Nöyryyttävä ekakerta

APUAAAH

Olin ensimmäistä kertaa sängyssä poikaystäväni kanssa. Poikaystäväni ei ollut lähelläkään neitsyttä. Olimme keskellä touhujamme kun vieras teinityttö avasi oven. Järkytyin ja jäädyin heti ja poikaystäväni pysähtyi. Hän tajusi minun katsovan jotain ja kääntyi. Nähdessään tytön hän alkoi hymyilla ja sanoi: "hei sisko, olet kotona aikaisin." Tyttökin alkoi hymyillä ja virnistäen hän lähti pois. Olin todellä järkyttynyt ja poikaystäväni olisi halunnut vielä jatkaa, mutta minulta oli tunnelma mennyt. Minua hävettää kamalasti enkä voi viettää aikaa enää poikaystäväni luona, koska pikkusisko virnuilee minulle aina merkitsevästi. Poikaystävääni asia ei tunnu häiritsevän yhtään ja hän yrittää saada minua sänkyyn uudestaan, mutta pelkkä ajatuskin kammottaa. Miten pääsen tästä kauhusta eroon?

7

354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fantasioikaamme

Ihan kelpo fantasia tuo :D Vähän kun vielä hiot kieliasua niin voi kelvata johonkin naisten seksilukemistoon :D

• APUAAAH

Ei kyllä ollut mikään fantasia. Se oli aivan hirveää ja nöyryyttävää. En pysty katsomaan siskoon päinkään enää. Kukaan ei voi haaveilla tuollaisesta nöyryytyksestä

• ljlkjlkj
        APUAAAH kirjoitti:

Ei kyllä ollut mikään fantasia. Se oli aivan hirveää ja nöyryyttävää. En pysty katsomaan siskoon päinkään enää. Kukaan ei voi haaveilla tuollaisesta nöyryytyksestä

Mitäs helvetin ihmeellistä siinä on kun ihmiset nussii..Täh?

• panopetri

nicww

• lähelläkään

Käyt vaan katsomassa kun jotakin muuta naista pannaan niin homaat, että mitään kauheaa ei tapahdu sille jonka näet. Tai/ja keskustele asiata tuon tytön kanssa sitten menet reippaasti poikaystävän luokse ja sovitte, että hänen pikkusiskonsa saa olla katseluoppilaana. Teette hyvän palveluksen tytölle kun hän saa katsella ja tyydyttää itseään samalla. Uskon, että voit itsekin oppia nauttimaan tilanteesta ja saatat kutsua tytön mukaan yhteiseen leikkiin. Seksi on kivaa ja hyvin terveellistä leikkiä, ei sitä pidä suorittaa kuolemanvakavasti.
      Jos leikki nöyryttää niin tuollainen trauma pitää korjata mahdollisimman pian ennenkuin mitään vakavampaa on seurauksena.

• vot-vot

Vot, sano naapuri, kun vitun näki, ja vot, vot, kun näki kaks.

• kiimainenkulli34
        vot-vot kirjoitti:

Vot, sano naapuri, kun vitun näki, ja vot, vot, kun näki kaks.

naapuri veli venäläinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6313
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      97
      1894
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1497
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe