Persuteiden äärioikeistolaisuus

Sepposo

Hyväksytkö semmosta?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 346437467568

      Ihan normaali oikeistoa perussuomalaiset ovat. Älä tee numeroa. Kuten Soini jo 90-luvulla ja 2000-luvun alussa mainitsi, halusi hän alkaa uuden oikeistopuolueen johtajaksi. Googlettakaa vaikka "soini" ja "oikeistopuolue" mikäli edes sen verran osaatte. Samoin lukekaa miehen gradu populismista.

      Näin kävikin sitten perussuomalaispuolueen saatua lisää kannatusta eli saimme uuden oikeistopuolueen, jossa itse asiassa on Soinia reippaasti oikeistolaisempiakin esim. niin sanotut "halla-aholaiset".

      Ihan sama hyväksyykö vai ei. Jos ääri-oikeistoa hakee, niin Suomen Vastarintaliike lienee sitä eli vielä perussuomalaisista oikeammalle ja juutalaisviha siihen islam-vihan päälle.

      • Hyvin on Soini aikataulussa. Hatunnosto sille, mutta sääli heille, jotka häntä äänestivät siinä toivossa, että hän pitäisi köyhien puolia.


      • TultaMunille

        Köyhät ovat ansainneet kohtalonsa.


    • juoppokepulainen

      tiedän se on se läpipersepaskoinen kepulainen äärioikeistolainen pepep kysyjä jolla päässä viiraa jatkuva kilju
      täälläkin kertoo niitä äärioikeistolaisia perseilyjuttujaan joissa on pannut sinne ja tänne ja antaa

      • Sairaatääret

        Hallis-aho johtaa ps äärisiipeä joka voi radikalisoiyua lisää


    • JUOPPOKEPULAINEN

      Venäjällä arhinläpi yritteli sellaista
      perusteiltaan äärioikeistolaista arhinläpiläisyyttä
      mutta se kaatui

      arhinläpiläisyys viehättää monia bileveikkoja sossulassa kepuleita
      äänestävät

    • 6666666666666666669

      Suomella on kolme oikeistopuoluetta, joista lievin on Keskusta (siinä on jotain alkiolaisia vasurimielipiteitäkin). On ihan mielipidekysymys pitääkö Kokoomusta vai Perussuomalaisia oikeistolaisempina. Koska perussuomalaisiin on kusetettu vielä osa vasureistakin ja retoriikkaa pitää vähän aikaa vielä pitää yllä, niin olettaisin Kokoomuksen vielä pitävän kärkipaikkaa vaikkakin lievästi.

      Asiaan tulee jatkossa muutos etenkin Soinin korvaajan jälkeen (eikä siinä kauaa kestä.. Soinin kunto alkaa reistata muutenkin tai jos ei niin puolueen tulee pistää hänet johonkin "kunniavirkaan" kuten Väyryselle tehtiin). Halla-Aholaiset tuovat Suomeen aidon isänmaallisen oikeiston, jota ei moni ole vieläkään älynnyt (etenkin hyödylliset idiootit jaksavat naurattaa)! Tämä oli laadittu ohjelma jo 2009, mutta nyt sen paljastaminen ei meinaa enää hevon kukkua. Tätä ei voi enää pysäyttää.

      • stttuuuuupiiiiid

        Parasta on ettei suoli 24:ssa kukaan tajua vaikka paljastaisi kuinka ihmisiä on vedätetty. Toimii tunnontuskien kaatopaikkana paremmin kuin katolinen rippituoli. Täällä ei kukaan eroita aidosta tunnustuksesta jotain paskan jauhantaa :D Pitäkää te kivat suoli kaxneloset ja me ollaan jo hyvillä palkoilla ;) Joskus kiva käydä täälläkin kerran vuoteen. Ette te perussuomalaisia saa alas vaikka kuinka yritätte. Hauskinta on että kaikki yritys on kääntynyt itseään vastaan ja vain lisännyt suosiotamme. Jopa se yritys missä monet ovat kritiikissään olleet itse asiassa täysin oikeassa vaikkeivat ole tajunneet puoliakaan likaisesta pelistä. Se on aidosti todella likaista ja vaikea tässä on uskoa enää olevansa oikealla puolella. Toisaalta aivan helevetin hyvä palkka oikeuttaa loppupeleissä todella pitkälle.


    • JUOPPOKEPULAINEN

      arhinläpiläisyys on pehmeintä oikeistovartta
      missä tyhmyys tyhjyys ja läpiläisyys yhtyy
      vodkahuuruiseen venäjään

      • Paskalakisipilänsiipijä

        läpeä eli siten arhinläpeä ei voi pysäköidä
        millä tyhjän läven pysäköit enää

        tarkenen vain tämän


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe