Pellelauma perussuomalaiset ja kansainvälinen

AulisLatvapöhö

10

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis persujen internationaali :-) . Jos hebdon vaivautuu satiirillaan tänne suomeen asti niin meillä on oikean puolueen ulkoministeri. Mutta mitähän patongit kelaa siitä mitä me niistä kelataan ? Quais

• hihittäjäHarri

maailmassa on kolme kovaa ja K:lla alakavaa kaveria, jotka kelepaa jopa pilan kohteeksi; Mohamed, Paavi ja Isä-Timo.
        Ja fanatikkojen mielestä koskemattomia
        hihhihhii

• OssiOikia
        hihittäjäHarri kirjoitti:

maailmassa on kolme kovaa ja K:lla alakavaa kaveria, jotka kelepaa jopa pilan kohteeksi; Mohamed, Paavi ja Isä-Timo.
        Ja fanatikkojen mielestä koskemattomia
        hihhihhii

niin ja kaikkia yhdistää epäjumalan palavominen ja kaikki ovat olevinaan oikeassa
        tuolle yhdelle isänmaalliselle, suppee on katsantosi

• Wichyäraakana

Kun Ransaka on tyrinyt ensin siirtomaaisäntänä ja sitten maahanmuuttajien kotouttamisessa ei heillä ole varaa neuvoa muita. Sademies on muutoin oikeassa mutta kaksikin riittäisi, nimittäin tyttölapsia jotka sulautuvat paremmin toisiin kansoihin. Mitä muuten Ranska tekee voittajavaltioitten leirissä ? Hehän olivat lähes kaikki Aatun kannattajia.

• hyvä_maku

Haluaako itse Dracula huolehtia tästä steriloinnista puremalla ???

• Taidat itse olla Adolfin ihailija...

• huikopalaa
        pepep kirjoitti:

Taidat itse olla Adolfin ihailija...

Joo. Adolf Pepepin. Nähdään taas illalla puremisen merkeissä.

• huikopalaa kirjoitti:

Joo. Adolf Pepepin. Nähdään taas illalla puremisen merkeissä.

Maailmanloppu tulee vuonna 2033! Kantsii tehdä itsari ennen sitä, sillä kuolema maailmanloppuun on hyvin tuskainen!

• Hyvä_persut

Nyt kun ulkoministeri ja puolustusministeri ovat molemmat persuja niin Venäjän provosointi on jäänyt pois. Tuomioja ei pystynyt pitämään edellistä puolustusministeriä aisoissa. Muistamme kuinka armeijaa käymätön Haglund oikein hykerteli saadessaan uhota isommalleen meidän suomalaisten selän taakse piiloutuneena. Tuota uhoa vielä entinen pääministeri lietsoi jatkuvilla omilla kommenteillaan Natoon liittymisestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56