Kömpisimmekö kehtoon

päiväunille? Itse taidan ottaa virkistävät nokkaunoset.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehtoon

      Olisi kiva mennä.

      • Ja kivempi keinuttaa ;)


    • kysynettämiksi

      Miksi et kuole?

      • Miksi minun pitäisi kuolla?


      • kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi kuolla?

        Eikö se ole muka itsestäänselvää?


      • kysynettämiksi kirjoitti:

        Eikö se ole muka itsestäänselvää?

        Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.


      • kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

        Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.

        Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.


      • kysynettämiksi kirjoitti:

        Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.

        Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.


      • kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

        Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.

        Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.


      • kysynettämiksi kirjoitti:

        Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.

        Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)

        Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
        Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*


      • kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

        Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)

        Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
        Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*

        Lue ajatuksella mitä juuri itse kirjoitit. Ei mulla muuta.


    • takaaparas

      Onko paras takaapäin, edestä vai nainen päällä?

      • Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?


      • takaaparas
        Onnii kirjoitti:

        Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

        Ei susta Onni ole mihinkään.


      • kiperäpaikka
        Onnii kirjoitti:

        Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

        Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?


      • kiperäpaikka kirjoitti:

        Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?

        Hyvä kysymys, vastaan unien jälkeen..


      • Nautippasilti
        takaaparas kirjoitti:

        Ei susta Onni ole mihinkään.

        sulla kaikki menee niinkuin strömsöössä näemmä.


    • mielenkiinnosta1

      En sano että haluaisit kuolla tai että toivon kuolemaasi. Mutta JOS haluaisit tai joutuisit kuolemaan, niin millä tavalla haluaisit kuolla? Itse tekisin Ismo Laitelan suosikin mukaan "sillalta alas junan eteen".
      https://www.youtube.com/watch?v=tL-rKl9C5mA

      • Liian masentava aihe kommentoitavaksi, enkä tahdo edes miettiä moista.


      • mielenkiinnosta1
        Onnii kirjoitti:

        Liian masentava aihe kommentoitavaksi, enkä tahdo edes miettiä moista.

        Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.


      • mielenkiinnosta1 kirjoitti:

        Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.

        Jos näin kävisi ja se olisi kohtalokas, niin miksi pitäisi miettiä mihin kuolee kun kuolinsyy on jo selvillä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe