Onko kellään kokemusta hiustuuhenteiden käytöstä? (esim Toppik- hiustuuhenne)
Olen kaljuuntuva mies ja ajattelin kokeilumielessä testata tätä Toppikin hiustuuhennetta joten laitoin purkillisen tilaukseen. Kellään kokemusta vastaavista tuotteista?
Omat odotuksen tuotteen suhteen ovat aivan minimissa mutta olisihan se hienoa jos sen avulla saisi tiettyihin tilanteisiin hieman tuuheamman näköiset hiukset.
Onko kokemuksia hiustuuhenteista?
3
421
Vastaukset 3
- Tuuhis1
Kyllä luulen että toimii hyvin. Itse olen käyttänyt Nanogenin hiustuuhennetta jo monta vuotta ja ollu tyytyväinen. Tosin ulkona yleensä hattu päässä, joten tuulessa ja sateessa en osaa sanoa miten pysyy päässä.
- M879
Nyt olen pari kertaa testannut tätä Toppikin keskiruskeaa hiustuuhennetta ja täytyy kyllä sanoa että olen positiivisesti yllättynyt ainakin toistaiseksi. Ei päänahka enää juurikaan yhtään paista hiusten lomasta kun sitä hieman ripottelee hiuksiin ja hiukset näyttävät muutenkin hieman paksummilta kuin ovatkaan.
Itsellä siis hiukset ovat ohentuneet koko päälaen alueelta melko tasaisesti mutta täysin kaljua ei ole vielä missään eli kohtalaisesti hiusta vielä löytyy.
Ainoa huolenaihe on että paljastuuko tämä tuuhenteen käyttö esim kirkkaassa auringospaisteessa ulkopuolisille? Pelilin kautta kun yrittää katsoa kirkkaassa valossa hiukset näyttävät varsin luonnolisilta tämän tuuhenteen kanssa.
osaako joku vastata tähän että näkyykö käyttö ulkopuolisille esim auringonvalossa tai muissa tilanteissa?- MoMME
Ole huoleti, ei näy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j861330Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79849- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden273748Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80612Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611- 46585
- 35568
- 25532
- 37532