AHON TALLISA KYSYTTÄVÄÄ !

haluaisinvuokrata

Olis pari kysymystä ahon tallista :-)!

1. tallin sivuilla lukee aprillille painorajat 140cm ja 40kg mutta jostain blogista tai youtuben kommenteista luin että sillä on mennyt n. 155cm pitkäkin, niin voiskohan sitä vuokrata 147cm pitkä ja 34 kg painava?

2. hypätäänkö vuokrauksilla itsenäisesti?

3. ostetaanko vuokrauksille omat ruoat ja tehdään itse vai saadaanko sieltä ruuat ?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuutikki_r

      Okei en tosiaankaan tiedä paljoa mutta kaverit ovat käyneet ja nyt viittaan tiedoillani heihin. En vastaa tietojen varmuudesta.
      3-omat ruuat
      2-muistaakseni riippuu esteen korkeudesta
      Tiedot voivat olla vääriä joku vois varmistaa.

    • Susuzuu

      Luulempa, että parasta olisi, mikäli soittaisit itse tallin omistajalle ja ottaisit pituus/paino rajoituksesta selvää. Muistaakseni joissain rajoituksissa olisi hieman poneilla joustettu, mutta muuten on aika hyvin pidetty niistä kiinni.

      Vuokrauksilla voi hypätä itsenäisesti 60cm esteisiin saakka kerran päivässä yhden estetunnin ajan. Yli 60cm esteisiin tuli pyytää ratsastuksenohjaaja paikalle ns. "hyppytestiin", jossa omistaja varmistui hyppytaidoista ja osaamisesta, jonka jälkeen kykeni saamaan luvan hypätä myös aavistuksen korkeampaakin.

      Kuten Ahon tallin nettisivuillakin lukee (siis mikäli ja jos on itse edes jaksanut ensin kunnolla edes vilkaista niitä..) melko selvästi, vuokrauksille tuodaan itse omat ruoat. Keittiössä oli ainakin muutama vuosi sitten kaksi jääkaappia, pakastin jne. Ruokaa pystyi valmistamaan/ lämmittämään niin mikrossa, hellalla kuin uunissa. Muutama tapaus on ollut, että jotain välttämätöntä on unohtunut matkasta, niin on sitten saanut kotiväeltä kyydin kauppaan ja takaisin. Mutta omat sapuskat mukaan, ettei ihan nälkää joudu näkemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe