Onko oikein päästä saneeraukseen velkaa pitkin maakuntia.
Työt otettu pilkkahintaan ja nyt muut maksaa.Minusta kannattais
varoa.
Kaunisto Yhtiöt velkasaneeraukseen
8
4054
Vastaukset
- missämiljoonat
Kuulin kanssa miljoonien velat et silleen.
- surkuhupaista
Hyvä tietää ei tilata mitään.
- juupasjuu
Jus sillee myt tiedän urakat halpoja muut maksaa.
- JÄIKÖVEROVELK
JEP JEP NÄINHÄN SITÄ YHTEISKUNTTAA RAKENNETAAN.
- JuhaMattiMäkelä
Onko tämä se Pasi Kauniston ruumisarkkufirma? Antakaa nyt armoa sen verran...
- epäkuranttia
Ei ole Pasi Kauniston firma vain Kaunisto Yhtiöt oy eikä tarvitse armoa
sotkenut markkinat ja jättänyt laskut maksamatta.
- pahajuttu
Ei ole keittänyt soppansa itse
- Pohjis
Toimiva ja hyvä kumppani ollut. Urakat tehty aina lopouun saakka. Toi koskee vaan Tretta ja ei yritys ole asioitaan ihan itse saanut sekaisin. Vai miksi toimari vaihdettu?
Eikö velkasaneersukseen pidä tehdä sopimus velkojien kanssa sekä noudattaa ja toteuttaa se tarkasti?
Parempi kuin konkurssi, jossa kaikki jää hoitamatta, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767