Hercule Poirot tulee (pitänee katsoa)

suosikki etsivä sarjasi?

52

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkotylsääsairaana

      Hyvä kun vinkkasit! Ihan suosikki. Sairasloman ratoksi.

      • Olkaa hyvä.


    • ylläri_pylläri

      Ai tykkäät säkin etsivistä, eipä yllätä.

      • Poirot on hyvä.


    • Iteasiassa

      Sherlock Holmes.

      • Hercule voittaa Sherlockin.


      • Iteasiassa

        Holmes on kuitenkin ehkä kiinnostavampi, koska on moniulotteisempi huumeongelmineen jne.


      • Iteasiassa kirjoitti:

        Holmes on kuitenkin ehkä kiinnostavampi, koska on moniulotteisempi huumeongelmineen jne.

        Hyvä pointti, mutta henkilökohtaisesti Herculen charmi vetoaa itseeni. Lisäksi älykkyys ja hahmon omaperäisyys on kiehtova.


    • Justnyt

      Faktalla sarjamurhaajien jäljillä.
      Poirot on jotenkin ihana herrasmies etsivä, salaa hymyilevä, mietteissään tutkiva rikoksia ja selvittää ne.
      ps. Komea mies ;).

    • Jeshhh

      Puarooo!

      • Aamupuuro syöty.


    • novastataan

      Oon lukenut kaikki Poirotin seikkailut, mutta katsottunakin hyviä.

      • Kirjat kieltämättä parempia.


    • kaivattusi

      En katso ainuttakaan etsiväsarjaa. Jos katsoisin, niin Poirot olisi kyllä hyvä.

      • Suosittelen katsomaan.


      • kaivattusi
        Onnii kirjoitti:

        Suosittelen katsomaan.

        Kerran katsoin, mutta minulla on mielekkäämpääkin tekemistä, vaikka Poirot ei ollutkaan mitenkään huono. Omassa mielessä on aina ne parhaimmat seikkailut, en tarvitse siihen ulkopuolisten apua.


      • kaivattusi kirjoitti:

        Kerran katsoin, mutta minulla on mielekkäämpääkin tekemistä, vaikka Poirot ei ollutkaan mitenkään huono. Omassa mielessä on aina ne parhaimmat seikkailut, en tarvitse siihen ulkopuolisten apua.

        Voihan viiksivaha!


    • satunnainenkomenttiehkä

      Poirot tietenkin. Komeat on viikset. Tykkään viiksistä. Onko onnilla viiksiä?

      • Ei vielä.


    • kesänenhukassa

      Poirot aina hyvä ja muitakin. Vähän aikaa sitten tuli dokumentti kyseisestä näyttelijästä.

      • Justnyt

        Tulipa katsottua sama dokumentti. Oli todella kattava kuvaus miehestä näyttelijänä ja vapaana ilman roolisuoritusta.


      • En nähnyt dokumenttia, pitää ehkä etsiä se jostain käsiini.


      • RikostenKuningatar

        Katsoin dokumentin joskus aikaa sitten, olikohan sama sitten. Näytettiin, miten hoikasta miehestä rakennettiin sarjaan pulskempi ja miten näyttelijä harjoitteli aksenttia ja pikkutarkkaa vaikutelmaa.


    • RikostenKuningatar
      • Niin yksi kaikkien aikojen kirjailijoista.


    • onnieikuollut

      Ansaitsetko Onni omasta mielestäsi elää? Annan sinun elää joka tapauksessa, mutta ansaitsetko sen?


      • onnieikuollut
        Onnii kirjoitti:

        Uhkailetko minua? En ole peloissani, sen sijaan olen huolissani sinusta kansalainen!
        Katso tämä linkki, luulen että siitä voi olla apua sinulle.
        http://www.soita.me/?gclid=CPrqz4_6-sUCFQT3cgodZi8ABQ

        Kysyin vain että ansaitsetko mielestäsi elää, johon et vastannut mitenkään. En mielestäni vihjaillut mitään siitä että miten sinun pitäisi vastata. En myöskään millään tavalla toivonut kuolemaasi. Sananvapauden piikkiin voidaan oman tulkintani mukaan kommenttini laittaa, se löytyy ihan perustuslaistakin.


      • onnieikuollut kirjoitti:

        Kysyin vain että ansaitsetko mielestäsi elää, johon et vastannut mitenkään. En mielestäni vihjaillut mitään siitä että miten sinun pitäisi vastata. En myöskään millään tavalla toivonut kuolemaasi. Sananvapauden piikkiin voidaan oman tulkintani mukaan kommenttini laittaa, se löytyy ihan perustuslaistakin.

        "annan sinun elää" sinäkö määräät ja päätät muiden elämästä?


    • Frost1992

      Ehdottomasti paras, yleensäkin brittisarjat kaikki Hyviä. Frost, Morse, Lewis, Gently muutamia mainitakseni.


      • Lanttuva

      • Lanttuva kirjoitti:

        Juu on kiva sarja.

        On juu.


      • nämäkaikkionihania

        Ja Midsomerin murhat kans, kyllä britit osaa.




    • Ärsyttäätaasmuttamiksi

      En katso jenkkipölvästien ohjelmia. Eihän ne kaikki ole idiootteja, mutta ärsyttää taas. Carver on ilmeisesti jenkki... ei ihan paska olekaan kirjailijaksi.

      • Okei..


    • Elokuviensarja
    • eikiitos1

      Paljon parempaakin tekemistä kuin katsoa jotain televisiota, se on vain mielikuvituksettomille ihmisille joilla ei ole tekemistä.

      • Kuten vaikka palstailla!


      • jaettuiloon

        Kerro toki, kuinka käytät sitä mielikuvitustasi?


    • Pikkuisentarkka

      Sä olet monipuolinen palstapersoona, mielenkiintoinen.
      Tosin etsiväsarja kirjoitetaan yhteen.

      • Hupsis nolo kirjoitusmoka, kyllä nyt hävettää *hymy*


    • kuuntelensitä

      Rakkauslaulu Johanna Kurkelan tulee juuri nyt telkusta.

      • Tallennatko sen? Vai otatko nauhalle?


    • Sherlockfan

      Ehdottomasti paras on mielestäni Sherlock Holmes.

    • niin-näitä

      Shemale Onni ehti tehdä omankin aloituksen muun provoamisen rinnalla.

      • edellinen-Ed

        ai se olikin shemalen oma uppaus vanhasta viestistään. Säälittävää toimintaa.


      • sivustahuomio

        Entä sitten vaikka Onni olisikin shemale? Ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat, vaikka hyvin pieni prosentti ihmisistä heihin kuuluu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe