Real EX-TISSU

RealEx-tissu

Nyt pitää laittaa tietoisku kun joku esittää minua ja noin typerästi.
Tuleeko vähän yllätyksenä ettei matsku ole ollut minun n. neljään kuukauteen? joku pelle värkkää ja en nytkään tänne kirjoittaisi mutta sain vinkin,,, (haluaisin linkin siihen konepistooli-videoon) En näytä aseita jos en käytä näillä mennään jatkossakin. Ilmoitin aikoinaan että saatan kirjoittaa tänne jotain kun sivut ovat kunnossa mutta tuo pelle, kuka onkin niin pakotti minut. Olisiko sama ääliö joka värkkää myös kylmiksen ja santun tunnuksilla?
Harvoin suutun mutta nyt paloi vähän päreet kun väitettiin työpaikalla että omistaisin konepistoolin,,, huppis
jos omistaisin en sitä netissä esittele, ihan äkkiä en halua poliisia ovelle.
Te olette menny tuollaiseen kusetukseen ja uskotte että olisin ollut minä? extissux on feikki.
Onpa taas hyvä syy välttää tätä sivua jatkossakin mutta teloitan tuon extissux:n nytten,,,virtuaalisesti tietysti.
Aikusten oikeestiko luulitte että laittaisin pärställäni Ylelle videoo tai mitään?
Olis luullut että joku olis arvannut että extissux on feikki,

69

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen aito tissu sinä se feikki olet.

      • Eipä taida toimia vahvistus enää, hitsi kun mulla se toimii ja tarpeeksi olet huorannut nimimerkilläni nyt se on loppu,,, have a nice day. Soitin just yp:lle eli taisi mennä se nimimerkki. :)


      • Oletko myös Vaihtoehtoiset hoidot -palstaa pilaamassa kuten eräs toinen palstalainen väittää?


    • ovipönkkä_

      Nyt on myöhäistä itkeä, kun ripulit on jo housuissa. Oisit miettinyt ennen kuin aloit pelleilemään, niin ei tarvis nyt yrittää pelastaa tilannetta valehtelemalla.

    • konepistoolikakskakonen

      No mistä nyt tietää kumpi teistä oli aito vai onko kumpikaan vai kumpikin valehtelette?

      • ovipönkkä_

        Kaikki noi Tissut on yks ja sama Tissu. Tissu teki karkean virhearvionnin, kun sekopäissään julkaisi ne videot ja nyt sen on joku tunnistanut ja joutunut irl huonoon valoon, mutta ei tuo sumutusyritys mene läpi.

        Kyllähän sen uskoo, että voi vähän nolottaa ja nyt pitää yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on.


      • konepistoolikakskakonen
        ovipönkkä_ kirjoitti:

        Kaikki noi Tissut on yks ja sama Tissu. Tissu teki karkean virhearvionnin, kun sekopäissään julkaisi ne videot ja nyt sen on joku tunnistanut ja joutunut irl huonoon valoon, mutta ei tuo sumutusyritys mene läpi.

        Kyllähän sen uskoo, että voi vähän nolottaa ja nyt pitää yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on.

        Minusta niitä on ihan selvästi ainakin kaksi ja nyt ei tiedä kumpi oikea


    • älä.lässytä

      Hah haa, tissu yrittää jauhaa paskaa taas ihan paniikissa.

    • Kfkfkfjfhfhfudd

      Haluan katsoa karhuherra paddingtonia ihankun tissu.

    • Omistan 2 luvatonta rynnäkkökivääriä ja kumpikin niistä sylkee ulos 7.62x39 patruunoita. Minulle ei todellakaan kannata vittuilla täällä.

      • Orthexin 7 torjuu ja kääntää luodit takaisin ampujaa kohti


    • Vittu ku tissu on ruma, saatanan ruma myös meikattuna, ei seiso santulla muna, ku tissu on niin saatanan ruma

      • hauka.varvas.suolassa

        Kylmis... vien sun palstan! HAH! Ellei tule tulosta. Niin?


      • hauka.odottaa.INFOA

        Noh?


