olenko jo painava?

painava

Olen 153cm pitkä ja painan jo 52,8kg

14

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painava

Ponini on siis sporttinen ja hyväkuntoinen säkä on n. 102. En ratsastaisi usein

• Kristiinaai

Satunnaisesti voit ratsastaa ponillasi, mutta ei kannata noin pientä ponia liian usein "rasittaa" :) eikä siitä sinullekkaan hirveesti hyötyä ole ratsastuksen osalta kun pohkeetkin alkaa pituuden puolesta heilua missä sattuu :)

• Et oo kannattaa syyä purkereita ne on hyvii xDDD

• TohtoriMottivaara

Vanhan laskutavan mukaan olet 200 grammaa alipainoinen!!

• painava

kiitos vastauksista!

• PAINOKAKKA

PUDOTA PAINOA LAPSI !!! OLET LIIAN LIHAVA!

• 18vee

No oot sä kyllä aika painava ku ite oon 173cm pitkä ja painan 54kg ja itelläniki vähän ylimäärästä XD nykylapset on läskejä!

• uiåpo

ANOREKTIKKO

• Sillä tallilla missä käyn auttelemassa, shettiksien painoraja on 50kiloa eikä haittaa että pari kiloa heittää ylöspäin. Riippuu kuitenkin ponin sä'ästä ja rakenteesta. Pituusrajaa ei varsinaisesti ole, mutta pitää olla tarkkana että jalat eivät sotkeudu, hyvä korkeus on siinä ponin polvien kohdalla. Et ole liian iso kuvaamallesi shettikselle, mutta vältä rasittamasta sitä liian usein.

• shettislover

miten ne shettikset kestää 50kg? meän tallillapainoraja shettiksille on 30-35 kg😂

• Ponipoikaa

Satunnaisesti voit mennä kevyesti, mutta ei mielellään säännöllisesti tai rankasti.

• shettiksetgoals

mun kaveri on n 155 cm pitkä ja painaa n 39 kg??

• öliöt

Valitettavasti ponin kokoisina pysytte hetken tytöt.

Älkää nyt hyvät ihmiset laihduttako.

Teidän kasvu ei pysähdy, mutta muuten alatte olla ööliöitä tai anorektikkoja.

• shettisprinces

niinpä! kaikki ovat erilaisia eikä kannata alkaa laihduttamaan ponin takia vaikka se olisi kuinka ihana! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe