päiväunille? Itse taidan ottaa virkistävät nokkaunoset.
Kömpisimmekö kehtoon
21
<50
Vastaukset
- kehtoon
Olisi kiva mennä.
- kysynettämiksi
Miksi et kuole?
- kysynettämiksi
Onnii kirjoitti:
Miksi minun pitäisi kuolla?
Eikö se ole muka itsestäänselvää?
kysynettämiksi kirjoitti:
Eikö se ole muka itsestäänselvää?
Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.
- kysynettämiksi
Onnii kirjoitti:
Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.
Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.
Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.
Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.
- kysynettämiksi
Onnii kirjoitti:
Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.
Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.
Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.
Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)
Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*- kysynettämiksi
Onnii kirjoitti:
Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)
Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*Lue ajatuksella mitä juuri itse kirjoitit. Ei mulla muuta.
- takaaparas
Onko paras takaapäin, edestä vai nainen päällä?
- takaaparas
Onnii kirjoitti:
Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?
Ei susta Onni ole mihinkään.
- kiperäpaikka
Onnii kirjoitti:
Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?
Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?
kiperäpaikka kirjoitti:
Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?
Hyvä kysymys, vastaan unien jälkeen..
- Nautippasilti
takaaparas kirjoitti:
Ei susta Onni ole mihinkään.
sulla kaikki menee niinkuin strömsöössä näemmä.
- mielenkiinnosta1
En sano että haluaisit kuolla tai että toivon kuolemaasi. Mutta JOS haluaisit tai joutuisit kuolemaan, niin millä tavalla haluaisit kuolla? Itse tekisin Ismo Laitelan suosikin mukaan "sillalta alas junan eteen".
https://www.youtube.com/watch?v=tL-rKl9C5mA- mielenkiinnosta1
Onnii kirjoitti:
Liian masentava aihe kommentoitavaksi, enkä tahdo edes miettiä moista.
Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.
mielenkiinnosta1 kirjoitti:
Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.
Jos näin kävisi ja se olisi kohtalokas, niin miksi pitäisi miettiä mihin kuolee kun kuolinsyy on jo selvillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097