      • hahaaa.hauka

      • hauka.odottaaaaaa

      • Kk__

      • Anonyymi
        hauka.varvas.suolassa kirjoitti:

        Kylmis... vien sun palstan! HAH! Ellei tule tulosta. Niin?

        Kylmis valaisee koko palstan neroutensa voimalla.


      • Anonyymi

        This. On muuten hyvänkuuloinen kappale! Sanat tosin ei muistaakseni aivan täsmälleen noin mennyt.


      • Anonyymi
        hauka.varvas.suolassa kirjoitti:

        Kylmis... vien sun palstan! HAH! Ellei tule tulosta. Niin?

        Ei ole Kylmiksen palsta. Täällä vain yritetään valheellisesti väittää, että Keijo muka hallitsee täällä. Tissu hallitsee ja se on fakta.


    • Anonyymi

      Onks tissu se entisaikojen tv-juontaja Tino Singn? (jotenkin noin kirjoitettu, tumma kaveri, vähän intialaisen näköinen)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paremmin Kylmistä kuvaa elokuva kahdeksan surmanluotia. Kiljua lääkkeenä käyttävä sairaalloisen olemattoman itsetunnon pönkittämiseen ja epärealistisiin kuvitelmiin itsestään. Kylmis kuvittelee olevansa jotenkin poikkeusyksilö ja lahjakas, vaikka ainoastaan lahjakas alkoholin kulutuksessa.
        Maailma missä hän huomasi muiden olevan fiksumpia suisti siloiset aivojuomut omistavan sontasepon rappioon. Nöyryytys olla luokkansa tyhmin ei unohdu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin Kylmistä kuvaa elokuva kahdeksan surmanluotia. Kiljua lääkkeenä käyttävä sairaalloisen olemattoman itsetunnon pönkittämiseen ja epärealistisiin kuvitelmiin itsestään. Kylmis kuvittelee olevansa jotenkin poikkeusyksilö ja lahjakas, vaikka ainoastaan lahjakas alkoholin kulutuksessa.
        Maailma missä hän huomasi muiden olevan fiksumpia suisti siloiset aivojuomut omistavan sontasepon rappioon. Nöyryytys olla luokkansa tyhmin ei unohdu koskaan.

        Kirjoituksesi on todella julma. Et edes tunne minua, saati saavutuksiani työelämässä ja veronmaksajana. Eräässä työpaikassani, vaikka olin kuukausipalkalla, muutin käytännössä asumaan sinne. Ylimmästä kerroksesta löytyi suihkut ja saunatkin, mutta vaatteiden kanssa oli ongelma: aina samat päällä.

        En tiedä, miksi kirjoituksesi loukkaa meikäläistä, vaikka et tunne mua lainkaan.

        -Kylmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin Kylmistä kuvaa elokuva kahdeksan surmanluotia. Kiljua lääkkeenä käyttävä sairaalloisen olemattoman itsetunnon pönkittämiseen ja epärealistisiin kuvitelmiin itsestään. Kylmis kuvittelee olevansa jotenkin poikkeusyksilö ja lahjakas, vaikka ainoastaan lahjakas alkoholin kulutuksessa.
        Maailma missä hän huomasi muiden olevan fiksumpia suisti siloiset aivojuomut omistavan sontasepon rappioon. Nöyryytys olla luokkansa tyhmin ei unohdu koskaan.

        Kun alkoholismi tuli kehiin, lukuisten varoituksien jälkeen firma passitti ja kustansi mulle hoidon. Itsekunnioitukseni ei kestänyt sitä ja sanoin välittömästi itseni irti. Kustannus siirtyi sossun piiriin.

        Mutta paljon positiivista olen yhteiskunnalle saanut aikaan ja pelkästään mun veronmaksuilla Tissulle on saatu kotihoitoa kuukausitolkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi on todella julma. Et edes tunne minua, saati saavutuksiani työelämässä ja veronmaksajana. Eräässä työpaikassani, vaikka olin kuukausipalkalla, muutin käytännössä asumaan sinne. Ylimmästä kerroksesta löytyi suihkut ja saunatkin, mutta vaatteiden kanssa oli ongelma: aina samat päällä.

