Slunga-Poutsalo valehtelee

Perssoni

Timo Soinin urhea puolustaja, Persujen puoluesihteeri Slunga-Putsalo VALEHTELEE röyhkeästi Suomen Uutisten haastattelussa. Slunga-Poutsalo puhuu selvästikin aiheesta, josta hänen tietämyksensä ja ymmärtämyksensä on sangen rajallinen.

Persujen puoluesihteerikkö on pahoittanut mielensä, kun Euroopan parlamentin entinen brittijäsen, Graham Watson laski vähän leikkiä RKP:n puoluekokouksessa ja vertasi Timo Soinia kreivi Draculaan.

Slunga-Poutsalo väittää haastattelussa mm. seuraavaa:

"– Tällaista itsenäisen maan sisäiseen politiikkaan puuttumista ei ole sitten nähty Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen."

Vaikka puoluesihteerikkö on jo iso tyttö, hän ei selvästikään muista, mitä tapahtui Itävallalle vuosina 1999-2000, kun Timo Soinin suuresti arvostama "puolihannu" Jörg Haider puolueineen(FPÖ) nousi maan liittohallitukseen. Tuolloin 14 Euroopan valtiota pani Itävallan poliittiseen boikottiin Haiderin ja FPÖ:n äärioikeistolaisten ja ulkomaalaisvihamielisten lausntojen takia.

Jos Slunga-Poutsalo ei tiedä Euroopan poliittisesta lähihistoriasta tämän vertaa, olisi ehkä syytä pysyä ihan hiljaa ja keitellä vaan sitä kahvia niill epuoluetoimiston ukoille.


Lähde: https://www.suomenuutiset.fi/slunga-poutsalo-happamia-ovat-rkpn-marjat/

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhä_puutarha

      Slunga on alkanut pitkästymään kun tekstiviestiä ei vaan ukoilta kuulu...

      • Kärsiikö hän unettomuudesta?


    • Antitullavaan

      Lieneekö Perssoni ilmalennolla,koska häntä yököttää.

    • Halla-ahon_äänestäjä
    • hiiohoii

      Kahvia keittämään vain Slunga-Poutsalo, siinä ei tarvitse miettiä.

    • Tollopersu

      Tyypillistä persujen uhriutumista. Saamme nykyään nauttia ihan päivittäin jonkun persupoliitikon vinkumisesta.

      Fjonga-Hutsula voisi opiskella tosiaan Euroopan poliittista lähihistoriaa, ettei tulisi päästelleeksi tuollaisia sammakoita. Herkkähipiäisten persujen voi tietysti olla mahdotonta ymmärtää, että Euupassa sanan säilä lentää myös valtioiden rajojen yli vähän väliä. Persut vain haluavat tehdä tästäkin numeron, koska puolueen takinkäännöt ja jatkuva valehtelu pitää saada jollakin pois otsikoista.

    • SiittäOnKysymys

      Kyllä persut ovat ihan itse nostaneet itsensä tikunnokkaan. On lapsellista olettaa, että vaalikannatuksen kerääminen rasisteilta ei herättäisi vastareaktioita. Plösö ulkoministerimme saa jatkossa käyttää valtaosan ajastaan rasistisen seurakuntansa puolustamiseen. Joten ei kun nauttimaan ministeriyden tuomista luontaiseduista.

      Suomen media voi olla lahjottavissa, mutta ulkomailla ei Soinin säätiömiljoonilla ole merkitystä. On hienoa, että jossain sentään media on vapaa.

      • köyhät_kärsii

        Onko Draculalla taas imu päällä ???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe