Konvehti Kerrallaan on kesän 2015 pienimuotoinen hyväntekeväisyysprojekti, joka lahjoittaa 20% tuotteiden myyntihinnasta Unicefille maailman huono-osaisimpien lasten hyväksi. Jokainen konvehti on tehty käsin reilusti tuotetusta ja laadukkaasta belgialaisesta suklaasta, ja myös jokainen konvehtirasia on askarreltu itse. Voit ilahduttaa itseäsi, perhettäsi tai ystäviäsi lahjalla, joka tuo hyvää mieltä niin saajalle kuin maailman lapsillekin. Kurkkaa www.konvehtikerrallaan.net! (Tai www.facebook.com/konvehtikerrallaan).
Auta maailman lapsia syömällä suklaata!
4
136
Vastaukset
- Gghjjj
Ostamalla veritimantin lahjoitamamme 20% lyhentämättömänä nälkää näkeville.
- Gcbjcffg
Voihan sitä näinkin maksaa palkkaa. Ei kuulosta uskottavalta keräykseltä. Suklaa on muutenkin orjatyöllä kerättyä tavaraa.
- laata
Eipä selviä kilohinta, joulun"parhaat" ??? konvehtit maksavat pahimmoillaan 75 euroa/kilo.
- Skeptikotliikkellä
Vaikuttaa siltä että käytössä on kuitenkin kestävästi tuotettu suklaa, vaikkei alkuperästä aina voikaan niin varmaksi mennä... Käsittääkseni callebaut kiinnittää aika paljon huomiota noihin asioihin verrattuna vaikkapa Marabouhun tai muihin halpissuklaisiin. Harmi ettei tuota Suomesta kovin monesta paikasta löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171