suosikki etsivä sarjasi?
Hercule Poirot tulee (pitänee katsoa)
52
128
Vastaukset
- melkotylsääsairaana
Hyvä kun vinkkasit! Ihan suosikki. Sairasloman ratoksi.
- ylläri_pylläri
Ai tykkäät säkin etsivistä, eipä yllätä.
- Iteasiassa
Sherlock Holmes.
- Iteasiassa
Holmes on kuitenkin ehkä kiinnostavampi, koska on moniulotteisempi huumeongelmineen jne.
Iteasiassa kirjoitti:
Holmes on kuitenkin ehkä kiinnostavampi, koska on moniulotteisempi huumeongelmineen jne.
Hyvä pointti, mutta henkilökohtaisesti Herculen charmi vetoaa itseeni. Lisäksi älykkyys ja hahmon omaperäisyys on kiehtova.
- Justnyt
Faktalla sarjamurhaajien jäljillä.
Poirot on jotenkin ihana herrasmies etsivä, salaa hymyilevä, mietteissään tutkiva rikoksia ja selvittää ne.
ps. Komea mies ;). - Jeshhh
Puarooo!
- novastataan
Oon lukenut kaikki Poirotin seikkailut, mutta katsottunakin hyviä.
- kaivattusi
En katso ainuttakaan etsiväsarjaa. Jos katsoisin, niin Poirot olisi kyllä hyvä.
- kaivattusi
Onnii kirjoitti:
Suosittelen katsomaan.
Kerran katsoin, mutta minulla on mielekkäämpääkin tekemistä, vaikka Poirot ei ollutkaan mitenkään huono. Omassa mielessä on aina ne parhaimmat seikkailut, en tarvitse siihen ulkopuolisten apua.
kaivattusi kirjoitti:
Kerran katsoin, mutta minulla on mielekkäämpääkin tekemistä, vaikka Poirot ei ollutkaan mitenkään huono. Omassa mielessä on aina ne parhaimmat seikkailut, en tarvitse siihen ulkopuolisten apua.
Voihan viiksivaha!
- satunnainenkomenttiehkä
Poirot tietenkin. Komeat on viikset. Tykkään viiksistä. Onko onnilla viiksiä?
- kesänenhukassa
Poirot aina hyvä ja muitakin. Vähän aikaa sitten tuli dokumentti kyseisestä näyttelijästä.
- Justnyt
Tulipa katsottua sama dokumentti. Oli todella kattava kuvaus miehestä näyttelijänä ja vapaana ilman roolisuoritusta.
- RikostenKuningatar
Katsoin dokumentin joskus aikaa sitten, olikohan sama sitten. Näytettiin, miten hoikasta miehestä rakennettiin sarjaan pulskempi ja miten näyttelijä harjoitteli aksenttia ja pikkutarkkaa vaikutelmaa.
- RikostenKuningatar
Niin, minäkin tykkään Poirotista ja Christien luomista muistakin hahmoista. On muuten myytyjä kirjat, eikä ihme.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Agatha_Christie - onnieikuollut
Ansaitsetko Onni omasta mielestäsi elää? Annan sinun elää joka tapauksessa, mutta ansaitsetko sen?
Uhkailetko minua? En ole peloissani, sen sijaan olen huolissani sinusta kansalainen!
Katso tämä linkki, luulen että siitä voi olla apua sinulle.
http://www.soita.me/?gclid=CPrqz4_6-sUCFQT3cgodZi8ABQ- onnieikuollut
Onnii kirjoitti:
Uhkailetko minua? En ole peloissani, sen sijaan olen huolissani sinusta kansalainen!
Katso tämä linkki, luulen että siitä voi olla apua sinulle.
http://www.soita.me/?gclid=CPrqz4_6-sUCFQT3cgodZi8ABQKysyin vain että ansaitsetko mielestäsi elää, johon et vastannut mitenkään. En mielestäni vihjaillut mitään siitä että miten sinun pitäisi vastata. En myöskään millään tavalla toivonut kuolemaasi. Sananvapauden piikkiin voidaan oman tulkintani mukaan kommenttini laittaa, se löytyy ihan perustuslaistakin.
onnieikuollut kirjoitti:
Kysyin vain että ansaitsetko mielestäsi elää, johon et vastannut mitenkään. En mielestäni vihjaillut mitään siitä että miten sinun pitäisi vastata. En myöskään millään tavalla toivonut kuolemaasi. Sananvapauden piikkiin voidaan oman tulkintani mukaan kommenttini laittaa, se löytyy ihan perustuslaistakin.
"annan sinun elää" sinäkö määräät ja päätät muiden elämästä?
- Frost1992
Ehdottomasti paras, yleensäkin brittisarjat kaikki Hyviä. Frost, Morse, Lewis, Gently muutamia mainitakseni.
- Lanttuva
Onnii kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=hIE7a0JzXD0
Tässä myös yksi suosikeistani.Juu on kiva sarja.
- nämäkaikkionihania
Ja Midsomerin murhat kans, kyllä britit osaa.
nämäkaikkionihania kirjoitti:
Suosittelen:
https://www.youtube.com/watch?v=qIgjuXlXbh4nämäkaikkionihania kirjoitti:
Väärä linkki tuli, tätä siis suosittelen:
https://www.youtube.com/watch?v=rcVuKIac-Q0
Huippu sarja, tuli joskus yleltä.
- Ärsyttäätaasmuttamiksi
En katso jenkkipölvästien ohjelmia. Eihän ne kaikki ole idiootteja, mutta ärsyttää taas. Carver on ilmeisesti jenkki... ei ihan paska olekaan kirjailijaksi.
- Elokuviensarja
- eikiitos1
Paljon parempaakin tekemistä kuin katsoa jotain televisiota, se on vain mielikuvituksettomille ihmisille joilla ei ole tekemistä.
- jaettuiloon
Kerro toki, kuinka käytät sitä mielikuvitustasi?
- Pikkuisentarkka
Sä olet monipuolinen palstapersoona, mielenkiintoinen.
Tosin etsiväsarja kirjoitetaan yhteen. - kuuntelensitä
Rakkauslaulu Johanna Kurkelan tulee juuri nyt telkusta.
- Sherlockfan
Ehdottomasti paras on mielestäni Sherlock Holmes.
- niin-näitä
Shemale Onni ehti tehdä omankin aloituksen muun provoamisen rinnalla.
- edellinen-Ed
ai se olikin shemalen oma uppaus vanhasta viestistään. Säälittävää toimintaa.
- sivustahuomio
Entä sitten vaikka Onni olisikin shemale? Ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat, vaikka hyvin pieni prosentti ihmisistä heihin kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812