Auta maailman lapsia syömällä suklaata!

KonvehtiKerrallaan

Konvehti Kerrallaan on kesän 2015 pienimuotoinen hyväntekeväisyysprojekti, joka lahjoittaa 20% tuotteiden myyntihinnasta Unicefille maailman huono-osaisimpien lasten hyväksi. Jokainen konvehti on tehty käsin reilusti tuotetusta ja laadukkaasta belgialaisesta suklaasta, ja myös jokainen konvehtirasia on askarreltu itse. Voit ilahduttaa itseäsi, perhettäsi tai ystäviäsi lahjalla, joka tuo hyvää mieltä niin saajalle kuin maailman lapsillekin. Kurkkaa www.konvehtikerrallaan.net! (Tai www.facebook.com/konvehtikerrallaan).

4

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gghjjj

Ostamalla veritimantin lahjoitamamme 20% lyhentämättömänä nälkää näkeville.

• Gcbjcffg

Voihan sitä näinkin maksaa palkkaa. Ei kuulosta uskottavalta keräykseltä. Suklaa on muutenkin orjatyöllä kerättyä tavaraa.

• laata

Eipä selviä kilohinta, joulun"parhaat" ??? konvehtit maksavat pahimmoillaan 75 euroa/kilo.

• Skeptikotliikkellä

Vaikuttaa siltä että käytössä on kuitenkin kestävästi tuotettu suklaa, vaikkei alkuperästä aina voikaan niin varmaksi mennä... Käsittääkseni callebaut kiinnittää aika paljon huomiota noihin asioihin verrattuna vaikkapa Marabouhun tai muihin halpissuklaisiin. Harmi ettei tuota Suomesta kovin monesta paikasta löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4135
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2041
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      735
    Aihe