Q-Parkin sakottajat törkeitä..

Ärsyyntynytasiakas

Menin sununtaina kiirellä lähi Alepaan ostoksille, jossa aina paljon autoja
ja huonosti paikkoja. Jätin siinä kiireessä ja epähuomiossa autoni hlökunnan paikalle.
Tullessani takaisin huomasin saaneeni parkkisakon ko. firmasta. Sinänsä ihan oikein, koska olin virheellisesti parkkeerannut. Mutta täytyy myöntää, että hiukan rupesi ärsyttämään, kun ko. firman sakottajan auto vie Alepan edestä parhaimman paikan sisäänkäynnin vierestä maksavilta kaupassakävijöiltä. Kuinkahan moni muu on huomannut tämmöistä törkeää touhua? Jos se auto olisi ollut jossain muualla kuin Alepan parkkipaikalla, niin olisi ollut yksi paikka enemmän maksavilla asiakkailla. Kuinkahan moni muukin on tällä tavoin sakotettu? Tai kääntynyt parkkipaikalla pois, kun täyttä ollut parkkipaikka ja tehnyt ostoksensa muualla?
Jatkossa täytyy q-parkin lisäksi valittaa myös kauppaan, että haluavatko he maksavien asiakkaiden käyvän muualla?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alepaboikotti

      Boikotoi alepaa.

      • boiotti_pitää

        Minulla on boikotti kaikille firmoille, joiden parkkapikalla paavot rahastavat sopimuksilla. Minä en sovi heidän kanssaan mistään.


    • Hyvää_bisnestä

      Ongelma on helposti vältettävissä menemällä muualle. Muista kertoa tämä myös Alepan kauppiaalle.

      • Johanna_P

        Ongelma on helposti vältettävissä, kun noudattaa ehtoja ja pysäköi laillisille paikoille. Ei pitäisi olla vaikeaa..?


      • Hus_pois
        Johanna_P kirjoitti:

        Ongelma on helposti vältettävissä, kun noudattaa ehtoja ja pysäköi laillisille paikoille. Ei pitäisi olla vaikeaa..?

        Menepä takaisin laputtamaan ja anna ihmisten keskustella rauhassa.


      • kansalainenx
        Johanna_P kirjoitti:

        Ongelma on helposti vältettävissä, kun noudattaa ehtoja ja pysäköi laillisille paikoille. Ei pitäisi olla vaikeaa..?

        Laputtamisen lomassa ehtivät valistaakin vielä ihmisiä, on ne hienoja ja aikaansaavia. Onkohan nuo kaikki laputtajat näin viisaita? Eduskuntaan ja äkkiä näin viisas kansalaisten neuvoja :)


      • hooon
        Johanna_P kirjoitti:

        Ongelma on helposti vältettävissä, kun noudattaa ehtoja ja pysäköi laillisille paikoille. Ei pitäisi olla vaikeaa..?

        noooh hyvä, ongelmahan oli se, että laputtaja varaa asiakkaille tarkoitettua tilaa. Vai tarkoitatko antaa ohjeesi juuri tälle kyseiselle parkkipaikkarosvolle, joka vie leivän kauppiaan suusta.


      • noooh
        hooon kirjoitti:

        noooh hyvä, ongelmahan oli se, että laputtaja varaa asiakkaille tarkoitettua tilaa. Vai tarkoitatko antaa ohjeesi juuri tälle kyseiselle parkkipaikkarosvolle, joka vie leivän kauppiaan suusta.

        ai että nautin kun luikurit näkee noooheja joka puolella :D
        verenpaineet huipussaan meuhaavat...


    • älämaksa2015

      Tämän takia ei kannate ärsyyntyä, olet saanut yksityiseltä parkkifirmalta sakot. Älä maksa sakkoa, heidän pitää pystyä osoittamaan kuka henkilö autoa ajoi ja hänen henkilöllisyys.
      Mina olen saanut yrityksen autoihin viisi eri sakkoa yksityisiltä parkkifirmoilta, yhtään sakkoa en ole maksanut. Sakko kun on tullut, olen laittanut reklamaation sakosta asiakaspalveluun sähköpostilla ja kertonut että heidän pitää pystyä näyttämään toteen kuka autoa on ajanut sekä hänen henkilöllisyys. Tämän jälkeen olen säilyttänyt sakot, sähköpostin ja odottanut heidän omalta perintäyhtiöltä postia. Kun maksumuistutus tulee reklamoin siitä ja riitautan ko. sakon. Kun sakon riitauttaa, perintä yhtiö ei voi jatkaa perintätoimia vaan heidän pitää asiaa lähteä viemään käräjäoikeuteen ja mikään yritys ei lähde näin pienen summan kanssa oikeuteen.
      Nykyään nämä ykdityiset parkkifirmat eivät edes kirjoita meille sakkoja!

    • Sakkoasakolle

      Joo älä maksa niitä.

      Voit halutessasi laittaa q-parkille sakon sakottamisestasi. Kumpikin on yhtä laillista touhua.

    • Vai_törkeää

      Eihän se varsinaisesti törkeää ole, jos "pysäköinninvalvoja" laittaa lapun väärään paikkaan pysäköityyn autoon.

      Näiden firmojen bisneksissä kaikki muu tahtookin sitten mennä sinne törkeän puolelle. Kuten edellä olevista jutuista jo näkee. Saa nähdä, kuinka kauan tämän harmaalla alueella rehottavan liiketoiminnan ja pelottelun annetaan jatkua.

    • qiskontapark

      joo roihuvuoren k-kaupppa ja alepa menee boikottiin , ajan mieluummin itikseen...
      ko yhtiön työntekijät sakottaa , vaikka näkevät että auto just pysäköity esim. talvella
      muilla lunta ikkunassa , minulla sula mutte auta armias epähuomiossa väärä aikamerkintä kiekossa...
      samoin toi vuorenpeikontien pääty sakottavat kaupuh´nginpuiston puiston puolelta
      ja rahat liiviin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe