Lapuan kaupungis kuka määrää ja mitä jos kalliimmat vehkeet on hommis ja halavemmat on kotona nii mikä ei sovi tähä yhtälöön siis aivan turhaan sitte pyyretään tarjouksia jos kaupunki ei kunniota tarjouksia vaa kalliit koneet töis ja halavat pois hommista tämäkö on siitä säästöä mä vaan kysyn vai eikö ne halavan hinnan koneen käyttäjät osaa teherä nii hyvää jäläkiä ku kalliin tarjouksen konemiäs olis kiva tiätää mitä sanoo päättäjät kone miähet vaihtoon vaa
Urakointia lapualla
46
462
Vastaukset
- Kolmeyks
Älä hermostu, kun ei ole kaikille luottamusmiestenkään koneille töitä.
- nähnyt
niimpä olisko että niillä halvemilla koneilla ei oo kunnonkuskia ja se työ ei onnistu ja mitä minä olen nähnyt näitä kaupungin koneita työsään niin paljon ovat kuskit puhelimessa ja koneet ei tee mitään
- Anonyymi
nähnyt kirjoitti:
niimpä olisko että niillä halvemilla koneilla ei oo kunnonkuskia ja se työ ei onnistu ja mitä minä olen nähnyt näitä kaupungin koneita työsään niin paljon ovat kuskit puhelimessa ja koneet ei tee mitään
Osa nukkuukin kesken päivän eihän se kyllä ihme oo kun osa on vanhoja eläkelääsiä
- ketääänestää
Syy on siinä ketä koneenomistaja äänestää. Jos ei kannata puheenjohtajistossa istuvien diktaattorien puoluetta et saa urakkaakaan.
- VoiYhyrenKerran
kyllä ihminen voi olla köppäänen muta tyhymäki vielä!!!!!!!!
- Kuraonkuraa
Lapuan kaupungin päättäjät on kuule pelkkää kuraa! Eipä ole minulla kotikunnastani montaa hyvää sanaa lausuttavana. Menehön joku perjantai Lapua-Hoviin istumaan lounasaikaan ja seuraa vähän aikaa ns. Lapuan kerman pelleilyä. Vakuutut kyllä nopeasti siitä, että kuraa ovat. Ja kura on vain kuraa. Äänestä seuraavissa kuntavaaleissa jotain ihan muuta puoluetta ja ihan muita ihmisiä.
- s3d4
vanha sananlasku sanoo että hyvää ei saa halvalla
- Kourakuski
Vaa ajeloo pitkin päivää joko kärryys on jotain tai sitte ei oo mitää ja aika tihiää käy tuala tyhyjöö paikalla ja tuloo takaasi saman kuarman kans on sen verran tullu seurattua ja peräs ajeltua että veis ers jotaki ku kerran käy muka kippaamas mut ku on tyhyjät kärryt nii huanosti tuloo mitää alaha lavalta voi tyänjohtoki vähä kattua s.k joka on kuulemma pomo no hyvää ei saa halavalla mutta saa tyhymän
- lk89
sitä s3d4 varmaan tarkoitti et hyvää ei saa halvalla
- Td10
Jep jep siinä se on oikias hyvää ei saa halavalla ja kalliski on saatanan laiska kouramiäs mesin takas vaa piippuja kuuraamaa
- yrittäjähenkiset
Asiasta päättää nua mielestään yrittäjähenkiset puheenjohtajat. Ne täälä pitää kaiken peukalonsa alla.
- Mutei
Oon kyl piipun kuuraajasta konemiäheksi on nii saatanan velttoperseki ja jumalattoman laiskakin mut silti saa olla töis huhhuh
- Potkutheti
On kans nähty sama isäntä kahvitunnilla aivan väärällä ajalla olis kyllä työjohdolla peiliin katsomisen paikka että kuka urakoitsija oikeasti tekee töitä ja kuka vain näyttelee ent piipun siivooja on kyllä ansainnu paikan vanhan paukun kesäteatterissa osaa meinaan näytellä hyvin että olis oikeesti kiirusta hah hah nm:sinua seuraan mielen kiinnolla
- Rahaa
On kyllä kaupungilla kun pystyy pitää piipun siivoojan töis juhannuksena kukkia kastelemas vaikka tuloo taivaalta tuutin täyreltä vettä no näin tuloo säästöä lapualla
- Tupalaanen
Panin saman asian merkille Jukantuvan risteyksessä.
- Päättäjä
Kyllä täs ny selevästi haiskahtaa kateus.
Mikään urakoitsija ei liikahda käskyttä ja käsky tulee maksajalta.
Tarjousten perusteella minä urakoitsijani valitsen ja se voi olla kalliimpikin. Näin toimiessani saan sitä, mitä haluankin.
Halpa ei aina ole hyvä. - mjmlx
Samaa mieltä. Hyvin JH hommansa hoitaa. Siksi saa jatkaa kaupungin töissä. On meidän Veronmaksajain etu.
- Vouvoi
Joopa joo hyvin hoitaa mutta saatanan hitaasti menis vaa huahoomaan piippuja takas via taitaa olla liian raskasta hommaa kaupungin hommis ei tuu ainakaa hiki korkeintaan kiäli ruskiaksi ku pitää nualla persustaa ett ei tuu muu konemiähet hommihi
- Tarjous
Pyyntö on kaupungilta aivan turha jos kerran kalliit koneet on töissä ja halvemmat on kotona parkis tehkää jotain päättäjät
- p-s-o-l-p-o
TARJOUS......olen kokenut tälläsen halvan URAKOITSIAN työt kun pyyti jotain tekemään niin SANOTTIIN ETTÄ OLEN TEHNYT KONEESTA TARJOUKSEN muu ei kuulu työ ei KUULU MULLE
- Jessussentää
Ei ne mitään tee ne on lomalla ja j.h. lanaa juntuja lana ilimas tuloo muuten koriaa jäläkiä oon käyny kattomas mutta ei ainakaa lana kulu puisto pualen pomot on vähän niinku unella ne ei tiärä heven perää mitä tua yks teköö kävis välis kattomas vai mitä miältä oot s.k.
- näin66
just näin vaikka siellä puistopuolella on monta nurmoolaista työnjohtajaa ja taitaapi yski nurmoolainen ajaa viellä ruohonleikkuria
- Anonyymi
näin66 kirjoitti:
just näin vaikka siellä puistopuolella on monta nurmoolaista työnjohtajaa ja taitaapi yski nurmoolainen ajaa viellä ruohonleikkuria
Ne nurmoolaaset työnjohtajat on kaupunginpuutarhurin henkilökohtaasia kaveria jotta suhteella Ne on työnjohtajaksi päässy
- Seonvaaniin
Pakko ajaa kun lapualla ei oo kunnon kuskia tai on j.h vois ajaa illat ku ei ainakaa päivisin töistä rasiinnu ku kerkiää kippoo paikalla ottaa vaikka unet ku ei oo mihinkään kiirus
- Heimääkin
Oon pannu vähä lurkkien etsama j.h. istuu aamut seiskan jälkeen sellin paaris kaffilla ku muut jo töis onko eri kaffi ajat s.k lellikillä kun muilla konemiähillä kaupungin töis ryhtiä ny niihin töihi
- Jaasso
Oot sitte laittanu saman asia merkille minkä minäkin että kyllä kauan on siellä kaupungin kaatopaikalla kippi on pystyssä ja kone sammutettuna ei kulu polttoaine mutta ainakun kuluu työaika että koittakaa nyt jo tehdä työjohto jotakin tämän asian eteen koko kesä menee vetelehtien josta me veronmaksajat maksetaan voivoi
- roskisdyykkariko
Kuinka sulla on aikaa kytätä kaatopaikalla kauanko kukin siälä viipyy. Kaatopaikan asukit luulis tuallaasia puhuvan.
- Kylläpä
Oon täälääkin samaa katsellu että usein on kyseinen henkilö istumas työaikana Shellin baarissa pitkällä kahvitunnilla vaikka on työaika hyihyi jh mee ja tee töitä ja huilaa sitten kotona mutta ei työ aikana nim:seurannassa olet!!
- Kylvaaon
Kans J.H Seurataan mitä teet tai mitä et tee
- Hullujen
Hommaa koko urakointi tuallaasilla hinnoolla!!!!
- Elämäonihhanaa
Kun sen oivaltaa piänet on murheet tehkää kaikki vaa tyännä hyvin nii silloon on asikki paremmin
- thry
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ EI KANNATA KAREHTIA TOISTEN TÖITÄ
- Kukany
Nuata karehtiis nuan saakelin halavalla pitää teherä töitä hyvä ku saa koneen kulut peittohon iha on hullujen hommaa jos saat 30 kymppiä tunti nii huhuhuh kyl varmaan kannattaa tosi hyvin hahhah
- Kovaton
Hinnat kone hommissa Lapualla ihan oikein teille Lapuan luuserit
- kallistaOn
Kyllä se kuulkaa joka pitäjäs sama touhu! Nii Alavurellaki kaupungin työmiehet nojaa lapiota 95%sesti työajasta ja konehet seisoo kans yhtä kauan! Ja veronmaksajat maksaa! Joka paikasta puolet äijistä pois ja sittekki hommat hoituu samoon! Kyllä sitä pitää olla hienot ja kallihit koneet jotta kelepaa näytellä!
- lapiomies58
kuinkas on omas työaika oletko tehokas ja teet just 8tuntista päivää
- kallistaOn
Kyllä se kuule mones paikas pitää teherä ne normaalit työtunnit päiväs ja joskus yliki! Ei oo aikaa nojata lapioho ja koneen rattihi työpäivinä! Nii se on mullaki. Kyllä konkurssi tulis äkkiä jos kaikki työlääset olis niinku kaupungin ja kunnan hommis,puolet ajasta lorvikehtamas ja vähintään 5 kahvituntia ja ylipitkä ruokatunti. Näin se on iät ja ajat ollu ja näköjään jatkuu suojatyöpaikoos kaupungilla ja kunnalla! Jos pitää äijien tulla johonki laittamaha jotaki pientä kiinni ni johan vähintään 3 äijää tuloo kaupungin autolla ja aikaa kuluu vähintään 3 tuntia! Ja jos joku ojanpätkä veretähän 100 metriä ni 2 kaivuria 3 traktoria ja 13 äijää hommis 3 viikkua! Työpäivän pituus n.2 tuntia! Näinhän sitä aikaa kyllä kuluu! Ei ihme jotta kaupunkien taloudet on miinuksella.
- näin
kallistaon millä vuosiluvulla sinä elät en ole ikään nähnyt kaupungilla 13äijää hommis hetki sitten meidän asuntoalueelle uusittiin sadevesiviemärit ja katu uusittiin oli muuten 2lapiomiestä ja 1 taktori ja 1 kaivinkone et palaa jo tähänpäivään
- kallistaOn
Jos näin oli niin aikaa niihin katu- ja viemärien uusimises meni ainaki 2 kuukautta! Loput äijät oli sen aikaa varastolla hakemas uusia lapioota! Näin se vaan on tälläki vuosituhannella!
- Anonyymi
Vähän niikuin itänaapuris Venäjällä yks tekee ja 10 katsoo päältä🤣🤣🤣😇😡. Juu, ei ihme jos talous kuralla, kokuspalkkiot kasvaa vain papereita pyöritellessä.
Kokoomuksen liput liehuu raitilla🤔 - Anonyymi
Viäläku oppiisi auraushommat, eikä repiisi asfalltia irti tai nurmikoota
- llllllllllll
Lapualla on rikkaita veronmaksajia. Tuollaiset pikkupuuhastelut ei meitä haittaa.
Veroprosentti 52 - Kaikkilapuan
Tyät vois ulkoistaa pakolaisille nii olis sitte rahaa maksaa eläkeet
- Anonyymi
Tämä kaikki näkyy koivulantien auraamises.
- Anonyymi
Ainoa hyvin hoidettu tie...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa hyvin hoidettu tie...
Täytyy myöntää, että näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370