"Yhtiö rakentaa myös Suomeen Alahärmän Powerparkiin Junker-nimistä vuoristorataa, joka perustuu samaan Infinity Coaster -malliin kuin Alton Towersin turmalaite. "Pohjoismaiden nopeimmaksi" vuoristoradaksi mainostettu Junker on määrä avata tänä kesänä." /HS 7.6.)
Kyseisellä vuoristoradalla tapahtui äskettäin Nottinhamissa ikävä onnettomuus. Toivottavasti Powerparkissa ollaan testattu ja varmistettu ettei siellä tapahdu mitää onnettomuuksia.
Kyseistä Junkeria esitteli Ilkka vailla mitään kritiikkiä, kunhan oli hauskaa ja vatsassa kouraisi.
Junker riskipeliä?
8
383
Vastaukset
- aikansaeläny
Ilkka onki yks cityvihreiden viherpipertäjien hihhulilehti
- WMS
Juu niin vaan on, vaaroista piittaamatta sinne vaan achterbaanalle. On siellä ennekin kuollut huvipuistoväkeä. lissää kaasua.
- punkker
Onko kateelliset taas päästetty iltakävelylle sulietulta osastolta. Menkää ny takas ja sanokaa, että täti tarkistaa yöksi lääkityksen ku niin aharistaa. lentäjien juhannukses saa varmaan ajella jollain possujunalla jottei tartte jännittöö. tuloo muuten pian lirarhus pöksyyhin
- Jotski
Yli sata kertaa testasin viime kesänä, ei siitä tipu! :D Kuskit laittaa kunnolla kiinni penkkiin. :)
- Anonyymi
Oon ollu Junkerissa monta kertaa. Hulluin laite koskaan. Se tuntu erittäin hurjalta. En astu enää koskaan sen kammotuksen kyytiin.
- Anonyymi
Kyllä Särkänniemi on vaan hauskempi ja parempi paikka.
- Anonyymi
Ja siellä kehtaa paremmin syödä voipaperiin käärittyjä eväitä, kun ei tuu niin paljon tuttuja vastaan.
Viimeiset rahat kun meni junalippuihin ja huvipuiston rannekkeeseen.
- Anonyymi
Täälä taas katehet asiantuntijat maalaa piruja seinälle toisten suulla kun omat aivot ei relaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920