SIELU EI OLE KUOLEMATON

SAKU567

Varoitus sielunkuolemattomuusopista,ikuisen piinan opista ja spiritismistä.
Ensinnäkin...opetus että kaikilla ihmisillä jo tässä elämässä olisi kuolemattomuus eli että olisimme kuolemattomia sieluja,on ERITTÄIN PAHANLAATUINEN harhaoppi,joka kaikessa järkyttävyydessään sitäpaitsi on spritistien yksi perusopeis ta.
Saatanan yksi menestyksekkäimpiä eksytyksistähän on se että hän tai hänen demonimafiansa jäsenet,eli nää langenneet enkelit,esiintyvät ihmisille kuolleiden ihmisten henkinä.....ja todellakin tää on aivan valtava eksytys.Katolisten ja ortodoksien keskuudessa suuriosa spiritismistä naamioutuu Maria ja pyhimys-kultin muotoon.
Maailmassa on rekisteröity useita satoja tuhansia Maria-ilmestyksiä,saatana tai joku demoni esiintyy neitsyt Mariana,ja valtavat massat uskovat.Puhutaan että jopa koko katolinen kirkko ja luultavasti myös ortodoksikirkko olisi massiivisen Maria-liikkeen johdossa.Raamattu taas opettaa,että kuolleet eivät tiedä mitään eivätkä ne voi ilmestyä ihmisille,vaan ovat tiedottomuuden tilassa haudoissaan.(Saarn.9:5,6,10;
Job.14:10-12)odottomassa ylösnousemusta,joko ikuiseen elämään tai viimeiselle tuomiolle.
Suurena syynä miksi ihmiset menevät tähän saatanan juoneen,on se että heille on uskoteltu että ihmiset ovat kuolemattomia sieluja,jotka tämän elämän jälkeen jatkavat elämäänsä jossain muualla,ja uskovat menis suoraan taivaaseen.(Jos näin olisi niin miksi tarvittais ylösnousemusta?).Jumala vain ei opeta tällaista oppia että ihmiset olisivat kuolemattomia jo tässä elämässä....SIELUNKUOLEMATTOMUUSOP- PIA EI LÖYDY RAAMATUSTA LAINKAAN.Jumalahan jo paratiisissa sanoi Aadamille ja Eevalle,että jos syötte kielletystä hedelmästä,niin teidän on kuoltava.Tästä samas-
ta luvusta löydämme vastauksen siihen,kenestä on lähtöisin sielunkuolemattomuus-
oppi.1.Moos.3:4:"Niin käärme(eli käärmeeksi naamioitunut paholainen)sanoi vai-
molle:"ette suinkaan kuole."Jumala sanoi että jos eka ihmispari ottais kielletystä hedelmästä,he lopulta kuolisivat.....paholainen taas väitti,että vaikka siitä otatte,niin
ette suinkaan kuole eli te olette kuolemattomia.Paholainen keksi sielunkuolematto-
muusopin,ja siitä tuli hyvin tärkeä osa muinaista egyptiläistä uskontoa ja myöhem-
min babylonian uskontoja ja kreikkalaisten uskontoja ja filosofiaa.Ja jo varhain oppi
soluttautui myös juutalaisuuteen ja kirkon piiriin.Raamattu ei opeta että meillä olisi kuolemattomuus jo tässä elämässä...vaan että Jeesukseen uskovat ja Jeesukselle uskolliset saavat sen lahjaksi Jeesuksentakaisintulon yhteydessä(1.Kor.15:50-55) ja jumalattomat eivät saa sitä koskaan.
Toinen asia.Myös ikuisen piinanoppi on järkyttävä,tuhoisa harhaoppi.Helvetti ei ole ikuisesti kestävä kidutuspaikka.Luimmehan jo aikaisemmin että Jumala sanoi ekalle ihmisparille,että jos otatte kielletystä hedelmästä teidän pitää kuoleman....ei kituvan ikuisesti helvetin lieskoissa.Myöskään jumalattomat eivät saa kuolematto- muutta laisinkaan(jos olisi ikuisesti palava helvetti niin silloinhan heillä olisi kuolematto- muus).Suurin osa Raamatun helvettiopeista,varsinkin jos ottaa huomioon alkukielen,kertoo helvetin olevan täystuho ja hävitys tulessa.Lähes kaikissa Uuden Testamen tin kadotus/helvetti-kohdissa kreikan alkukieles- sä on käytetty sanaa,joka tarkoittaa täyttä tuhoa ja hävitystä.Myös ilmestyskirjan lopussa puhutaan helvetistä 3 kertaa toisena kuolemana(Ilm.2:11;20:14;21:8).Paholainen on keksinyt myös ikuisen helvettipiinaopin,mustamaalatakseen Jumalaa.Jumala on rakastava Isä eikä milloinkaan teksi näin pahasti kenellekään.Ikuiseen elämään pääsee vain Jeesukseen uskovat ja parannuksen tehneet...mutta Raamattu ei opeta että ne,jotka ei sinne pääse,joutuisivat kitumaan ikuisesti helvetinlieskoissa.erittäin surullista että tällaista demonista oppia,Jumalan mustamaalausta,opettavat myös monet uskoviksi tunnustautuvat.
Ikuisenpiinan oppi on tehnyt lukemattomista ihmisistä Jumalan vihaajia ja on myös tuhonnut lukemattomien ihmisten mielenterveyden.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeää muistaa. Jeesus tuli pelastamaan ikuisuusolentoja, ihmisiä. Jos siis Jumala kutsuu, miksi pitäisi ottaa mitään riskiä ja jättää vastaamatta Hänen kutsuunsa?

      > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle. <

      http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

      Matt:
      25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe