Naapurin tyttö oli ostanut käytetyn BMW 730, mutta lähtiessään opiskelijana kokeisiin 300 km päähän tuli ja halusi lähteä vaarinsa pikku Skoda Citicolla.
On se nyt ihme juttu, että valitsee maantielle 1.0 litran pikkuauton urheilullisen BMW:n sijaan.
Jopas on ihme tyttö, kun ei lähtenyt ostamallaan BMW:llä maantielle.
Onhan se nyt paljon parempaa kyytiä maantiellä BMW:llä, kuin 1,0 litran kirpulla.
Mistähän tuohonkin autoon on rahat saanut, kun ei ole ikää vielä 25 vuottakaan ja ostelee yli 20 000€ urheiluauton.
Tyttö osti BMW 730, mutta lähtikin Citikolla
7
<50
Vastaukset
- Nyyminennisti
Antanut.
- kaasuttaja
Tuo ei ole urheiluauto millään mittarilla.
- Fiksutyttö
Otsikossa oli kirjoitusvirhe. Ei siis Citikolla vaan Citikalla. Ja kun tiedämme että hän valitsi vanhan BMW:n sijasta Citikan, ymmärrämme miksi. Tyttö haluaa päästä turvallisesti, tyylikkäästi ja varmasti perille eikä halua että kukaan luulee että hän on käynyt Saksassa huijattavana.
Miten Skoda tähän liittyi?- Skoda_Citigo
siinä tsekkiläinen sitikka: https://www.google.fi/search?q=skoda citigo&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VeV1VcTQBcT-ywPUwIP4Dg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ gtfo this palsta
- lsjfskdljfksdl
kultalusikka suussa syntynyt perijätär, ostanut hienon bmw:n mutta lähtenyt pikkuskodalla ettei opiskelutoverit olisi liian kateellisia...
Minkä ikäinen se BMW on? Tiedätkö sen maksaneen yli 20 000?
Toisaalta, ei suomessa ole kauheasti järkeä edes omistaa autoa jolla kuitenkin ajaa sitten maantiellä vain ylinopeutta.
Suomen nopeusrajoituksiin 1,0-litrainen pikkuauto on juuri passeli matka-auto.- miettikäääsuusiksi
Jos siinä pikkuautossa oli tankki piripinnassa ja omassa oli ihan tyhjänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603