Rehula osaa

Mainiojohtaja

Aamulla Rehula näytti kuinka parhaimmillaan voi Keskustan päättäjä yleensä olla.
Mies tyynen rauhallisesti esiintyen osoitti substanssinsa laajuuden.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa siinä haastattelussako, jossa Rehula selitti uutisten mukaan, ettei sotea saadakaan tehtyä ainakaan kahteen vuoteen?

      Taas haihtui yksi rötöskepulien vaalilupaus kuin Kiviniemi ulkomaille.

      • Näin-se-hoituu

        Ensi lumien aikana valmis.
        Seuraavien aikana alkaa toteutus.
        Kolmansilla käyttöönotto neljänsillä lumilla valmis toimimaan.


      • Mainiojohtaja

        Miehestä suorastaan huokuu asioiden laajempi ymmärtäminen. Jos on lähemmäs parikymmentä vuotta toiminut sosiaali- ja terveyspuolen tehtävissä, niin osaamista on aivan varmasti.


      • Älä_haihattele
        Mainiojohtaja kirjoitti:

        Miehestä suorastaan huokuu asioiden laajempi ymmärtäminen. Jos on lähemmäs parikymmentä vuotta toiminut sosiaali- ja terveyspuolen tehtävissä, niin osaamista on aivan varmasti.

        "Jos on lähemmäs parikymmentä vuotta toiminut sosiaali- ja terveyspuolen tehtävissä, niin osaamista on aivan varmasti."

        Miksi poliitikkojen junailemaa sosiaali- ja terveyspuolta on sitten moitittu jo vuosikausia? Eikö Rehulan ole päässyt näyttämään osaamistaan?


      • Mainiojohtaja kirjoitti:

        Miehestä suorastaan huokuu asioiden laajempi ymmärtäminen. Jos on lähemmäs parikymmentä vuotta toiminut sosiaali- ja terveyspuolen tehtävissä, niin osaamista on aivan varmasti.

        Yleensä Rehulasta huokuu vain voimakas hienhaju. Se johtuu vuosikymmenten ajan pötsiin ahdetuista veronmaksajien kustantamista kahvipullista ja muusta roskaruuasta, yhdistettynä liikunnan puutteen tuomaan fyysiseen ja henkiseen rapakuntoon.

        Olikos Rehulan siviiliammatti terveyssisar?


      • outolintu34
        Liike kirjoitti:

        Yleensä Rehulasta huokuu vain voimakas hienhaju. Se johtuu vuosikymmenten ajan pötsiin ahdetuista veronmaksajien kustantamista kahvipullista ja muusta roskaruuasta, yhdistettynä liikunnan puutteen tuomaan fyysiseen ja henkiseen rapakuntoon.

        Olikos Rehulan siviiliammatti terveyssisar?

        Kaikkonen on kandi, samoin Alatalo. Molemmat nousevat kohti keskustapuolueen johtopaikkoja. Alempi korkeakoulututkinto on perusedelletys johtopaikoille, ei pelkkä ylioppilastutkinto vakuuta ketään.


    • Mainiojohtaja

      Samalla tavalla laaja-alaisesti ajattelemaan kykenevä kuin Rehula, näyttää olevan Berner.

      • On_ajatusten_aika

        Ajan myötä nähdään miten ja mitä Berner ajattelee, ja kuinka laaja-alaisesti. Mielenkiintoista myöskin nähdä, onko ajattelusta jotain kansantaloudellista hyötyä. Parin haastattelun perusteella ei vielä kannata palkintoa jakaa.


      • Mainiojohtaja
        On_ajatusten_aika kirjoitti:

        Ajan myötä nähdään miten ja mitä Berner ajattelee, ja kuinka laaja-alaisesti. Mielenkiintoista myöskin nähdä, onko ajattelusta jotain kansantaloudellista hyötyä. Parin haastattelun perusteella ei vielä kannata palkintoa jakaa.

        Kyse ei olekaan mistään "lopullisesta tuomiosta".
        Asiantuntija näkee kuitenkin hänellä olevan moninverroin paremmat "välineet" kokonaisvaltaiseen ajatteluun kuin monellakaan muulla.
        Myös päätöksille tulee siksi vankempi pohja.


    • hiiohoii

      Berner on kypsä mamma, jolla on muhkea perä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe