Lisää kokemuksia

Oon 18 v. tyttö Lahdesta, 168cm/51kg vaaleehiuksinen ja ihan sexy tapaus. Mulla on tosi pieni peba ja ihan olemattomat rinnat. Miehistä on seksin suhteen muutamii kokemuksii, ihan positiivisii kyllä. Oon saanu tänä keväänä ottaa muutaman kerran suihin (ekat kerrat) ja se on ollu tosi upeeta. Haluisin lisää näitä suihinottoja kokee (en siis anna muuta). Miehen iällä tai koolla ei niin välii, luottamus on tärkeetä. Olis mahtavaa saada imutella eri kokosii kaluja ja saada miehii tulee mun suuhun. Laita mulle viestii, ehotuksii ja vaik kuvii jos haluut. Asun muuten opiskelujen vuoksi osan aikaa Lappeenrannassa, että sieltäkin päin vois ottaa yhteyksii :) Mun asunto on Lappeenrannassa muuten "opiskelijatyylinen", ettei oikeen omaa rauhaa. Lahdes on joskus mahdollista mun luona...parempi ehkä jossain muualla ;)

59

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thetongueman
      • Paavollaseisoo

        Olis kiva saada kuva susta!


    • klowni
    • täällä Lahtelainen 23v jätkä.. laita sähköpostii [email protected] ni jutellaa lisää ;)

    • M_lti

      Moi
      Täällä ois Lahtelainen vm77 normaali mies. Laita sähköpostia tulemaan niin tutustutaan paremmin. [email protected]

    • M5021CM

      Haluatko imeä vähän vanhempaa paksua ja komeaa isoa suusi täyttävää sonnin mulkkua Lahdesta?Naiset nyt sitä sais!

      • wwwwwwwwwww

        ehkä vertaus sonniin ei ole edustava?


    • arikyrpä

      tuu käymään joensuussa, saat imee mun paksua kyrpää....

    • hjkopö

      voisit kirjoitaa minulle e-postiin olen x lahteilainen khietala
      [email protected] voidaan jutella moi moi vaan mistä vaan,,

    • Moi onko sinut tyydytetty suuseksin kautta? Voisin tehdä sulle, osaan ja olen aika hyvä siinä, tehdään toisilleen... [email protected]

    • Ota rohkeasti yhteyttä! Olen mies lahdesta, 24v ja saat täyttää unelmasi ;)
      [email protected]

    • Olen ite Vantaalta :). Mutta voin tulla sinne sun luokseen ^_^. Tässä on mun maili [email protected]

    • Voin hakee sinut autolla vaikka Lahdesta ja tuut meille :)? Sopiiko lauantaina? Mun maili on tuo [email protected]. Oon 25v ja komea :)

    • otayhteyt
    • sddfg

      Jos kikkiä sattuu olemaan niin ota tähän yhteyttä: pojokki12
      Asun lähellä ja helppo tulla näin kesällä niin oikein kivasti sopis

    • hupakoitsija

      Taitaa feikki olla. Ei varmaan koskaan kirjoita kenellekkään ketkä on yhteystietoja laittanu. Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.

    • jeepssis

      Jos sua kiinnostaa niin 20 v mies ja sekä lahti että lappeenranta käy, itsekkin pyörin molemmissa :)

    • Kielimies09

      Moi,
      Herätit mielenkiintoni...:) Voisin olla avuksi monellakin tavalla...;)
      Ota yhteyttä, niin vaihdetaan yhteystiedot.

    • Kyllä toi feikilta kuulosta! Harmi :(.

    • Mullaoniso

      Moi!
      Mulla on auto käytössä ja olen tosi luotettava ja mukava persoona Uudeltamaalta.
      Mä en voisi kuvitella mitään muuta kun tulla sun suuhun vaikka parikin kertaa ;)
      28v 190/90 komea mies Hesan läheltä.
      Ota muhun yhteyttä niin katsellaan lisää :)
      [email protected]

    • Teinipoitsu555

      Olen lahden lähettyviltä nuorimies teinipoitsu555(@) gmail.com

    • Pexxx

      Moro Anniina. Laita viestiä tulemaan Lappeenrantalaiselle opexx(@)gmx.com niin jutellaan lisää.

    • ljljlk

      Kellään ei käy mielessäkään, että saattais vaikka tauti tarttua..Vitun uunot.

    • jaavili91
    • jeremisn

      Oon 24v. Jos haluut tulla turkuun niin laita kikis viestiä ;) kik finnishguy91

    • JT23v

      Riihimäeltä ajaa 40min Lahteen joten voisin tulla poikkeamaan jos sopii.Olen ihan tavallinen södeks haukuttu isokullinen 19cm isolastinen(!) urheilullinen,aina kovissa paineissa elävä, hyvä kroppanen 183cm 23v nuorimies.Oon arkipäivät yleensä töissä (ajan rekkaa)aika myöhään joten mulle sopis vkl paremminkin.Olis muuten varmaan ihanaa laueta sun suuhun!

    • menit26halpaan

      Hei ettekö huomaa, tällä 18v tytöllä on munat jalkojen välissä.Eli sairas pappa.

    • Uskokaapois

      Alkaja on vanha homo jos tarkennusta haluatte.

    • Filayuuu

      Ei kiinnosta. Paitsi jos haluut jutella postimerkkeilystä.

    • EXvaimo

      Terve Jorma miksi käytät nimimerkkiä Anniina 97? Plosit vain laittanut että Jorma.
      Nyt moni mies meni lankaan ja luulee että tosiaan olet nainen.Terve Jorma.
      Koitappa muuta keinoa runkkauksen apuriksi.

    • sepppooo
    • joku varmaan jo tavannut tämän tytön vai ??

    • Suikkarit

      Saat suuhusi kovan kullini koska haluat! Olen 60'n ukkomies, vaimo ei ota suuhun. Olen lähellä, ota yhteyttä [email protected]

    • Winlicker
    • enare

      koska tavataan ,, voin tulla lahteen

    • jarvil91
    • Winlicker84

      30v tatuoitu 184cm hieman parrakas mies täällä. Mailia vaan [email protected] niin katellaan :) Parta kutittaa kuulemma kivasti ja oma kämppä löytyy.

    • Jarkko24
    • Oon/asun Lappeenrannassa ! Olen hulluna suuseksiin...molemminpuoliseen......
      046 5742240 !!!!

    • Suikkarisankari

      Ei hitto kun miehet osaa olla idiootteja :D. Todennäköisesti tämä on pelkkä läppä, mutta pillunkipeät peräkammarin pojat täällä vaan jo muna pystyssä odottaa suikkaria. Ei saatana

    • Komistuslappeenranta

      moikka! oon reilu parikymppine mies lappeenrannasta, harteikas komee ,mukava, fiksu ja huumorintajunen, jonka kans helppo tulla juttuu! :) seuraa vailla oisin! laita viestiä [email protected]

    • Komistuslappee

      moikka! oon reilu parikymppine mies lappeenrannasta, harteikas komee , ihan mukavakroppanen ja mukava, fiksu ja huumorintajunen, jonka kans helppo tulla juttuu! :) seuraa vailla oisin! laita viestiä [email protected]

    • Seisoo26

      Moro!Laita s-postis niin saat kuvia ennenkö otat kovan munan suuhun ja saat imeä kyllä

    • Jos lahes oot nii voidaan alkaa kartuttaan niitä kokemuksia vaikka tunnin päästä

    • Tsädä

      Idiootit laittaa tyhmänä osoitteitaan tänne. Kuinka monta spämmiä jo postilaatikkoon tippunut? :))))

    • Paavollaeiseito

      Hei kiva, noin nuorten ei pitäisi miettiä tälläisiä asioita

    • Pikkukivaakahestaa

      Mulla on kyl kokemusta nuoremmista tytöistä 16v ylöspäin. Seksi ja kaikki on ollu tosi nautinnollista ja kivaa. Ja sekä mä että tytöt ovat siitä tykänneet. Oon komea 28v mies uudelta-maalta ja omistan auton et pääsen sillä liikkuu. Olis kiva jos ottaisit yhteyttä niin et tuu kyl pettyy ! :) [email protected]

    • ihmepervosasdas
    • Mies32tampere

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2181
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1837
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      54
      1676
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1607
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1581
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      127
      1446
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1207
    Aihe