Homoista vain jaksetaan jauhaa ne kun ovat muotia. Kukaan ei puhu kristittyjen seksuaalisuudesta. Eivät kaikki ole naimisissa eivätkä kaikki seurustele silti seksi on mielessä ja sitä tekee mieli. On naivia kuvitella että aikuiset mitään pyhäkoulua leikkivät ja on epätervettä tukahduttaa omia halujaan. Miksei tästä puhuta missään? Kukaan ei vastaa eikä kerro ajatuksia asiasta. Hullujako te olette? Vai mitä te oikein pelkäätte?
Vastaukset 2
- MitenTeJaksatte
Homoista kyllä jaksetaan jauhaa. Kyllä on tekopyhää porukkaa.
- KukaanEiKuule
Tälläistä tämä on kuin yksin puhuisi tällä palstalla kuin kuuroille ja sokeille yrittäisi jotain kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493