.
Eikö tätä Netgemin "Lisää tallenteita" voi aikaa lisätä kahteen viikkoon nyt voi selata 7 pv ja huom. laittaa tallennukseen 6 pv eteenpäin itse yleensä ehdin unohtaa täydellisesti jonkin ohjelman tämän rajoituksen vuoksi ja tallennus jää tekemättä
.
Netgemin lisää tallenteita mahd. vain 6 pv eteenp
2
78
Vastaukset
- riittääpäs
Elisa Viihteessä on semmonen ikävä vika/puute, että jos ohjelmien esitysaikoja muutetaan, niin uudet ohjelma-ajat tulevat entisten rinnalle. Vanhoja ei poisteta. Ei ole kuulemma teknisesti mahdollista (ja ymmärrän sen). Aika usein (lähes joka päivä) monista ohjelmista on sitten vähän eri aikoihin ja/tai eripituisia versioita, jotka hämäävät ohjelmaoppaassa ja tallennettavia ohjelmia valitessa. ---- Ongelma pahenisi entisestään, jos EPG näkyisi pitemmälle. (Ja mun mielestä täytyy katsoa peiliin, jos tuo 6 pv ei riitä...)
- NoJooo-----
.
Kunhan nyt saisi edes sen 7 päivää eteenpäin aseteltua tallenteita eikä vain 6
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287