Jouko Pihon näky ja sanoma 6.6.2015
Näin aamuyöstä 6.6.2015 näyn.
Näin hyvin kuivuneen rusehtavan maiseman, jossa oli pensaita ja pieniä puita. Missään ei näkynyt tietä. Kyseessä oli pikemminkin autio erämaa.
Silloin sain sanan: "Valmistakaa tietä Herralle. Raivatkaa uudispelto. Sateet tulevat. Kohinaa kuuluu jo."
Jouko Pihon näky ja sanoma 6.6.2015
10
<50
Vastaukset
- a---a
Ihan suomeksi tällä kertaa. Aiemminhan Jahve on jutellut sinulle englantia.
- Herätykseksi
Niin missähän vain on ne "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Kirtsuksen Jeeusksen kirkkaudeksi ja kunniaksi" Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan rakentaviksi kutsutut, uudesti ylhäältä, pyhästä hengestä syntyneet / armoitetut. Kun ei etsimälläkään, julkisesti perään kuuluttelemallakaan meinaa löytyä?! Ei näy ei kuulu, mihin lie ja miksi eksyneet?!
Jeesuksen nimessä... etsivä. vhäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. - hyihyihyi
Tämä sonta apostoli postailee tänne jokaisen unensa!!
Täyttä moskaa ei muuta, tälläinen typeryyden keskittymä!!!
hyihyi- serafiiina
Niin. Ei kukaan pakota näitä juttuja lukemaan jos ei kiinnosta. ;)
Olen hyvässä seurassa. Apostoli Paavaliakin haukuttiin aikanaan koko maailman tunkioksi.
Terveisin
Sonta-apostoli- suikale
Minäkin sain saman sanoman mutta puiden ja pensaiden oksilla oli maalisuikaleita?
- sinettisormus1
sinettisormus1
5.6.2015 09:23
Tämän aamuisessa näyssä näin kuinka katepillari raivasi maata tasaiseksi, kuin tehdäkseen tietä ... ja totisesti näin on Herra meitä kehoittanut:
Raivatkaa autiomaahan Herralle tie! Tasoittakaa yli aron valtatie meidän Jumalallemme! Jes. 40:3
Sain tuon näyn päivää ennen Pihon näkyä ja ne kertoo samasta asiasta, toinen toistaan täydentäen, siunausta sinulle Jouko!- sinettisormus1
... tuo maa oli hyvin paksun sorakerroksen peitossa ja sora oli isokivistä, jota tuo "katepillari" raivasi tasaiseksi ...
- Herätykseksi
Kristus Jeesus on raivannut / valmistanut tien, ja viitoittanutkin perille täydellisyyteen asti sen tien, "jolta hullukaan ei eksy", kun sillä tiellä pysyy. Mutta joka tie on edelleenkin kulkijoita vailla. Uskovien eläessä eriseuraisina "erämaahan" suureen hajaannukseen / luopumuksen van uskossa oli tilaan eksyneinä ja eksytettyinä. Eikä kukaan muu ole ollut edes millään tavalla kiinnostunut lähtemään sille valmiiksi tehdylle ja viitoitetulle täydellisyys päämäärä tielle.
Eli tarkoittaa silloin että täytyy alkaa yhdistymään Raamatun UT mukaisuudessa / Kristuksessa Jeesuksessa yhdeksi jäsenistökseen, joka vasta mahdollistaa sille tielle pääsyn / lähtemisen. Hajaannuksessa eksyneinä eläessään ovat esteenä sille tielle pääsemiselle...
Näin em. sulkien Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden ihmisiltä, sillä etteivät itse halua sinne Jumalan valtakunta yhteyteen / yhtenäisyyteen Kristuksessa Jeesuksessa YHDEKSI yhtyä. Näin eksyttäen muitakin, niitä, sille niillä kaikille hyväksi Jumalan Sanan ehdoilla haluaviltakin, etteivät sille Jumalan valtakunta yhteys, Raamatun UT opetuksissa ja ohjeissa viitoitetulle, täydellisyys (kaiken Oikean ja hyväksi olevan täyttymys) päämäärä tielle pääsisi.
Jeesuksen nimessä... valkeudeksi Totuutta, / vähäisen, palvelijansa ja seuraajansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394341- 542169
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241094
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 171061
- 671018