olenko jo painava?

painava

Olen 153cm pitkä ja painan jo 52,8kg

14

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painava

      Ponini on siis sporttinen ja hyväkuntoinen säkä on n. 102. En ratsastaisi usein

    • Kristiinaai

      Satunnaisesti voit ratsastaa ponillasi, mutta ei kannata noin pientä ponia liian usein "rasittaa" :) eikä siitä sinullekkaan hirveesti hyötyä ole ratsastuksen osalta kun pohkeetkin alkaa pituuden puolesta heilua missä sattuu :)

    • Et oo kannattaa syyä purkereita ne on hyvii xDDD

    • TohtoriMottivaara

      Vanhan laskutavan mukaan olet 200 grammaa alipainoinen!!

    • painava

      kiitos vastauksista!

    • PAINOKAKKA

      PUDOTA PAINOA LAPSI !!! OLET LIIAN LIHAVA!

    • 18vee

      No oot sä kyllä aika painava ku ite oon 173cm pitkä ja painan 54kg ja itelläniki vähän ylimäärästä XD nykylapset on läskejä!

      • uiåpo

        ANOREKTIKKO


    • Sillä tallilla missä käyn auttelemassa, shettiksien painoraja on 50kiloa eikä haittaa että pari kiloa heittää ylöspäin. Riippuu kuitenkin ponin sä'ästä ja rakenteesta. Pituusrajaa ei varsinaisesti ole, mutta pitää olla tarkkana että jalat eivät sotkeudu, hyvä korkeus on siinä ponin polvien kohdalla. Et ole liian iso kuvaamallesi shettikselle, mutta vältä rasittamasta sitä liian usein.

      • shettislover

        miten ne shettikset kestää 50kg? meän tallillapainoraja shettiksille on 30-35 kg😂


    • Ponipoikaa

      Satunnaisesti voit mennä kevyesti, mutta ei mielellään säännöllisesti tai rankasti.

    • shettiksetgoals

      mun kaveri on n 155 cm pitkä ja painaa n 39 kg??

    • öliöt

      Valitettavasti ponin kokoisina pysytte hetken tytöt.

      Älkää nyt hyvät ihmiset laihduttako.

      Teidän kasvu ei pysähdy, mutta muuten alatte olla ööliöitä tai anorektikkoja.

      • shettisprinces

        niinpä! kaikki ovat erilaisia eikä kannata alkaa laihduttamaan ponin takia vaikka se olisi kuinka ihana! ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe