Juutalainen Karl Marx

AaveKummitteleeEuroopa

Karl Marx, juutalaissyntyinen yhteiskuntatieteilijä, nykysosialismin isä:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx

Karl Heinrich Marx (5. toukokuuta 1818 – 14. maaliskuuta 1883) oli preussilainen yhteiskuntatieteilijä, filosofi ja sosiaaliteoreetikko. Hänet tunnetaan parhaiten nykyaikaisen sosialismin isänä.

Sitaatteja:

"Pääomalla ei makseta edes niitä sikareita, jotka sitä tehdessäni olen pannut palamaan!"
Marx kommentoi Pääoma-kirjansa myyntiä ja siitä saamaansa tuottoa.

Filosofia:

"Mutta kapitalistinen tuotanto tuottaa luonnollisen prosessin välttämättömyydellä oman kieltämisensä. Se on kieltämisen kieltämistä."

"Filosofit ovat vain eri tavoin selittäneet maailmaa, mutta tehtävänä on sen muuttaminen."

"Jokaisen aikakauden vallitsevina aatteina ovat aina olleet vain vallitsevan luokan aatteet."

Kommunistinen manifesti:

"Aave kummittelee Euroopassa - kommunismin aave. Kaikki vanhan Euroopan mahdit ovat liittoutuneet pyhään ajojahtiin tätä aavetta vastaan: paavi ja tsaari, Metternich ja Guizot, Ranskan radikaalit ja Saksan poliisit..."

"Koko tähänastisen yhteiskunnan historia on ollut luokkataistelujen historiaa ... sortaja ja sorrettu ovat... käyneet keskeytymätöntä taistelua... mikä joka kerta on päättynyt joko yhteiskunnan vallankumoukselliseen uudistamiseen tai taistelevien luokkien yhteiseen häviöön."

"Vaviskoot vallassa olevat luokat kommunistisen vallankumouksen edessä. Proletaareilla ei ole siinä muuta menetettävää kuin kahleensa. Voitettavana heillä on koko maailma. Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen!"

Marx uskonnosta:

"Ihminen tekee uskonnon, uskonto ei tee ihmistä. Ja uskonto on juuri sellaisen ihmisen itsetajuntaa ja itsetuntoa, joka ei ole vielä saavuttanut itseään tai sitten on uudestaan kadottanut itsensä."

"Uskonto on ahdistetun luontokappaleen huokaus, sydämettömän maailman sydän aivan kuten se on hengettömien olosuhteiden henki. Se on kansan oopiumia."

"Kristillinen sosialismi on vain se vihkivesi, jolla pappi siunaa ylimyksen kurkun."

KOM / Marseljeesi: https://www.youtube.com/watch?v=UAAglyHYruk

KOM / Kansainvälinen: https://www.youtube.com/watch?v=xW9VBLH-0_s

Marx / Engels: Kommunistisen puolueen manifesti: http://sosialismi.net/kirjasto/marx/Kommunistisen puolueen manifesti.pdf

Tässä aidosti juutalainen filosofi.

38

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deronda

      Kovin niukasti Marx liittyy juutalaiseen uskontoon, joka pitäisi olla palstamme aihe. Myöskään juutalaisista ihmisistä hän ei kovin usein sanonut mitään. Eräässä yhdysvaltalaisessa lehdessä hän sentään otti kantaa silloisen Palestiinan alueen juutalaisten aineellisesti kurjaan elämään.

      Aina välillä Marx kaivetaan esille ja sitten hänet taas unohdetaan moneksi vuosikymmeneksi. Hänen teoriansa ovat enimmäkseen virheellisiä

      • JuutalainenSosialismi

        Oikeastaan toin Marxin palstalle, vastauksena eräiden jatkuvaan Jeesus-kiusantekoon, sillä Marxin aiempi juutalaisuus oli sentään, nykyistä, rabbiinista juutalaisuutta.

        Hänen ajattelunsa edustaa myös filosofista juutalaisuutta. Kommunismi on paljolti juutalainen talousoppi. Venäjän vallankumouksen taustalla oli myös monia juutalaisia talousoppineita.

        Myös Israelin valtio perustettiin sosialismille.


      • Jumalan.Israel
        JuutalainenSosialismi kirjoitti:

        Oikeastaan toin Marxin palstalle, vastauksena eräiden jatkuvaan Jeesus-kiusantekoon, sillä Marxin aiempi juutalaisuus oli sentään, nykyistä, rabbiinista juutalaisuutta.

        Hänen ajattelunsa edustaa myös filosofista juutalaisuutta. Kommunismi on paljolti juutalainen talousoppi. Venäjän vallankumouksen taustalla oli myös monia juutalaisia talousoppineita.

        Myös Israelin valtio perustettiin sosialismille.

        Nykyisin Israel ei ole ainakaan sosialistinen. Siellähän on länsimaista demokratiaa. Palestiinalaisillakin on edustajajansa knessetissä.
        Tuo marxilaisuus kyllä minuakin kiinnostaa liittyen suomalaiseen liberaalikristillisyyteen. Se on kyllä Jumalan vastaisuutta.


      • LuulemmeEmmeTiedä
        Jumalan.Israel kirjoitti:

        Nykyisin Israel ei ole ainakaan sosialistinen. Siellähän on länsimaista demokratiaa. Palestiinalaisillakin on edustajajansa knessetissä.
        Tuo marxilaisuus kyllä minuakin kiinnostaa liittyen suomalaiseen liberaalikristillisyyteen. Se on kyllä Jumalan vastaisuutta.

        Israelin sosialismi ei ollut "demokratian vastaista", vaan demokratiaa.

        Ottaisit selvää edes aiheen alkeista.

        Sosialismia ja kommunismiakin on erilaista, on erilaisia puolueita ja näitä toteutetaan kussakin yhteiskunnassa omilla tavoillaan.

        "Länsimainen demokratia" on käsite sinänsä, sillä jokaisessa yhteiskunnassa myös tämä ymmärretään omalla tavallaan. Demokratiaakin on, myös ollut erilaista. "Länsimainen demokratia" on saatu kuulostamaan ihanteelliselta, mutta tosiasiassa se on kaukana siitä, kuin miten se virallisesti selitetään ja mitä sen luullaan olevan.

        Pääsääntöisesti voisi sanoa, että kaikki ympärillämme on illuusiota ja huijausta.

        Me luulemme, enemmän kuin todella tiedämme. Valtaosa ihmisistä luulee väärin. Vain pieni kourallinen ihmisistä todellisuudessa TIETÄÄ.

        Kysymys kuuluu: Keitä ovat he, jotka tietävät ja mistä tässä kaikessa oikein on kysymys? Mitä maailmassa on tapahtunut, aikojen alusta asti? Judaismi saattaisi antaa vastauksen moniin näihin kysymyksiin, mutta täällä joutuu häirityksi kaikenlainen, itse judaismiin liittyvä aiheenkäsittely. Tosiaankin, haluaisin tuntea judaismia, juutalaista mystiikkaa, tietoutta, mutta tämä on jo todettu mahdottomuudeksi. Valheenvallat hyökkäävät omine oppeineen kaikkea itse juutalaisuuden käsittelyä vastaan, häiriten keskusteluja. S24Ylläpidon tuella.

        On monenlaisia illuusioita, jotka pitävät yhteiskunnan pystyssä, ne illuusiot ovat kulisseja. Sanotaan vaikkapa, että "Suomessa on jokaisella hyvä elää, meillä on demokraattinen yhteiskunta".

        Näin ei ole. Yhteiskuntamme ulkokuori on jotakuinkin puhdas. Mutta ulkokuoren pinnan alla tapahtuu vaikka mitä alhaisia tekoja, rikollisuutta. On ikäänkuin yhteiskunnan kerroksia. Yleensä ulospäin näkyvät talon 1. ja korkein kerros. Mutta kellaria ei näy. Tosin "tiedetään" sellaisenkin olevan olemassa.

        Mutta ulkopuolinen tarkkailija ei näe kellaria, eikä tunne sitä. Hän näkee kerroksien ikkunaverhot. Hän ei kuitenkaan näe kuin välähdyksiä ikkunoiden taakse. Hän ei todellisuudessa tiedä, mitä siellä tapahtuu. Hän luulee tietävänsä, mutta ellei hän ole vieraillut jokaisessa asunnossa erikseen, tosin silloinkin nähden vain asukkaiden teeskennellyn ulkokuoren, hän ei tiedä yhtään mitään.

        Hän ei tiedä, että kellarinkin alla on kellareita ja niidenkin alla, viemäreitä. Näissä elää ihmisiä, ihan kirjaimellisestikin. "Keitä muka?" No, esim. rappioalkoholisteja ja rikollisia. Heidän perheensä ja lapsensa elävät sellaisessa kurjuudessa, etteivät hyvinvoivat suomalaiset voisi kuvitellakaan. Joskus ihmisten tietoisuuteen nousee yhteiskunnan viemäreistä "Eerika", pahoinpidelty ja hyväksikäytetty, hitaasti rääkätty ja murhattu lapsi.

        Suosittelen muuten lukemaan tuon Kommunistisen puolueen manifestin. Itse ostin sen kirjasena pari vuosikymmentä sitten. Se veti itseni muutaman viikon ajaksi aivan kirjaimellisesti mykäksi. Tällä en tarkoita käännyttää ketään kommunistiksi, en itsekään ole, mutta tuo kirjanen kyllä paljastaa yhteiskunnan olemuksen varsin hyvin. Yhteiskuntamme on samankaltainen kuin 1800-luvulla, Marxin, yhdessä F. Engelsin kanssa luodessa uutta talousoppia. Yhteiskuntamme / ihmiskunta on ollut aina sama, Aatamista asti.

        Marx ennusti tilanteen, joka juuri nyt on meneillään: kapitalismi on noussut itse itseään vastaan, se on tullut tiensä päätökseen ja on kaatumassa. Juuri nyt on tuo yhteiskunnan vaihe meneillään: kapitalistinen järjestelmä on kaatumassa niin USA:ssa, kuin Euroopassakin. Suomen talouden asiat ovat huonommin kuin meille Suomessa kerrotaan. Olen juuri kuullut Euroopasta käsin tämän tiedon. Siellä jo puhutaan Suomesta "uutena Kreikkana". Tähän ylivarojemme eläminen johti myös meidät Suomessa.


      • Jumalan.Israel
        LuulemmeEmmeTiedä kirjoitti:

        Israelin sosialismi ei ollut "demokratian vastaista", vaan demokratiaa.

        Ottaisit selvää edes aiheen alkeista.

        Sosialismia ja kommunismiakin on erilaista, on erilaisia puolueita ja näitä toteutetaan kussakin yhteiskunnassa omilla tavoillaan.

        "Länsimainen demokratia" on käsite sinänsä, sillä jokaisessa yhteiskunnassa myös tämä ymmärretään omalla tavallaan. Demokratiaakin on, myös ollut erilaista. "Länsimainen demokratia" on saatu kuulostamaan ihanteelliselta, mutta tosiasiassa se on kaukana siitä, kuin miten se virallisesti selitetään ja mitä sen luullaan olevan.

        Pääsääntöisesti voisi sanoa, että kaikki ympärillämme on illuusiota ja huijausta.

        Me luulemme, enemmän kuin todella tiedämme. Valtaosa ihmisistä luulee väärin. Vain pieni kourallinen ihmisistä todellisuudessa TIETÄÄ.

        Kysymys kuuluu: Keitä ovat he, jotka tietävät ja mistä tässä kaikessa oikein on kysymys? Mitä maailmassa on tapahtunut, aikojen alusta asti? Judaismi saattaisi antaa vastauksen moniin näihin kysymyksiin, mutta täällä joutuu häirityksi kaikenlainen, itse judaismiin liittyvä aiheenkäsittely. Tosiaankin, haluaisin tuntea judaismia, juutalaista mystiikkaa, tietoutta, mutta tämä on jo todettu mahdottomuudeksi. Valheenvallat hyökkäävät omine oppeineen kaikkea itse juutalaisuuden käsittelyä vastaan, häiriten keskusteluja. S24Ylläpidon tuella.

        On monenlaisia illuusioita, jotka pitävät yhteiskunnan pystyssä, ne illuusiot ovat kulisseja. Sanotaan vaikkapa, että "Suomessa on jokaisella hyvä elää, meillä on demokraattinen yhteiskunta".

        Näin ei ole. Yhteiskuntamme ulkokuori on jotakuinkin puhdas. Mutta ulkokuoren pinnan alla tapahtuu vaikka mitä alhaisia tekoja, rikollisuutta. On ikäänkuin yhteiskunnan kerroksia. Yleensä ulospäin näkyvät talon 1. ja korkein kerros. Mutta kellaria ei näy. Tosin "tiedetään" sellaisenkin olevan olemassa.

        Mutta ulkopuolinen tarkkailija ei näe kellaria, eikä tunne sitä. Hän näkee kerroksien ikkunaverhot. Hän ei kuitenkaan näe kuin välähdyksiä ikkunoiden taakse. Hän ei todellisuudessa tiedä, mitä siellä tapahtuu. Hän luulee tietävänsä, mutta ellei hän ole vieraillut jokaisessa asunnossa erikseen, tosin silloinkin nähden vain asukkaiden teeskennellyn ulkokuoren, hän ei tiedä yhtään mitään.

        Hän ei tiedä, että kellarinkin alla on kellareita ja niidenkin alla, viemäreitä. Näissä elää ihmisiä, ihan kirjaimellisestikin. "Keitä muka?" No, esim. rappioalkoholisteja ja rikollisia. Heidän perheensä ja lapsensa elävät sellaisessa kurjuudessa, etteivät hyvinvoivat suomalaiset voisi kuvitellakaan. Joskus ihmisten tietoisuuteen nousee yhteiskunnan viemäreistä "Eerika", pahoinpidelty ja hyväksikäytetty, hitaasti rääkätty ja murhattu lapsi.

        Suosittelen muuten lukemaan tuon Kommunistisen puolueen manifestin. Itse ostin sen kirjasena pari vuosikymmentä sitten. Se veti itseni muutaman viikon ajaksi aivan kirjaimellisesti mykäksi. Tällä en tarkoita käännyttää ketään kommunistiksi, en itsekään ole, mutta tuo kirjanen kyllä paljastaa yhteiskunnan olemuksen varsin hyvin. Yhteiskuntamme on samankaltainen kuin 1800-luvulla, Marxin, yhdessä F. Engelsin kanssa luodessa uutta talousoppia. Yhteiskuntamme / ihmiskunta on ollut aina sama, Aatamista asti.

        Marx ennusti tilanteen, joka juuri nyt on meneillään: kapitalismi on noussut itse itseään vastaan, se on tullut tiensä päätökseen ja on kaatumassa. Juuri nyt on tuo yhteiskunnan vaihe meneillään: kapitalistinen järjestelmä on kaatumassa niin USA:ssa, kuin Euroopassakin. Suomen talouden asiat ovat huonommin kuin meille Suomessa kerrotaan. Olen juuri kuullut Euroopasta käsin tämän tiedon. Siellä jo puhutaan Suomesta "uutena Kreikkana". Tähän ylivarojemme eläminen johti myös meidät Suomessa.

        Kokeileppas huoliesi jättämistä Jumalalle, Jeesuksen nimessä. Hän lupaa Sanassaan antaa rauhan.
        Kummasti mollailet Suomea. Jos itse olet hoitanut raha-asiasi asiallisesti, niin tuskinpa nälkään kuolet tulevaisuudessakaan. Luuletko oikeasti, että Maassa on joku valtio, jossa kaikki asiat ovat täydellisen hyvin?
        Raamatun mukaan tulee Maan tilanne vielä entisestäänkin vaikeutumaan. Usko se tai itke ja usko. Lohdun saat yhteydestä Jumalaan.
        Miten unelmoit siitä, että tulisi kaikkien tietää kaikki mahdolliset asiat? Sehän on utopiaa. Länsimaisessa demokratiassa on heikkoutensa, mutta Maan paras järjestelmä se silti on. Sinun tulisi muuttaa johonkin kurjaan maahan vuodeksi, niin oppisit suhteellisuudentajua.
        Mutta juutalaisuudesta kyllä kirjoitat juuri kuten itsekkin ajattelen. Luulen, että heillä on tietoa, jota ns. tavallinen kristitty ei tiedä. Kunnioitan heitä ja olisi erittäin mielenkiintoista tutustua juutalaiseen uskontoon. Luulen kuitenkin, ettei se ole mahdollista. Kukapa sitä alkaisi somessa ilmaiseksi opettamaan.


      • YksiPulunaToinenPatsaana
        Jumalan.Israel kirjoitti:

        Kokeileppas huoliesi jättämistä Jumalalle, Jeesuksen nimessä. Hän lupaa Sanassaan antaa rauhan.
        Kummasti mollailet Suomea. Jos itse olet hoitanut raha-asiasi asiallisesti, niin tuskinpa nälkään kuolet tulevaisuudessakaan. Luuletko oikeasti, että Maassa on joku valtio, jossa kaikki asiat ovat täydellisen hyvin?
        Raamatun mukaan tulee Maan tilanne vielä entisestäänkin vaikeutumaan. Usko se tai itke ja usko. Lohdun saat yhteydestä Jumalaan.
        Miten unelmoit siitä, että tulisi kaikkien tietää kaikki mahdolliset asiat? Sehän on utopiaa. Länsimaisessa demokratiassa on heikkoutensa, mutta Maan paras järjestelmä se silti on. Sinun tulisi muuttaa johonkin kurjaan maahan vuodeksi, niin oppisit suhteellisuudentajua.
        Mutta juutalaisuudesta kyllä kirjoitat juuri kuten itsekkin ajattelen. Luulen, että heillä on tietoa, jota ns. tavallinen kristitty ei tiedä. Kunnioitan heitä ja olisi erittäin mielenkiintoista tutustua juutalaiseen uskontoon. Luulen kuitenkin, ettei se ole mahdollista. Kukapa sitä alkaisi somessa ilmaiseksi opettamaan.

        "Kummasti mollailen Suomea?" Kuinka niin "mollaan"? Kerron tosiasioita.

        A. Joko olet itse täysin tietämätön suomalaisesta / maailman yhteiskunnasta ja sen kerrostumista ja olet neuvomassa itseäsi viisaampaa

        B. Tai tunnet nämä asiat, mutta sinulla on jokin motiivi vastustaa tiedonsaantia yhteiskuntamme tosiasioista.

        Sinäkö neuvot minua muuttamaan "johonkin kurjaan maahan vuodeksi, jotta saisin suhteellisuudentajua"? Miksi? Mikä tarve sinulla on salata suomalaisen yhteiskunnan asioita? Tunnen kyllä muitakin yhteiskuntia kuin Suomen, enkä ole itsekään aina elänyt kultalusikka suussa. Olen omin silmin nähnyt ja kokenut paljon.

        Kurjuus ei ole mitään "suhteellisuutta". Kurjuus on kurjuus kaikkialla. Noin puhuu henkilö, joka ei halua, että omiin ongelmiimme puututtaisiin, vaan tahtoo osoittaa "muualla olevan vieläkin pahemmin!" Tämä on totta. Monissa maailman maissa on asiat "vieläkin huonommin". Me emme voi kovinkaan paljon vaikuttaa niihin, ehkä hiukan. Me voimme vaikuttaa oman maamme asioihin. Se, että muualla on huonommin, ei poissulje sitä, että myös Suomessa on monilla asiat tosi kurjasti.

        Kurjuutta ja rikkautta on kaikkialla maailmassa. Siellä missä "monilla on paljon huonommin kuin meillä", myös monilla on "paljon paremmin kuin meillä!" Rikas elää toisen köyhyydestä. Mitä rikkaampi yksi on, sitä köyhempiä ovat toiset. Yhtä ökyrikasta varten tarvitaan montakymmentä miljoonaa köyhää.

        "Kaiken rikkauden takana on rikos." Kukaan ei rikastu rehellisyydellä. Riistäjä rikastuu ja elää laiskotellen sillä, että hän teettää työn muilla ja maksaa heille juuri minimipalkan. Työn voitot hän pitää itse. Tätä varten tarvitaan myös työttömyyttä. Työttömyys ei ole seuraus, tai jokin yhteiskunnan "valitettava" onneton olotila, se on riistäjän / kapitalistin kiristyskeino.

        Työttömän laulu: https://www.youtube.com/watch?v=xUFRVJh_jyo

        Työttömän arkkiviisu: https://www.youtube.com/watch?v=E1H5XuXzICU

        Sinä siis vähättelet suomalaisten "eerikoiden", asunnottomien ja esim. työttömien vanhempien suurien lapsiperheiden hätää, sillä, että muualla maailmassa on tuhatkertaisesti samanlaisia, kaltoinkohdeltuja ihmisiä.

        Olet totisesti sydämetön ihminen. Sinulla taitaa olla huono omatunto. Nk. oma lehmä ojassa.

        En tietenkään kiistä sitä, että meillä epäilemättä on toimivampi yhteiskunta kuin esim. Sudanissa ja meillä läheskään yhtä moni ei kuole nälkään. Eri syistä johtuvista masennuksista johtuviin itsemurhiin kylläkin prosentuaalisesti enempi väki.

        Bob Geldof - The Great Song of Indifference : https://www.youtube.com/watch?v=it45ankt0Ds


      • Jumalan.Israel
        YksiPulunaToinenPatsaana kirjoitti:

        "Kummasti mollailen Suomea?" Kuinka niin "mollaan"? Kerron tosiasioita.

        A. Joko olet itse täysin tietämätön suomalaisesta / maailman yhteiskunnasta ja sen kerrostumista ja olet neuvomassa itseäsi viisaampaa

        B. Tai tunnet nämä asiat, mutta sinulla on jokin motiivi vastustaa tiedonsaantia yhteiskuntamme tosiasioista.

        Sinäkö neuvot minua muuttamaan "johonkin kurjaan maahan vuodeksi, jotta saisin suhteellisuudentajua"? Miksi? Mikä tarve sinulla on salata suomalaisen yhteiskunnan asioita? Tunnen kyllä muitakin yhteiskuntia kuin Suomen, enkä ole itsekään aina elänyt kultalusikka suussa. Olen omin silmin nähnyt ja kokenut paljon.

        Kurjuus ei ole mitään "suhteellisuutta". Kurjuus on kurjuus kaikkialla. Noin puhuu henkilö, joka ei halua, että omiin ongelmiimme puututtaisiin, vaan tahtoo osoittaa "muualla olevan vieläkin pahemmin!" Tämä on totta. Monissa maailman maissa on asiat "vieläkin huonommin". Me emme voi kovinkaan paljon vaikuttaa niihin, ehkä hiukan. Me voimme vaikuttaa oman maamme asioihin. Se, että muualla on huonommin, ei poissulje sitä, että myös Suomessa on monilla asiat tosi kurjasti.

        Kurjuutta ja rikkautta on kaikkialla maailmassa. Siellä missä "monilla on paljon huonommin kuin meillä", myös monilla on "paljon paremmin kuin meillä!" Rikas elää toisen köyhyydestä. Mitä rikkaampi yksi on, sitä köyhempiä ovat toiset. Yhtä ökyrikasta varten tarvitaan montakymmentä miljoonaa köyhää.

        "Kaiken rikkauden takana on rikos." Kukaan ei rikastu rehellisyydellä. Riistäjä rikastuu ja elää laiskotellen sillä, että hän teettää työn muilla ja maksaa heille juuri minimipalkan. Työn voitot hän pitää itse. Tätä varten tarvitaan myös työttömyyttä. Työttömyys ei ole seuraus, tai jokin yhteiskunnan "valitettava" onneton olotila, se on riistäjän / kapitalistin kiristyskeino.

        Työttömän laulu: https://www.youtube.com/watch?v=xUFRVJh_jyo

        Työttömän arkkiviisu: https://www.youtube.com/watch?v=E1H5XuXzICU

        Sinä siis vähättelet suomalaisten "eerikoiden", asunnottomien ja esim. työttömien vanhempien suurien lapsiperheiden hätää, sillä, että muualla maailmassa on tuhatkertaisesti samanlaisia, kaltoinkohdeltuja ihmisiä.

        Olet totisesti sydämetön ihminen. Sinulla taitaa olla huono omatunto. Nk. oma lehmä ojassa.

        En tietenkään kiistä sitä, että meillä epäilemättä on toimivampi yhteiskunta kuin esim. Sudanissa ja meillä läheskään yhtä moni ei kuole nälkään. Eri syistä johtuvista masennuksista johtuviin itsemurhiin kylläkin prosentuaalisesti enempi väki.

        Bob Geldof - The Great Song of Indifference : https://www.youtube.com/watch?v=it45ankt0Ds

        Ilmaisin asiani niin, että tulkitsit sen toisin kuin ajatukseni ovat.
        Meidän elämään täällä Maassa liittyy myöskin pahuus eri muodoissaan. Mutta, mutta .. keskityn mieluimmin kristillisiin asioihin. Sen myötä paha eri muodoissaan pysyy etäänpänä. Jeesus voitti jo sen. Nyt on viisasta keskittyä tekemään Hänen tekojaan. Jumalan ja Jeesuksen arvovalta karkoittaa paholaisen.


      • JuutalainenKulttuuri
        Jumalan.Israel kirjoitti:

        Ilmaisin asiani niin, että tulkitsit sen toisin kuin ajatukseni ovat.
        Meidän elämään täällä Maassa liittyy myöskin pahuus eri muodoissaan. Mutta, mutta .. keskityn mieluimmin kristillisiin asioihin. Sen myötä paha eri muodoissaan pysyy etäänpänä. Jeesus voitti jo sen. Nyt on viisasta keskittyä tekemään Hänen tekojaan. Jumalan ja Jeesuksen arvovalta karkoittaa paholaisen.

        Jos haluat keskittyä kristillisiin asioihin, miksi pyörit juutalaisuusfoorumilla ja häiritset ketjua juutalaisesta yhteiskuntatieteilijästä halventavilla kirjoituksillasi aiheesta.

        Voit kaikin mokomin keskittyä Jeesukseen. Tämän ketjun tarkoitus on keskittyä juutalaisuuteen sen kulttuurin ominaisuudessa, johon oleellisesti liittyy juutalaisten osallisuus ihan maanpäällisessä yhteiskuntaelämässä. Myös Suomessa juutalaiset toimivat aktiivisesti mukana yhteiskunnassa, kulttuurissa, politiikassa.

        Mutta tietenkään sinua ei tällainen kiinnosta. Et edes kohteliaisuussyistä osaa "olla juutalaiselle juutalainen". Kuinka voisitkaan, jos et ole koskaan välittänyt tutustua juutalaisuuteen ja juutalaisiin.

        Saksalaisen marxistin Bertolt Brechtin runo Oppimisen ylistys. Brecht itse ei ilm. ollut juutalainen: https://www.youtube.com/watch?v=eBU5OwPCczc


      • Deronda
        JuutalainenKulttuuri kirjoitti:

        Jos haluat keskittyä kristillisiin asioihin, miksi pyörit juutalaisuusfoorumilla ja häiritset ketjua juutalaisesta yhteiskuntatieteilijästä halventavilla kirjoituksillasi aiheesta.

        Voit kaikin mokomin keskittyä Jeesukseen. Tämän ketjun tarkoitus on keskittyä juutalaisuuteen sen kulttuurin ominaisuudessa, johon oleellisesti liittyy juutalaisten osallisuus ihan maanpäällisessä yhteiskuntaelämässä. Myös Suomessa juutalaiset toimivat aktiivisesti mukana yhteiskunnassa, kulttuurissa, politiikassa.

        Mutta tietenkään sinua ei tällainen kiinnosta. Et edes kohteliaisuussyistä osaa "olla juutalaiselle juutalainen". Kuinka voisitkaan, jos et ole koskaan välittänyt tutustua juutalaisuuteen ja juutalaisiin.

        Saksalaisen marxistin Bertolt Brechtin runo Oppimisen ylistys. Brecht itse ei ilm. ollut juutalainen: https://www.youtube.com/watch?v=eBU5OwPCczc

        Hyvin kirjoitit. Ketjun alkupuolella eräs kirjoittaja tuo vahingossa esille sen, että hän kokee suhteensa kristinuskoon ongelmalliseksi. Kun suhde kristinuskoon on ongelmallinen, niin huomio siirretään emouskonto juutalaisuuteen. Pitäisi sentään ymmärtää, että kyseessä on eri uskonnot.

        Toisissa kirjoituksissa puolustetaan kristinuskoa. Myös siitä keskustellaan jostain syystä tällä palstalla.

        Brechtin runo on hyvä kuulla pitkästä aikaa.


      • KaikenMaailmanProletaari
        Deronda kirjoitti:

        Hyvin kirjoitit. Ketjun alkupuolella eräs kirjoittaja tuo vahingossa esille sen, että hän kokee suhteensa kristinuskoon ongelmalliseksi. Kun suhde kristinuskoon on ongelmallinen, niin huomio siirretään emouskonto juutalaisuuteen. Pitäisi sentään ymmärtää, että kyseessä on eri uskonnot.

        Toisissa kirjoituksissa puolustetaan kristinuskoa. Myös siitä keskustellaan jostain syystä tällä palstalla.

        Brechtin runo on hyvä kuulla pitkästä aikaa.

        Tulin tälle foorumille päälle kolme vuotta sitten, ihan vilpittömänä tarkoituksenani tutustua juutalaisuuteen ja sen opetuksiin ja filosofiaan syvällisemmin, mutta tämä yritykseni estettiin kättelyssä, mainittujen lahkolaisten taholta. Kaiken aikaa on keskustelua pyritty ohjaamaan pois juutalaisuudesta joihinkin viime vuosisadan lahko-oppeihin.

        Yritän nyt jälleen. Uuden uskonnon oppiminen on melkoinen työ.

        Tunnen juutalaisuutta eräällä tavoin sisältä päin, vaikkakin olen tätä uskontoa nähnyt kuitenkin nk. ulkopuolisen silmin. Näin paljon, mutta siitä jäi vain jotakuinkin pinnalliset tiedot. Kuitenkin kunnioitin juutalaisuutta syvästi ja olin ikäänkuin kaksiuskoinen. Kristinuskolla oma paikkansa ja juutalaisuudella oma paikkansa, enkä edes havainnut tässä mitään ongelmaa kohdallani, vaikkakin ymmärsin tietysti, että nämä kaksi uskontoa opillisesti ikäänkuin kumoavat toinen toisensa.

        Nämä toisensa kumoavat opinkappaleet on lyhyesti sanottuna: laki vs. armo, armo vs. laki.

        Juutalaisuuden ymmärtäminen siis jäi jokseenkin pinnalliseksi ja luulinkin, että "juutalaisuus on "vain" joitain Mooseksen käskyjä ja niiden lisänä joitain rabbien opetuksia".

        Anteeksi.

        Foorumin juutalaisen uskonrauhan aktiivisesta häirinnästä huolimatta olen onnistunut noukkimaan tiedonjyvän sieltä, toisen täältä.


      • Jumalan.Israel
        JuutalainenKulttuuri kirjoitti:

        Jos haluat keskittyä kristillisiin asioihin, miksi pyörit juutalaisuusfoorumilla ja häiritset ketjua juutalaisesta yhteiskuntatieteilijästä halventavilla kirjoituksillasi aiheesta.

        Voit kaikin mokomin keskittyä Jeesukseen. Tämän ketjun tarkoitus on keskittyä juutalaisuuteen sen kulttuurin ominaisuudessa, johon oleellisesti liittyy juutalaisten osallisuus ihan maanpäällisessä yhteiskuntaelämässä. Myös Suomessa juutalaiset toimivat aktiivisesti mukana yhteiskunnassa, kulttuurissa, politiikassa.

        Mutta tietenkään sinua ei tällainen kiinnosta. Et edes kohteliaisuussyistä osaa "olla juutalaiselle juutalainen". Kuinka voisitkaan, jos et ole koskaan välittänyt tutustua juutalaisuuteen ja juutalaisiin.

        Saksalaisen marxistin Bertolt Brechtin runo Oppimisen ylistys. Brecht itse ei ilm. ollut juutalainen: https://www.youtube.com/watch?v=eBU5OwPCczc

        Tietämykseni juutalaisuudesta liittyy Vanhaan Testamenttiin. Uudessa Testamentissa siitä on myös osansa. Jeesushan oli juutalainen.
        Minä kunnioitan juutalaisuutta. Mutta on vaikea arvioida mikä on juutalaisuutta ja mikä ei. Ei juutalainen mielipiteillään ja elämällään tuo vain ja ainoastaan juutalaisuutta esille.
        Minun tarkoitus ei ole näytellä olevani juutalainen, kosken sitä ole. Tuskinpa juutalaisuuteen kuuluu se, että juutalainen odottaa kristityn näyttelevän juutalaista. Olen pitkään halunnut tutustua juutalaiseen, muttei sellaista henkilöä ole kohdalleni tullut.


    • Ei ollut Juutalainen

      • nykyäänNeOn

        fasisteja...


      • IhanOikeaTotuusVoittaa

        Valheen lyhyet jäljet. Tosin rasistiset äärifundikset eivät voi sietää ihan oikeaa, maltillista totuutta. He pitävät kiinni valheistaan ja hokiessaan valheitaan he alkavat lopulta uskoa sen totuudeksi.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx :

        "Perhetausta ja opiskeluvuodet[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
        Karl Marx syntyi juutalaiseen perheeseen Preussin Trierissä. Hänen isänsä Hirschel, sittemmin Heinrich, Marx oli lakimies, joka ajalle tyypillisen juutalaissyrjinnän takia kääntyi luterilaiseksi.[1] Kodissa vieraili kulttuurielämän edustajia joita innostivat valistusaatteet.[2]

        Marxin oletetaan olleen kotiopetuksessa aina vuoteen 1830 asti, jolloin hän aloitti opinnot Trierin lyseossa.[3] Marx tuli ylioppilaaksi vuonna 1835. Hänen terveytensä oli horjuva ja hänet vapautettiin asepalveluksesta.[4] Ylioppilaaksi tultuaan Marx kirjautui Bonnin yliopistoon lukemaan lakia.[5]

        Marx tutustui koulukaverinsa Edgar von Westphalenin sisareen Jennyyn ja nuoret ihastuivat toisiinsa. Von Westfalenien perhe oli Preussin ylhäisaatelistoa.[6] Aikalaiset ihmettelivät, miten paroni saattoi antaa tyttärensä seurustella juutalaissukuisen ja porvarissäätyisen miehen kanssa. Kesällä 1836 Karl Marx ja Jenny von Westphalen kihlautuivat.[7] Avioliitto kesti aina Jennyn kuolemaan asti vuonna 1881.[8]

        Vaihdettuaan yliopistoa Berliiniin vuonna 1836, Marx kiinnostui filosofiasta ja etenkin hegeliläisyydestä. Ensimmäisenä Berliinin-vuotenaan hän opiskeli tiiviisti lakia, sillä hän pyrki edelleen tuomariksi. Hän halusi kirjoittaa teoksen lakitieteen filosofiasta, mutta kirja ei koskaan valmistunut. Marx kokeili siipiään kirjoittajana kirjoittaen runoja sekä romaanikäsikirjoituksen, jota itsekin piti huonona.[9]

        Kun Marx päätti syventyä filosofiaan, oli Preussin sisäpoliittinen ilmasto muuttumassa taantumuksellisemmaksi ja akateemista vapautta ryhdyttiin rajoittamaan. Vuonna 1841 Marx valmistui Berliinin yliopistosta, toimittaen tohtorinväitöskirjansa Demokritoksen ja Epikuroksen luonnonfilosofian ero Jenan yliopistoon, jossa oli vapaamielinen ilmapiiri. Jenan yliopisto myönsi Karl Marxille filosofian tohtorin arvon vuonna 1841.[10]"


      • lukutaito.tarpeen

        totuusvoittaaaina
        9.6.2015 20:50
        Ei ollut Juutalainen
        Karl Marx syntyi juutalaiseen perheeseen Preussin Trierissä.
        Hänen isänsä Hirschel, sittemmin Heinrich, Marx oli lakimies,
        joka ajalle tyypillisen
        __juutalaissyrjinnän takia__ kääntyi luterilaiseksi.
        syntyi jutalaissukuun, juutalaisperheeseen,
        kertoo Wikipedia.
        opettele Arto lukemaan.


    • MaailmanMarkkinaMarkka

      Tässä muuten heti alkuun mielenkiintoinen pätkä K.p.manifestin sivulta 7:

      "Porvaristo on riisunut pyhyydenhohteen kaikilta toimilta, joita tähän asti pidettiin kunnianarvoisina ja joihin suhtauduttiin pelonsekaisella hartaudella.

      Se on muuttanut lääkärin, lakimiehen, papin, runoilijan ja tiedemiehen pelkiksi maksua vastaan työskenteleviksi palkkatyöläisikseen. Porvaristo on repinyt perhesuhteelta sen liikuttavan tunnelmallisen verhon ja muuttanut sen pelkäksi rahasuhteeksi. Porvaristo on näyttänyt, kuinka raaka voimanilmaus, jota taantumus niin suuresti ihailee keskiajassa, saa veltoimmasta laiskuudesta luonnollisen täydennyksensä. Porvaristo on ensi kerran osoittanut, mitä ihmisten toiminta voi saada aikaan. Se on tehnyt kokonaan
      toisenlaisia ihmetöitä kuin mitä ovat Egyptin pyramidit, Rooman vesijohdot ja goottilaiset tuomiokirkot; se on pannut toimeen kokonaan toisenlaisia retkiä kuin kansainvaellukset ja ristiretket.

      Porvaristo ei voi tulla toimeen suorittamatta jatkuvasti mullistuksia tuotantovälineissä, siis tuotantosuhteissa ja niin ollen kaikissa yhteiskunnallisissa suhteissa. Sitä vastoin kaikkien aikaisempien teollisuutta harjoittaneiden luokkien olemassaolon ensimmäinen edellytys oli vanhan tuotantotavan muuttumattomana säilyminen. Jatkuvat mullistukset tuotannossa, kaikkien yhteiskunnallisten olojen alituinen järkkyminen, iänikuinen epävarmuus ja liikkeellä oleminen erottavat porvariston aikakauden kaikista muista. Kaikki piintyneet, ruostuneet suhteet ja niihin liittyvät vanhastaan arvossa pidetyt käsitykset ja katsantokannat menevät hajalle, kaikki vastamuodostuneet vanhenevat ennen kuin ehtivät luutua, kaikki säätyperäinen ja pysyväinen haihtuu pois, kaikki pyhä häväistään, ja ihmisten on lopulta pakko katsella asemaansa elämässä ja keskinäisiä suhteitaan avoimin silmin.

      Yhä laajemman menekin tarve tuotteilleen ajaa porvaristoa yli koko maapallon. Kaikkialle sen täytyy pesiytyä, kaikkialle kotiutua, kaikkialla
      solmia suhteita. Maailmanmarkkinoita hyväkseen käyttäen porvaristo on muuttanut kaikkien maiden tuotannon ja kulutuksen yleismaailmalliseksi. Taantumuksellisten suureksi suruksi se on poistanut teollisuudelta kansallisen maaperän. Ikivanhat kansalliset teollisuudenalat on tuhottu ja niitä tuhotaan yhä joka päivä.

      Niitä tunkevat sivuun uudet teollisuudenalat, joiden käytäntöön ottaminen on
      elinkysymys kaikille sivistyskansoille, teollisuudenalat, jotka eivät enää käytä kotimaisia raaka-aineita, vaan maapallon mitä kaukaisimmilta alueilta tuotuja raaka-aineita ja jotka tuottavat tehdasvalmisteita, joita ei käytetä ainoastaan omassa maassa, vaan kaikissa maanosissa. Vanhojen, oman maan tuotteilla tyydytettyjen tarpeiden tilalle tulee uusia, jotka tyydyttämisekseen vaativat mitä kaukaisimpien maiden ja mitä erilaisimpien ilmanalojen tuotteita.

      Vanhan paikallisen ja kansallisen omavaraisuuden ja sulkeutuneisuuden tilalle tulee kansojen kaikinpuolinen yhteys ja kaikinpuolinen riippuvuus toisistaan. Tämä koskee niin aineellista kuin myöskin henkistä tuotantoa. Eri kansakuntien henkiset tuotteet tulevat yhteiseksi omaisuudeksi. Kansallinen yksipuolisuus ja rajoittuneisuus käyvät yhä mahdottomammiksi, ja monesta
      kansallisesta ja paikallisesta kirjallisuudesta muodostuu maailmankirjallisuus."

      Tämän kaiken Marx kirjoitti ja ennusti jo vuonna 1848. Kuulostaako tutulta?

    • KTSEiKirj

      Marxin opi-isä oli Moses Hess, joka vuonna 1862 julisti kirjassaan "Rooma ja Jerusalem" juutalaisten päämääräksi perustaa valtio Palestiinaan.

      Moritz Moses Hess (1812-75) syntyi Bonnissa rikkaaseen juutalaíseen teollisuusperheeseen. Hän perehtyi nuoruudessaan Kabbalaan ja hänestä tuli mystiikkaan ja magiaan perehtynyt okkultisti. Hess muokkasi Hegelin dialektista filosofiaa siten, että ihmisestä tuli siinä tarkkailijan sijasta aktiivinen toimija. Hän vakuuttui siitä, että sosialismissa oli työväenluokan tulevaisuus. Vuonna 1841 hän aloitti lehtimiesuransa perustamalla "Rheinische Zeitung" nimisen sanomalehden ja vuotta myöhemmin hän teki eräästä toisesta Saksan juutalaisesta lehden päätoimittajan. Tämän juutalaisen nimi oli Moses Mordechai ja hänet tunnettiin sittemmin paremmin nimellä Karl Marx.

      Hess perehdytti Marxin sosiaalipolitiikkaan, yhteiskuntatieteisiin sekä talouselämän kiemuroihin ja esitteli Marxille niitä ajatuksia, joita utopistisosialistit olivat vuosisadan alusta lähtien esittäneet ratkaisumalleiksi niihin ongelmiin, joita kapitalismi oli yhteiskunnassa aiheuttanut. Vuonna 1844 Hess esitteli Marxille juutalaismiehen, jolle hän oli myös opettanut sosialismin perusteita. Tämä mies oli nimeltään Friedrich Engels, josta tuli sittemmin Marxin tärkeä työtoveri. Vuonna 1847 Hess tutustutti molemmat myös omaan, okkultiseen lahkoonsa "Illuminatiin", jonka jäsen hän oli ollut jo vuosia. Sekä Marx että Engels liittyivät jäseniksi Illuminatin osastoon, jonka nimi oli "Vanhurskauden sopimus".

      Vuonna 1862 tämä "Kommunistirabbi" kuten häntä kutsuttiin, teki opeistaan yhteenvedon ja kirjoitti kirjan "Rooma ja Jerusalem". Hänen mielestään juutalaisen rodun tehtävänä oli vapauttaa työväenluokka ja yhdistää kaikki maailman kansat internationaalisesti siten, että kaikki sodat loppuvat ja kaikki ihmiset tulevat olemaan "veljiä keskenään". Samassa yhteydessä hän patisteli juutalaisia perustamaan itselleen valtion Palestiinaan mahdollisimman pian.

      Moses Hessia voidaan täydellä syyllä kutsua modernin sionismin todelliseksi isäksi.

      • AaaPeeeSeeeTeeeÄhväKee

        Kiitoksia. Jotenkin aavistin, että illunaatin on suorastaan pakko jossain historiankohdassa tulla esiin.

        Nimittäin, olen vuosia sitten lukenut, - Tiedät Kyllä Missä - tosin en erityisen vakavastiotettavan, suomalaisen, hmm... eräänlaisen... profeetan kirjoituksista, että koko Venäjän vallankumous olisi ollut tyystin Illuminaatin järjestämä, eli rakentama. Ja kuten nyt huomaamme: illut kurkistavat jo marxilaisuuden alkulehdiltä. Tosin ei ehkä kannata ääneen sanoa, mitä kaikkea muuta tästä tulee mieleen. Mutta Ymmärrät Kyllä.

        Eli: asioilla on puolensa ja puolensa ja sitten vielä ulkopuoliset, jotka eivät ymmärrä mistään mitään, mutta ainakin "ovat hyödyllisiä idiootteja", kuten vallankumouksen aikaan tavattiin sanoa. Ja sehän on jo hyödyllistä!

        Myönnän itsekin aikoinaan olleeni varsin hyödyllinen idiootti, tuntien myös runsaasti monia muitakin samanlaisia, myös siksi tiedän, mistä puhun. Olen tuntenut myös monia vähemmän idiootteja.

        Kun nyt kerran on tullut mainituksi Israelin valtio, Eretz Israel, niin vähemmälläkin tiedolla tajuaa kommunismin / sosialismin ja juutalaisuuden yhteyden toisiinsa.

        Kommunismi / sosialismi ei ole itse juutalaisuutta, perinteinen juutalainen kulttuuri käsittääkseni on edustanut enemmältikin kapitalismia. Mutta tiedämme myös, että juutalaiset ovat yleisesti ottaen itse itsensä hyvin kouluttanutta väkeä, tai muutoin lukenutta. Myös proletaarijuutalaiselle ojennetaan kirja käteen joskus n. 3 vuotiaana ja siitä se alkaa. Juutalainen kengänkiillottajakin on monesti "lukeneempi" kuin jonkun muun kansan, joku muu.

        Ei siis pidä ihmetellä mistä nousevat Marxin opetukset ja Agit Propin laulut, kuten ed. oleva Oppimisen ylistys. Vaikka Agit Propin jäsenet tiettävästi olivat kaikki ihan nk. pottunokkaväkeä, juutalaistaustainen marxilaisuus on tuonut kirjat proletariaatin käteen ja juuri tästä kirjaviisaudesta ja tiedonhalusta myös A.P:kin laulaa, tosin ihan saksalaisen (kristitty) B. Brechtin sanoin.

        Vaikka B.B. pakomatkallaan natsi-Saksasta vain piipahti Suomessa, hän ehti siinä ajassa väsätä meille muutaman näytelmän, yhdessä Hella Vuolijoen kanssa (Erkki Tuomiojan äidin äiti). Toimelias kommunisti, (B. Brecht. Myös E. Tuomioja demarina.) Niin ne yleensä ovat.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Bertolt_Brecht


      • Kaksi_edellistä

        kirjoitusta ovat meille taas oikein oppitunteja jätteenkierrätyksestä. KTS on rasistina ennenkin tuonut esille ajatusta siitä, että juutalaisten perimmäsenä tavoitteena on hallita maailmaa taikuuden keinoin. Siihen liitetään kylkeen vielä iänikuinen kuvitelma juutalaisten maailmanlaajuisesta salaliitosta. Pitäisi ymmärtää, että se Siionin viisaiden pöytäkirja oli tosiaan väärennös.

        Sen jälkeen päästään toiseen myyttiin ns. bolsevikkijuutalaista.


      • PoliittistaVoittoOppia
        Kaksi_edellistä kirjoitti:

        kirjoitusta ovat meille taas oikein oppitunteja jätteenkierrätyksestä. KTS on rasistina ennenkin tuonut esille ajatusta siitä, että juutalaisten perimmäsenä tavoitteena on hallita maailmaa taikuuden keinoin. Siihen liitetään kylkeen vielä iänikuinen kuvitelma juutalaisten maailmanlaajuisesta salaliitosta. Pitäisi ymmärtää, että se Siionin viisaiden pöytäkirja oli tosiaan väärennös.

        Sen jälkeen päästään toiseen myyttiin ns. bolsevikkijuutalaista.

        "Taikuuden keinoin"? Illuminati itse on "uskonnolliselta" olemukseltaan okkultistinen, mitä äärimmäisimmässä merkityksessä, mutta sen jäsenistö, ilm. n. 18 maailman "rikkainta", hallitsevinta sukua, tai klaania ulkokuorensa puitteissa edustavat kuka mitäkin uskontoa, tai aatetta.

        Heihin kai kuuluu myös joitain juutalaisia sukuja, mutta pääosin muita.

        Taikuuden keinoin? Ehkä. He epäilemättä saavat voimaa okkultismista, mutta varsinaiset keinonsa ovat ihan taloudellinen juonittelu.

        Kapitalisti, eli työn tarjoaja, työnantaja, joka saa siitä voiton, pelaa rahalliset voittonsa ihan matematiikalla. Ei siihen noituutta tarvita. Suuren luokan talousnerot varmaankin käyttävät kaikki mahdolliset keinot.

        Näiden, talousasioiden hoitoa kutsutaan politiikaksi. On olemassa erilaisia talousjärjestelmiä, joista kunkin tarkoitus olisi järjestelmän kautta tuottaa voittoa, mikä keillekin.

        Oikeistojärjestelmä siirtää tehdyn työn voiton pääosin työnantajalle. Vasemmistojärjestelmät, sekä palkan, että valtion ansaitseman voiton kautta, sen työn tehneelle, eli työntekijälle, työläiselle.


      • NastupajetMinProsshanija
        Kaksi_edellistä kirjoitti:

        kirjoitusta ovat meille taas oikein oppitunteja jätteenkierrätyksestä. KTS on rasistina ennenkin tuonut esille ajatusta siitä, että juutalaisten perimmäsenä tavoitteena on hallita maailmaa taikuuden keinoin. Siihen liitetään kylkeen vielä iänikuinen kuvitelma juutalaisten maailmanlaajuisesta salaliitosta. Pitäisi ymmärtää, että se Siionin viisaiden pöytäkirja oli tosiaan väärennös.

        Sen jälkeen päästään toiseen myyttiin ns. bolsevikkijuutalaista.

        Ihan noin yleisenä kannanottona on jännä, että kutsut ed. kirjoituksiamme "jätteenkierrätykseksi", vaikka ne perustuvat täysin asiallisiin tosiasioihin.

        Bolshevikeissa oli juutalaisia, tämä on tosiasia, ei myytti. Mutta kaikki bolshevikit eivät olleet juutalaisia! Suurin osa heistä ihka ortodoksista / ateistista Venäjän kansaa, kuka mitenkin. Jos bolshevismi on sinulle "jätettä", se olet sinä, joka tuomitset nuo juutalaiset, ei KTS, enkä minä. Me emme hauku näitä henkilöitä. Sinä nimeät heidät jätteeksi.

        Olen kuullut mainittavan "juutalaisten maailmanlaajuisesta salaliitosta" ja joistain siionin viisaista. Käsittääkseni nuo "Siionin viisaiden pöytäkirjat" olivat väärennös. En tunne asiaa. En ota kantaa vastaan, enkä puolesta. Tämän olen kylläkin ihan kokemusteni kautta ymmärtänyt, että asiat juutalaisten kohdalla eivät ole niin mustavalkoiset, kuin fanaatikot antavat ymmärtää.

        Toinen puoli fanaatikoista syyttää ja panettelee heitä, kuvaa heidät täysinä roistoina, joilla jopa maailmanlaajuinen salajuoni ihmiskuntaa vastaan. Eivät juutalaiset ole ufoja!

        Toinen ääriryhmä kirkastaa juutalaiset pyhimyksiäkin korkeammiksi, henkilöiksi, jotka eivät koskaan voi tehdä mitään väärää ja valehtelija ja antisemitisti on se, joka heistä pahan sanan sanoo!

        Minua ei lakkaa ihmetyttämästä tämä juutalaisia kohtaan suunnattu valtava viha ja toisaalta palvonta. Kysyn: "miksi?" Selitystä ei kannata siirtää Taivaisiin, sen täytyy löytyä myös ihan maanpäältä.


      • Kannattaisi

        opetella sentään lukemaan. Sanoin kahden kirjeen sisältöä jätteenkierrätykseksi. Ne on ihan täyttä hölyn pölyä. Eräs veitikka osaa mainita jonkun illuminaatin jäsenmääränkin tarkasti. Jos joku salaseura olisi olemassa, niin se tosiaan olisi salainen. Tämä kyseinen henkilö ei osaisi kertoa sitä tarkkoja tietoja, jos ei itse olisi sen jäsen.

        Yrittäkää sentään kestää järjissänne. Hankkikaa itsellenne kirjastokortti. Sieltä saa ihan ilmaiseksi lainata hyviä ja luotettavia kirjoja. Sen jälkeen ei tarvitse uskoa kritiikittä ihan kaikkea netin roskaa.


    • SeOnVaanKestettävä

      "Kuka tarvitsee työttömyyttä? En minä, eikä Nieminen. Sitä tarvitsee järjestelmä tämä kapitalistinen" (Työttömän laulu):

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1433935980966.html :

      " Irtisanomisuutiset kantautuivat tänään MTV:n henkilöstölle.
      MTV aloitti yt-neuvottelut huhtikuussa. Tuolloin tavoitteena oli 55-75 henkilötyövuoden vähentäminen. Lisäksi uutisten ja urheilun henkilöstö siirretään uuteen yhtiöön, josta vähennetään 40-50 henkilötyövuotta.

      Keskiviikkona ensimmäiset irtisanotut saivat kuulla ikäviä uutisia. Irtisanottujen joukossa on muun muassa aiemmin Huomenta Suomessakin työskennellyt Mari Sarolahti."

      "Jumalan.Israel 9.6.2015 19:34" ilmoitti minulle eilen seuraavaa:
      "Kummasti mollailet Suomea. Jos itse olet hoitanut raha-asiasi asiallisesti, niin tuskinpa nälkään kuolet tulevaisuudessakaan. Luuletko oikeasti, että Maassa on joku valtio, jossa kaikki asiat ovat täydellisen hyvin?"

      Nyt tapahtuu jo vauhdilla se, minkä juutalaissyntyinen Karl Marx, ystävänsä Friedrich Engelsin kanssa ilmoitti Kommunistisen puolueen manifestissaan vuonna 1848: Kapitalismi on tullut tiensä päähän, se kaatuu nyt omaan mahdottomuuteensa. se kääntyi itse itseään vastaan.

      Toisaalta on niin, että pitemmän päälle kaikki ihmisten rakentamat yhteiskunnat ovat lopulta kääntyneet itseään vastaan, sillä naiivi maailma mahdollistaa myös hyväksikäyttäjät. On ihmisiä yritetty laittaa kuriin ja mahd. sosialismi, kevyemmässä ja sallivammassa versiossaan saattaisikin olla eräänlainen maanpäällinen ihanneyhteiskunta, joka kestäisi aikansa.

      Kommunismia käytettiin heti, jo alusta asti väärin. Niin ei Marx ja Engels tarkoittaneet, mutta hehän olivat jo kuolleet. Vain heidän kuvansa jäivät ylläpitämään illuusion.

      Älköön kukaan luulko, että itse iloitsisin tästä asiasta, tai propagoisin kommunismin puolesta. Totean vain tapahtuvat tosiasiat.

      Ahne maailma ei tule kovin hevin suostumaan sosialismiin. Se tulee taistelemaan vastaan. Jokainen huutaa: "Minulta ei saa ottaa! Minulle ensin! Minulla ja perheelläni on oikeus!" Tällainen on pikemminkin fasismin alku.

      Tuntemamme länsimainen demokratia on kaatumassa ja ei tarvitse suuria profeetan lahjoja tulkitakseen näkemäänsä, lukemaansa ja kuulemaansa ja mitä tästä väistämättä seuraa.

      On syntymässä tosi vaikea taloudellinen kaaos. Rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy, köyhät nousevat barrikadeille, seuraa terrorismia, pidätyksiä, teloituksia, murhia keskelle katua.

      Asiamme ovat hiukan kuin 1930-luvulla, mutta ei aivan. Henki on toinen, ihmisten käytös ja moraali on toinen, jopa alhaisempi kuin 1930-luvulla.

    • AseinFasismiaVastaan
    • fgedfafafag

      Juutalaislehti The New York Times antaa 22.2. 1948 juutalaisten määräksi maailmassa v. 1947 minimissään 15 miljoonaa ja maksimissaan 18 miljoonaa. Paul Rassinier ilmoittaa kaksi eri lähdettä, toisen (the World Center of Contemporary Jewish Documentation) mukaan maailmassa oli juutalaisia vuonna 1939 16 643 120, vuonna 1945 15 053 628 ja vuonna 1962 17 552 208, ja toisen (jota Raul Hilberg käytti kirjassaan ”the Destruction of the European Jews”) mukaan vuonna 1939 maailmassa oli 16 643 120 juutalaista, vuonna 1945 15 655 528 ja vuonna 1962 18 160 412 (Rassinier: the Holocaust Story and the Lies of Ulysses, s. 388-389). Näiden kahden lähteen tutkimusmetodit olivat erilaisia, joten niiden lukuja ei tule sekoittaa keskenään.

      Walter N. Sanning ilmoittaa kirjassaan ”the Dissolution of Eastern European Jewry” juutalaisten määräksi maailmassa vuonna 1941 15 967 000, vuonna 1945 14 700 000 ja vuonna 1970 16 200 000. Tässäkin tutkimuksen metodit olivat toiset kuin yllä olevissa, joten lukuja ei saa sekoittaa keskenään.

      Sodanjulistuksessaan Saksalle v. 1933 juutalaiset ilmoittivat lukumääräkseen maailmassa 14 miljoonaa (maailman juutalaisuus julisti kahteen kertaan Saksalle sodan: vuonna 1933 [Samuel Untermeyer, Maailman juutalaiskongressin puheenjohtaja] ja vuonna 1939 [juutalaisjohtaja Chaim Weizmann]).

      Vuoden 1947 World Almanacin mukaan maailmassa oli v. 1939 15 688 251 juutalaista (lukujen takana American Jewish Commitee). Tilastollisen vuosikirjan mukaan juutalaisia oli vuonna 1939 maailmassa 17 miljoonaa ja vuonna 1945 16 miljoonaa.

      Dennis Nix (First Freedom, huhtikuu 2004) esittää seuraavat kaksi väestölistaa ja kysyy, mistä Saksa otti kuusi miljoonaa ”holokaustia” varten:

      A. World Almanac 1940 (s. 129): maailmassa juutalaisia 15 319 359; World Almanac 1949 (s. 289): maailmassa juutalaisia 15 713 638; World Almanac 1996 (s. 646): maailmassa juutalaisia 14 117 000.

      B. Meyers Handlexikon, Saksa 1921: maailmassa juutalaisia 11 600 000; National Council of Churches 1930: maailmassa juutalaisia 15 600 000; American Jewish Committee, Bureau of Synagogue Council 1939: maailmassa juutalaisia 15 600 000; World Almanac USA 1946: maailmassa juutalaisia 15 690 000; Statistical Handbook of Council of Churches, USA 1951: maailmassa juutalaisia 15 300 000.

      Ei siis ole mahdollista, että toisen maailmansodan aikana (tai vuosien 1933 ja 1945 välillä) olisi tuhottu kuusi miljoonaa juutalaista.

      Hitlerin vaikutusalueella oli maksimissaan vain 3,5-4 miljoonaa juutalaista, joten kuuden miljoonan luku on teoreettisestikin täysin mahdoton. Kaiken kukkuraksi sodan jälkeen Saksalta on hakenut sodanaikaisista kärsimyksistä korvauksia 4,4 miljoonaa ihmistä, joista kolme miljoonaa juutalaisia! Täällä he ovat ihka elävinä lähes kaikki!

      Sveitsiläinen Baslere Nachrichten kirjoittaa heti sodan jälkeen 13.6.1945: “Yksi asia on jo varma: väite 5-6 miljoonasta uhrista ei ole totta. Juutalaisuhrien lukumäärä ei voi olla yli 1-1,5 miljoonaa, koska Hitler ja Himmler eivät ole voineet tavoittaa enempää kuin tuon määrän.”

      Kansainvälisen Punaisen Ristin komitean (Arolsen) 1.1.1993 antaman ilmoituksen mukaan toisen maailmansodan sodan aikana 15 keskitysleirissä (puuttuu Belzec, Chelmno, Sobibor, Treblinka ja ghetot) oli dokumentoituja kuolemia 296 081 (mukana kaikki kuolinsyyt; ylivoimaisesti suurin kuolinsyy epidemiat), näistä ehkä puolet juutalaisia. Germar Rudolfin mukaan todellinen määrä lienee noin puoli miljoonaa, puolet juutalaisia (Dissecting the Holocaust, s. 212-213). Rudolfin teksti kokonaisuudessaan (ko. kohta lopussa):

      http://vho.org/GB/Books/dth/fndstats.html

      Saksan maaperällä olleista keskitysleireistä Institut für Zeitgescichte (München) ilmoitti vuonna 1960, ettei niissä ole tapettu ihmisiä kaasulla. Juutalaisetkin myöntävät tämän. ”Tuhoamisleirien” väitetään sijainneen (Saksan valtaamalla) Puolan maaperällä.

      Vuonna 1956 Kansainvälinen Punainen Risti arvioi tutkimustensa perusteella, että toisen maailmansodan aikana juutalaisia kuoli 300 000 kaikki kuolinsyyt mukaan lukien (ylivoimaisesti tärkein syy oli luonnollisesti epidemiat, varsinkin pilkkukuume).

      Kun vuonna 1954 Länsi-Saksa (Adenauerin hallitus) ja Israel neuvottelivat juutalaiskuolemien korvauksista, neuvotteluiden perustana oli 170 000 juutalaisuhrin lukumäärä! Länsi-Saksan hallituksen esite ”Deutschland heute” antoi v. 1953 juutalaisuhrien määräksi tuon 170 000. Sama luku annettiin vuosina 1954 ja 1955 (”latest updated edition”). Dictionary of Universal Knowledge of Judaism (päätoim. John F. Oppenheimer) ilmoittaa kuolleitten juutalaisten määräksi 160 000.

    • adgwsrgwfgsfgrf

      http://rense.com/general40/thewnk.htm

      Kongressimies Albert Thomas iskee silmää Lyndon B. Johnsonille, homma hoidettu, ei jääty kiinne.

      Texasin juutalaiset murhasivat Kennedyn, tilalle tuli Texasin juutalaisten omapoika Lyndon Johnson.

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-2023418/Jackie-O-tapes-reveal-JFKs-affairs-believed-death.html

      Jackie Onassis uskoi, että Lyndon B Johnson ja ryhmä Texasin vaikutusvaltaisia henkilöitä oli hänen miehensä salamurhan takana.

      http://www.jfkmontreal.com/johnson's_hidden_loyalties.htm

      The facts indicate that both of Lyndon Johnsons great-grandparents, on the maternal side, were Jewish.
      These were the grandparents of Lyndons mother, Rebecca Baines.11 Their names were John S. Huffman and Mary Elizabeth Perrin.12 John Huffmans mother was Suzanne Ament, a common Jewish name. Perrin is also a common Jewish name.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Texas

      Operation Texas was an undercover operation to relocate European Jews to Texas, USA, away from Nazi persecution.
      In 1938, Lyndon Baines Johnson (LBJ), then a Congressman and later the 36th President of the United States of America, worked covertly to establish a refuge in Texas for European Jews fleeing Nazi Germany. Johnson helped hundreds of European Jews enter Texas through Cuba, Mexico and South America

      SALALIITTO.

      "Kellerman's widow, June, told author Vince Palamara on March 2, 1992 that her husband believed there was a conspiracy involved in the death of JFK"

      Ehkä Roylla oli huono omatunto, ja hän puoliksi tunnusti vaimolleen, mutta ei kertonut sitä, että hän itse oli merkittävä osa tuota salaliittoa.

      Ja vähän ennen laukauksia turvamiehet käskytettiin pois

      http://www.youtube.com/watch?v=XY02Qkuc_f8 JFK assassination: Secret Service Standdown

      Kaksi turvamiestä oli määrätty seuraamaan Kennedyn autoa juosten, ja tarpeen vaatiessa roikkumaan Kennedyä kuljettaneen auton takaosassa olevissa kahvoissa.

      Vähän ennen murhaa, takana olevasta turvamiesten autosta joku käskyttää nuo kaksi turvamiestä pois. Toinen poiskomennettu levittelee ihmeissään käsiään, kaveri on selvästi hämmästynyt.

      Käsiään levittelevä agentti on Henry Rybka, hän kuoli 1975 sydänkohtaukseen. Ei vaikuta kovin vanhalta videossa tuo Henry, joten syytä olettaa, ettei sydänkohtaus ollut luonnollinen.

      http://www.jfklancer.com/LNE/limo.html
      "Rybka's dismay and confusion is made manifest by his unambiguous body language: He throws up his arms several times before, during and after the follow-up car passes him. He was not being allowed to do his job -- and it was not JFK who was ordering the stand-down"

      KULJETTAJA AMPUU PÄÄHÄN.

      http://www.realityreviewed.com/Headshot.gif

      http://home.mchsi.com/~jim.branberg/img/ani-JFK_-_Zapruder_Film.gif

      Kennedy oli viime hetkillään vihollistensa ympäröimä. Salaisen palvelun agenttien piti suojella Kennedyä, mutta itse asiassa he olivat osa salaliittoa ja suorittivat murhan.
      Kennedyn kurkun läpi on ammuttu luoti, kuljettaja suorittaa nopean vilkaisun Kennedyyn, sitten kuljettaja kääntyy uudelleen Kennedyyn päin, hartialinja on melkein menosuuntaan, josta voi päätellä kuljettajan joutuneen irroittamaan vasemman kätensäkin ratista. Samalla sekunnilla kun kuljettaja kääntyy Kennedyyn päin, Kennedyn aivot lentävät taivaan tuuliin. Kennedyn pään vammat sopivat tähän luodin tulokulmaan. Kennedyllä oli pieni luodin sisäänmenoaukko oikeassa ohimossa ja
      suuri luodin ulostuloaukko oikeassa takaraivossa. Hetkellä jolloin Kennedyyn osuu kaikki on samassa linjassa, Kennedyn pää on Jackien sylissä, vähän Jackieen päin kääntyneenä, eli kuljettajan vasen käsi luodin sisäänmenoaukko ja ulostuloaukko samassa linjassa.

      Keskittäkää katseenne auton keskellä istuneeseen Texasin kuvernööriin ja hänen vaimoonsa Nellie Conallyyn, joiden korvan juuressa kuskin ase laukeaa, Nellie hätkähtää, tekee nopean pelästyneen vilkaisun kuskiin ja kyyristyy pyrkien kuskista poispäin, ja nostaa kädessään olleen kukkapuskan kasvojensa suojaksi.

      http://educate-yourself.org/cn/drivergreershotjfk.shtml

      Kannattaa myös huomioida http://en.wikipedia.org/wiki/Roy_Kellerman käytös, joka on melko välinpitämätöntä, hän ei esimerkiksi reagoi laukauksiin mitenkään, ihan kuin olisi ennakkoon tiennyt, että tässä kohdassa laukauksia tulee. Roy vilkaisee Kennedyä aivan kuin todetakseen, että homma tuli tehtyä, huomaa miten Roy kääntyy takaisin ja ikäänkuin nojaa tukevammin istuimeensa, ottaen mukavamman asennon. Eikös sen pitäisi edes vetää pistoolinsa esiin, ja vastata attentaattiin.

    • Kuulin tänään iskelmän jossa laulettiin:

      'Älä haudallein ristiä kanna, ilman ristiä olla jo anna '......

      En ole pitkään aikaan kuullut mitään näin nerokasta suomalaiselta. Tuosta pitäisi myöntää noopeli .

      • Harmaja.hauta

        No, eihän kukaan pakota sinua ottamaan haudallesi ristiä.

        Näillä näkymin, ellen eroa kristillisestä kirkosta ja saan myös kokoruumishautajaiset, haudallani varmaankin on risti.

        Jos taas makaan ammuttuna joukkohaudassa (joka onkin tod.näköisempää), tai tuhkana nk. muistolehdossa, on ristin kanssa vähän kiikunkaakun.

        Kaulallani on Venäjän Pietarin ortodoksisesta pääluostarista, eli Aleksanteri Nevskin Lavrasta ostettu ortodoksinen krusifiksi.

        Elikä, jos en kuollessani saisikaan ristiä haudalleni, olen elossa olevana sitä kantanut.

        https://www.youtube.com/watch?v=cAoUB3ftle8


      • KTSEiKirj

        Soffixiina on oikees. Suomessa on uskonnonvapaus ja vapaus valita myös hautaustavat ja hautakoristeet.


      • Ev.lut.kristitty
        Harmaja.hauta kirjoitti:

        No, eihän kukaan pakota sinua ottamaan haudallesi ristiä.

        Näillä näkymin, ellen eroa kristillisestä kirkosta ja saan myös kokoruumishautajaiset, haudallani varmaankin on risti.

        Jos taas makaan ammuttuna joukkohaudassa (joka onkin tod.näköisempää), tai tuhkana nk. muistolehdossa, on ristin kanssa vähän kiikunkaakun.

        Kaulallani on Venäjän Pietarin ortodoksisesta pääluostarista, eli Aleksanteri Nevskin Lavrasta ostettu ortodoksinen krusifiksi.

        Elikä, jos en kuollessani saisikaan ristiä haudalleni, olen elossa olevana sitä kantanut.

        https://www.youtube.com/watch?v=cAoUB3ftle8

        Ihan uteliaisuuttani kysyn: vainoaako Risti sinua jollain tavalla? Haluaisit, muttet pääse eroon? Ei Suomessa asiat sentään noin hullusti ole!

        Suomessa on uskonnonvapaus. Tämä tarkoittaa, että on oikeus tunnustaa erilaisia uskontoja ja uskoja, tai olla tunnustamatta.

        Tapoihin kuitenkin kuuluu, että sallitaan myös muille sama vapaus, mitä itse odotetaan. Tästä seuraa, että kristityn on hyväksyttävä ympärillään elävät toisenuskoiset. Samaten toisenuskoisten on suvaittava esim. kristityt tai juutalaiset. Muslimitkin. Jokaisella on oikeus tunnustaa uskoaan ja vakaumustaan Suomen lain ja hyvien tapojen puitteissa.

        Ateistin ja esim. juutalaisen on hyväksyttävä se, että Suomessa myös ristit näkyvät. Samaten kuin toisenuskoisten on hyväksyttävä juutalaiset ja juutalaisuuden tunnukset, ilman että tästä syntyy mitään negatiivisia seuraamuksia mainituille henkilöille, tai heidän uskonsa harjoituksen häirintää.

        Mielipiteensä näitä vastaan saa ilmaista, sen puitteissa, ettei mielipiteenilmaus sisällä kiihotusta kyseistä kansanryhmää ja sen laillisia oikeuksia vastaan, joka olisi rikos.

        Suomessa ja maailmalla ei siis pääse risteistä eroon. Tykkäät tai, et, asia on vapaassa maassa hyväksyttävä. Voit tietysti kirkon ohittaessasi kääntää oman pääsi toiseen suuntaan. Ei niitä sentään pakoteta katsomaan. Mutta siinä ne ovat.


      • Tuleva.vainaja
        Harmaja.hauta kirjoitti:

        No, eihän kukaan pakota sinua ottamaan haudallesi ristiä.

        Näillä näkymin, ellen eroa kristillisestä kirkosta ja saan myös kokoruumishautajaiset, haudallani varmaankin on risti.

        Jos taas makaan ammuttuna joukkohaudassa (joka onkin tod.näköisempää), tai tuhkana nk. muistolehdossa, on ristin kanssa vähän kiikunkaakun.

        Kaulallani on Venäjän Pietarin ortodoksisesta pääluostarista, eli Aleksanteri Nevskin Lavrasta ostettu ortodoksinen krusifiksi.

        Elikä, jos en kuollessani saisikaan ristiä haudalleni, olen elossa olevana sitä kantanut.

        https://www.youtube.com/watch?v=cAoUB3ftle8

        Jepulis. Ehdinkin väsätä jo uutta tekstiä tuohon alle.


    • Anonyymi

      uppistakeikkaa

    • Anonyymi

      Marxismi on eräs juutalaisen väärän messiastoivon ilmentymiä. Suurin osa juutalaisista on hyljännyt Jeesuksen messiaana, mutta messiaan odottaminen on silti ikään kuin veressä. Kun oikea messias ei kelpaa, kehitellään tilalle ties mitä valheita.

      • Anonyymi

        Onko Jeesuksen seuraajista ollut pelastusta juutalaisille, eikö paremminkin hävitysvimmaa ja pahaa puhetta, valheen kaikella voimalla. Miten sellainen messias otetaan vastaan ? Messiaan tehtävä on pelastaa, tuoda oikeutta ja oikeudenmukaisuutta maahan. Rauhan sana on ilosanoma. Jos ei sitten ajatella niin, että totuus nousee esiin vain valheen kautta. Kun valhe saavuttaa mittansa, se kuolee totuuden tullessa esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jeesuksen seuraajista ollut pelastusta juutalaisille, eikö paremminkin hävitysvimmaa ja pahaa puhetta, valheen kaikella voimalla. Miten sellainen messias otetaan vastaan ? Messiaan tehtävä on pelastaa, tuoda oikeutta ja oikeudenmukaisuutta maahan. Rauhan sana on ilosanoma. Jos ei sitten ajatella niin, että totuus nousee esiin vain valheen kautta. Kun valhe saavuttaa mittansa, se kuolee totuuden tullessa esiin.

        Mitä oikein tarkoitat? Aito uudesti syntynyt kristitty ei vainoa ketään ja pitää muutenkin ihmisiä tasa-arvoisina.

        "Jos ei sitten ajatella niin, että totuus nousee esiin vain valheen kautta. Kun valhe saavuttaa mittansa, se kuolee totuuden tullessa esiin."

        Totuus nimenomaan pitäisi olla jokaisen uskovaisen päämäärä, olipa sitten mitä uskontokuntaa hyvänsä. Siksi ihmetyttääkin että miksi tavalliset juutalaiset eivät esim halua tutkia väitteitä holokaustin todenmukaisuudesta yhtään tarkemmin? Sen jälkeen kun juutalainen David Cole teki sen holokaustidokumenttinsa sai hän tappouhkauksia ja joutui menemään maan alle ja vaihtamaan nimensä.
        Holokaustia on juutalainen eliitti käyttänyt törkeästi hyväksi sekä poliittisesti että taloudellisesti, jopa tavallisten juutalaisten kustannuksella. Niin kauan kun holokaustiin liittyvistä asioista valehdellaan tai niitä peitellään niin kauan juutalaisten totuuteen pyrkimisen päällä on iso epäilys.


    • Anonyymi

      Pubissa on Karl Darts , heittää paremmin kun on saanut oopiumia kansalta.

    • Anonyymi

      Vuonna 1862 Moses Hess niminen saksalainen julisti kirjassaan "Rooma ja Jerusalem" juutalaisten päämääräksi perustaa valtio Palestiinaan.

      Moritz Moses Hess (1812-75) syntyi Bonnissa rikkaaseen juutalaíseen teollisuusperheeseen. Hän perehtyi nuoruudessaan Kabbalaan ja hänestä tuli mystiikkaan ja magiaan perehtynyt okkultisti. Hess muokkasi Hegelin dialektista filosofiaa siten, että ihmisestä tuli siinä tarkkailijan sijasta aktiivinen toimija. Hän vakuuttui siitä, että sosialismissa oli työväenluokan tulevaisuus. Vuonna 1841 hän aloitti lehtimiesuransa perustamalla "Rheinische Zeitung" nimisen sanomalehden ja vuotta myöhemmin hän teki eräästä toisesta Saksan juutalaisesta lehden päätoimittajan. Tämän juutalaisen nimi oli Moses Mordechai ja hänet tunnettiin sittemmin paremmin nimellä Karl Marx.

      Hess perehdytti Marxin sosiaalipolitiikkaan, yhteiskuntatieteisiin sekä talouselämän kiemuroihin ja esitteli Marxille niitä ajatuksia, joita utopistisosialistit olivat vuosisadan alusta lähtien esittäneet ratkaisumalleiksi niihin ongelmiin, joita kapitalismi oli yhteiskunnassa aiheuttanut. Vuonna 1844 Hess esitteli Marxille miehen, jolle hän oli myös opettanut sosialismin perusteita. Tämä mies oli nimeltään Friedrich Engels, josta tuli sittemmin Marxin tärkeä työtoveri. Vuonna 1847 Hess tutustutti molemmat myös omaan, okkultiseen lahkoonsa "Illuminatiin", jonka jäsen hän oli ollut jo vuosia. Sekä Marx että Engels liittyivät jäseniksi Illuminatin osastoon, jonka nimi oli "Vanhurskauden sopimus".

      Vuonna 1862 tämä "Kommunistirabbi" kuten häntä kutsuttiin, teki opeistaan yhteenvedon ja kirjoitti kirjan "Rooma ja Jerusalem". Hänen mielestään juutalaisen rodun tehtävänä oli vapauttaa työväenluokka ja yhdistää kaikki maailman kansat internationaalisesti siten, että kaikki sodat loppuvat ja kaikki ihmiset tulevat olemaan "veljiä keskenään". Samassa yhteydessä hän patisteli juutalaisia perustamaan itselleen valtion Palestiinaan mahdollisimman pian.

      Moses Hessia voidaan siis täydellä syyllä kutsua modernin sionismin todelliseksi isäksi.

    • Anonyymi

      Karl Barks, Aku Ankan isä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe