tietääks joku..

-Fabina-

tietääks joku Fabina nimisest tammasta..se oli enne hangon tallilla..se oli mun hoitsu..se on ruskee aika iso ja sil oli joku jalkavika et se ontuu joskus..jos tiiät missä päin se nyt asustelee ni vastaa ..haluisin kuulla onks se kunnossa..se oli mulle rakas..sitä kutsutaan Fabikseli Fabi..I ♥ FABINA 4-EVER..
I ♥ FABI 4-EVER

5

611

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murre

Moi! mee sukupostiin ja laita sinne sitten sen hevosen nimi.. niin eiköhän sitte heppaa ala löytyä..=)

• bisbis

Tietääkös Fabina tämmösestä hepasta? on ollut siellä hangon tallilla kans...

• -Fabina-

mut haluun tiätää missä se on ku se oli nii ihana hepo...ja oon käyny sukupostis ja siel ei näy missä se on...jos haluut nähä sen kuvan nii se on fabina LTU...jos kiinnostaa ja talli missä se asusteli on sivul www.hunr.org ...sukupostis mä en oo se tyyppi vaa se on Seija

• Satu

Mene sinne sukupostiin ja ota
      sen ihmisen sähköposti talteen
      joka on kuvannut Fabinan niihin
      kuviin. Sit vaan mailaat tietääkö
      se missä Fabina on tällä hetkellä..
      Yksinkertaista:D

• -Fabina-

se ihminen on Seija ja se käy samoil talleil ku mä...ja mä oon kysyny Seijalt Fabist(Fabinasta)
        ja se on kuollu 10.6.04 ..."itkettää"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2452
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1622
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      81
      749
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      718
    Aihe