected]
(Lappeenranta )joku varmaan jo tavannut tämän tytön vai ??
- Suikkarit
Saat suuhusi kovan kullini koska haluat! Olen 60'n ukkomies, vaimo ei ota suuhun. Olen lähellä, ota yhteyttä [email protected]
- Winlicker
[email protected]
Lahdesta, tulossa hääkeikalle lpr kuukauden päästä kans! - enare
koska tavataan ,, voin tulla lahteen
- jarvil91
[email protected]
Voin tulla Lahdessa käymään ;) Tai jos haluut voit tulla turkuun. - Winlicker84
30v tatuoitu 184cm hieman parrakas mies täällä. Mailia vaan [email protected] niin katellaan :) Parta kutittaa kuulemma kivasti ja oma kämppä löytyy.
- Jarkko24
Koodaa [email protected]
Oon/asun Lappeenrannassa ! Olen hulluna suuseksiin...molemminpuoliseen......
046 5742240 !!!!Eipä ole kuulunnut yhteidenottoa. Lahdesta olen. [email protected]
- Suikkarisankari
Ei hitto kun miehet osaa olla idiootteja :D. Todennäköisesti tämä on pelkkä läppä, mutta pillunkipeät peräkammarin pojat täällä vaan jo muna pystyssä odottaa suikkaria. Ei saatana
- Komistuslappeenranta
moikka! oon reilu parikymppine mies lappeenrannasta, harteikas komee ,mukava, fiksu ja huumorintajunen, jonka kans helppo tulla juttuu! :) seuraa vailla oisin! laita viestiä [email protected]
- Komistuslappee
moikka! oon reilu parikymppine mies lappeenrannasta, harteikas komee , ihan mukavakroppanen ja mukava, fiksu ja huumorintajunen, jonka kans helppo tulla juttuu! :) seuraa vailla oisin! laita viestiä [email protected]
- Seisoo26
Moro!Laita s-postis niin saat kuvia ennenkö otat kovan munan suuhun ja saat imeä kyllä
Jos lahes oot nii voidaan alkaa kartuttaan niitä kokemuksia vaikka tunnin päästä
- Tsädä
Idiootit laittaa tyhmänä osoitteitaan tänne. Kuinka monta spämmiä jo postilaatikkoon tippunut? :))))
- Paavollaeiseito
Hei kiva, noin nuorten ei pitäisi miettiä tälläisiä asioita
- Pikkukivaakahestaa
Mulla on kyl kokemusta nuoremmista tytöistä 16v ylöspäin. Seksi ja kaikki on ollu tosi nautinnollista ja kivaa. Ja sekä mä että tytöt ovat siitä tykänneet. Oon komea 28v mies uudelta-maalta ja omistan auton et pääsen sillä liikkuu. Olis kiva jos ottaisit yhteyttä niin et tuu kyl pettyy ! :) [email protected]
- ihmepervosasdas
Tee elämälläsi jotain tilaa vaikka Aku Ankkaa, jota saa nyt ilmaiseksi 4 näytenumeroa! Http://tinyurl.com/4akuankkaa
- Mies32tampere
Omistatko autoa? Jos tulisit vähän vastaan? :) [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865