        En tiedä, miksi kirjoituksesi loukkaa meikäläistä, vaikka et tunne mua lainkaan.

        -Kylmis

        Ehkä jokin asia osui ja upposi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun alkoholismi tuli kehiin, lukuisten varoituksien jälkeen firma passitti ja kustansi mulle hoidon. Itsekunnioitukseni ei kestänyt sitä ja sanoin välittömästi itseni irti. Kustannus siirtyi sossun piiriin.

        Mutta paljon positiivista olen yhteiskunnalle saanut aikaan ja pelkästään mun veronmaksuilla Tissulle on saatu kotihoitoa kuukausitolkulla.

        Hyvin on Kylmis nähtävästi onnistunut joitakin vedättämään.

        Todellisuudessahan Kylmis on diplomi-insinööri ja vetää muhkeaa tiliä tietoliikenne- ja verkkopalvelupuolella. Viettää erittäin askeettista elämää ja säästää kaiken minkä voi sijoittaakseen osakkeisiin ja sijoitusasuntoihin.

        Näin on ollut vuosikausia ja Kylmiksen sijoitussalkun arvo kohoaa ensi vuonna yli miljoonaan. Tänä vuonna se jää vielä hieman tuon myyttisen rajan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin Kylmistä kuvaa elokuva kahdeksan surmanluotia. Kiljua lääkkeenä käyttävä sairaalloisen olemattoman itsetunnon pönkittämiseen ja epärealistisiin kuvitelmiin itsestään. Kylmis kuvittelee olevansa jotenkin poikkeusyksilö ja lahjakas, vaikka ainoastaan lahjakas alkoholin kulutuksessa.
        Maailma missä hän huomasi muiden olevan fiksumpia suisti siloiset aivojuomut omistavan sontasepon rappioon. Nöyryytys olla luokkansa tyhmin ei unohdu koskaan.

        En koskaan ole väittänyt olevani ketään parempi. Shakissakin olen keskinkertainen, mutta siitäkin tullut joku ihme härdelli täällä, kun jonkun voittanut kaksi kertaa peräkkäin. Ei se tarkoita, että olisin hyvä, vastustaja vain paska. Ohjelmoijana olen nerokas, sen taas suostun myöntämään ja siitä mulla on konkreettisia todisteitakin.

        Työnpuolesta en voi antaa todisteita, sillä siitä tulisi kymmenien tuhansien eurojen sakot ja bannit koko ohjelmointi-alalle. Tein kuitenkin pienen näytteen VAPAA ajallani sinulle, rakas vihaajani:

        http://www.pica-pic.com/#/octopus/
        http://www.pica-pic.com/#/nu_pogodi/

        Jälkimmäistä ennätystä mahdoton rikkoa. Jos omalla scriptilläsi rikot edellisen, pistän vain paremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan ole väittänyt olevani ketään parempi. Shakissakin olen keskinkertainen, mutta siitäkin tullut joku ihme härdelli täällä, kun jonkun voittanut kaksi kertaa peräkkäin. Ei se tarkoita, että olisin hyvä, vastustaja vain paska. Ohjelmoijana olen nerokas, sen taas suostun myöntämään ja siitä mulla on konkreettisia todisteitakin.

        Työnpuolesta en voi antaa todisteita, sillä siitä tulisi kymmenien tuhansien eurojen sakot ja bannit koko ohjelmointi-alalle. Tein kuitenkin pienen näytteen VAPAA ajallani sinulle, rakas vihaajani:

        http://www.pica-pic.com/#/octopus/
        http://www.pica-pic.com/#/nu_pogodi/

        Jälkimmäistä ennätystä mahdoton rikkoa. Jos omalla scriptilläsi rikot edellisen, pistän vain paremmaksi.

        Kylmiksen vihaaja ei edes tiedä, että Keijo hävisi shakissa 10 vuotiaalle pojalle, kun oleskeli ruotsin ja norjan rajalla. Se poika oli tämä Magnus Carlsen, Maailman paras shakinpelaaja, nykyään melkein 30 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiksen vihaaja ei edes tiedä, että Keijo hävisi shakissa 10 vuotiaalle pojalle, kun oleskeli ruotsin ja norjan rajalla. Se poika oli tämä Magnus Carlsen, Maailman paras shakinpelaaja, nykyään melkein 30 v.

        No se käsittämätön lähetin uhraus hämäsi mua, enkä ymmärtänyt, että pienellä pojalla oli hemmetti suunitelma. En enää jaksanut pelata tosissani ja yhtäkkiä 6-7 siirron jälkeen se veti minut shakkimattiin. Meikä oli ihan WTF! Kuka tää suloinen poika on?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se käsittämätön lähetin uhraus hämäsi mua, enkä ymmärtänyt, että pienellä pojalla oli hemmetti suunitelma. En enää jaksanut pelata tosissani ja yhtäkkiä 6-7 siirron jälkeen se veti minut shakkimattiin. Meikä oli ihan WTF! Kuka tää suloinen poika on?!

        No veikkaan, että Magnus Carlsen on tuhonnut monen aikuisen itsetunnon shakkilaudalla, alkaen 8-vuotiaasta asti. Toisen pelin Kylmis otti tosissaan, kesti 4 tuntia ja Kylmis hävisi. Nyt vasta 2019 tajusi, ettei ole huono shakissa, toinen vain parempi:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Magnus_Carlsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No veikkaan, että Magnus Carlsen on tuhonnut monen aikuisen itsetunnon shakkilaudalla, alkaen 8-vuotiaasta asti. Toisen pelin Kylmis otti tosissaan, kesti 4 tuntia ja Kylmis hävisi. Nyt vasta 2019 tajusi, ettei ole huono shakissa, toinen vain parempi:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Magnus_Carlsen

        Ei Tissu pysty tuhoamaan Kylmistä, vaikka lukuisia kertoja yrittänyt, jopa ovihyökkäyksillä. Kylmis on paska, luuseri, mitätön, mutta niin on moni muukin tällä palstalla, joille Keijoparka on yrittänyt tarjota vertaistukea, huonolla menestyksellä: seurannut vain hyökkäys ja vyön alle lyöminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Tissu pysty tuhoamaan Kylmistä, vaikka lukuisia kertoja yrittänyt, jopa ovihyökkäyksillä. Kylmis on paska, luuseri, mitätön, mutta niin on moni muukin tällä palstalla, joille Keijoparka on yrittänyt tarjota vertaistukea, huonolla menestyksellä: seurannut vain hyökkäys ja vyön alle lyöminen.

        Tissun ego ei kestänyt toista moista. Alkoi melkoinen sota niiden kahden sosiopaatin välillä. Kylmis kyllä yrittää esittää sympaattista ihmistä, mutta oikeasti ei ole edes ihminen.

        Kummallakaan, TIssulla ja Kylmiksellä ei ole tunteita. Kuitenkin video-todistetusti kaksi eri ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissun ego ei kestänyt toista moista. Alkoi melkoinen sota niiden kahden sosiopaatin välillä. Kylmis kyllä yrittää esittää sympaattista ihmistä, mutta oikeasti ei ole edes ihminen.

        Kummallakaan, TIssulla ja Kylmiksellä ei ole tunteita. Kuitenkin video-todistetusti kaksi eri ihmistä.

        Tissun konepistooli-videostaan otteita, joka on tallessa:

        " te olette olleet aika vitun ilkeitä mulle "
        " katsokaa tasan tarkkaan siihen piippuun, ei ole tukittu piippu perkeleen homot "

        Kylmis oli taustalla ja ei ollut Tissun oma konepistooli. Minusta olisi mielenkiintoista tietää, mitä olette Ex-luotsille tehneet, jotta niin raivona?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissun konepistooli-videostaan otteita, joka on tallessa:

        " te olette olleet aika vitun ilkeitä mulle "
        " katsokaa tasan tarkkaan siihen piippuun, ei ole tukittu piippu perkeleen homot "

        Kylmis oli taustalla ja ei ollut Tissun oma konepistooli. Minusta olisi mielenkiintoista tietää, mitä olette Ex-luotsille tehneet, jotta niin raivona?!

        Saatanan aspergeri-keijo muistaa kaiken ulkoa kirjain kirjaimelta, mitä sille on sanottu tai kuullut, vuosikausien takaa. Kylmis vois mennä vittu vaikka ratkomaan bodom-järven murhaa.

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan aspergeri-keijo muistaa kaiken ulkoa kirjain kirjaimelta, mitä sille on sanottu tai kuullut, vuosikausien takaa. Kylmis vois mennä vittu vaikka ratkomaan bodom-järven murhaa.

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry

        Vitut Kylmis mikään Rainman ole. Se vain katsoo mielenkiintoiset videot niin moneen kertaan, että sanat syöpyvät aivoihin.

        http://aijaa.com/WzItym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut Kylmis mikään Rainman ole. Se vain katsoo mielenkiintoiset videot niin moneen kertaan, että sanat syöpyvät aivoihin.

        http://aijaa.com/WzItym

        Hurja video :o Kylmis taustalla. Ovat kavereita. Video todistaa: Keijo ja Tissu ovat eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on Kylmis nähtävästi onnistunut joitakin vedättämään.

        Todellisuudessahan Kylmis on diplomi-insinööri ja vetää muhkeaa tiliä tietoliikenne- ja verkkopalvelupuolella. Viettää erittäin askeettista elämää ja säästää kaiken minkä voi sijoittaakseen osakkeisiin ja sijoitusasuntoihin.

        Näin on ollut vuosikausia ja Kylmiksen sijoitussalkun arvo kohoaa ensi vuonna yli miljoonaan. Tänä vuonna se jää vielä hieman tuon myyttisen rajan alle.

        Ei yllä lähellekään sitä, mutta silti onnistuu kustantamaan alkoholisminsa. Hoitoon on hakeutumassa.

        -Faktaa vakioista


    • Anonyymi

      LöyIycauha.

    • Anonyymi

      Ei ihme, että Tissua ja Kylmistä on aina luultu samaksi ihmiseksi. Molemmat yhtä narsistisia, sillä Kylmis taas hyökkäilee kaikkitietävänä muiden luomiin viestiketjuihin pätemään, eikä anna edes suunvuoroa muille.

      -Kuolema Kylmikselle Ry

      • Anonyymi

        Kylmis tekee sen virheen, että vastaa liian tyhjentävästi. Antaisi edes vähän siimaa, mihin tarttua, niin dialogi olisi taattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis tekee sen virheen, että vastaa liian tyhjentävästi. Antaisi edes vähän siimaa, mihin tarttua, niin dialogi olisi taattua.

        Raivostuttaa, kun Kylmis muka tietää kaikesta kaiken. Väittää, ettei reuma voi aiheutua alkoholismista, vaikka jollain toisella keskustelijalla voi olla päinvastainen mielipide asiasta, mutta Kylmis tyrmää sen brutaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raivostuttaa, kun Kylmis muka tietää kaikesta kaiken. Väittää, ettei reuma voi aiheutua alkoholismista, vaikka jollain toisella keskustelijalla voi olla päinvastainen mielipide asiasta, mutta Kylmis tyrmää sen brutaalisti.

        Kuolema kylmikselle!
        Kuolema Tissulle!
        Molemmille suolikuolemat!
        SUOLIKUOLEMAT!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raivostuttaa, kun Kylmis muka tietää kaikesta kaiken. Väittää, ettei reuma voi aiheutua alkoholismista, vaikka jollain toisella keskustelijalla voi olla päinvastainen mielipide asiasta, mutta Kylmis tyrmää sen brutaalisti.

        Miten niin muka? Kyllä Kylmissä muuten aika paljon tietää. Häntä on joskus kutsuttu pulipalstan Ganfalfiksi.

        No ei sekään ihan kaikkea tiedä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muka? Kyllä Kylmissä muuten aika paljon tietää. Häntä on joskus kutsuttu pulipalstan Ganfalfiksi.

        No ei sekään ihan kaikkea tiedä..

        Ennakoiva. Gandalf.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema kylmikselle!
        Kuolema Tissulle!
        Molemmille suolikuolemat!
        SUOLIKUOLEMAT!!

        Saamarin muslimit ratkaisevat kaiken väittelyn aina tuollain.


    • Anonyymi

      Anna pillua tissu,,,

      dude?,,,

      • Anonyymi

        Suomalainen käytäntö olla myöntämättä esim. bentso lääkereseptiä potentiaalisille väärinkäyttäjille on hyvä.
        Parempi on sontaseppojen kuten Kylmis valvoa tai maata sammuneena kiljupäissään kuin sätkiä porraskäytävissä öiseen aikaan bentsopäissään.
        Kylmiksellä aiheutui pysyvä aivosolujen kato ja älyllisen suorituskyvyn lasku bentsojen yliannostuksen johdosta.
        Nykyään tuo ihmisraunio kantaa sossun tilinsä lähimarkettiin saadakseen hiivaa, sokeria ja bulkkikaljaa. Onneksi hän kiertää apteekit kaukaa nykyisin.
        Tarvitsemme usean riuskan maahanmuuttajan työpanoksen elättämään häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen käytäntö olla myöntämättä esim. bentso lääkereseptiä potentiaalisille väärinkäyttäjille on hyvä.
        Parempi on sontaseppojen kuten Kylmis valvoa tai maata sammuneena kiljupäissään kuin sätkiä porraskäytävissä öiseen aikaan bentsopäissään.
        Kylmiksellä aiheutui pysyvä aivosolujen kato ja älyllisen suorituskyvyn lasku bentsojen yliannostuksen johdosta.
        Nykyään tuo ihmisraunio kantaa sossun tilinsä lähimarkettiin saadakseen hiivaa, sokeria ja bulkkikaljaa. Onneksi hän kiertää apteekit kaukaa nykyisin.
        Tarvitsemme usean riuskan maahanmuuttajan työpanoksen elättämään häntä.

        Alkoholismi ja muu päihteiden väärinkäyttö johtuu lähes pelkästään hoitamattomasta mt-ongelmasta ja lääkkeiden pihtaamisesta. Toisin sanoen yhteiskunnan luoma ongelma, koska tässä maassa kaikki buranaa vahvemmat on kirosana vaikka ne pelastaisivat ihmishenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen käytäntö olla myöntämättä esim. bentso lääkereseptiä potentiaalisille väärinkäyttäjille on hyvä.
        Parempi on sontaseppojen kuten Kylmis valvoa tai maata sammuneena kiljupäissään kuin sätkiä porraskäytävissä öiseen aikaan bentsopäissään.
        Kylmiksellä aiheutui pysyvä aivosolujen kato ja älyllisen suorituskyvyn lasku bentsojen yliannostuksen johdosta.
        Nykyään tuo ihmisraunio kantaa sossun tilinsä lähimarkettiin saadakseen hiivaa, sokeria ja bulkkikaljaa. Onneksi hän kiertää apteekit kaukaa nykyisin.
        Tarvitsemme usean riuskan maahanmuuttajan työpanoksen elättämään häntä.

        This. Keijo on ihmisraunio ja Tissu palstan kuningas.


    • Anonyymi

      AP: " Harvoin suutun mutta nyt paloi vähän päreet kun väitettiin työpaikalla että omistaisin konepistoolin,,, huppis "

      Jumakauta, että repesin. Siis nauruun. Tämäkin täytyy selittää, kun suomenkieli muuttuu jatkuvasti. Mutta asiaan, en usko hetkeäkään, että Ex-Tissuttelija olisi koskaan tehnyt oikeita töitä.

    • Anonyymi

      Järkyttävät paukahdukset kaikuivat megalomaanisesti firman vessassa aiheuttaen hirveät hajuhaitatjotka levisivät toimistotyttöjen neniin.
      Asd

      • Anonyymi

        Kylmiksellä valtavasti työkokemusta ja läpi menneitä organisaatioiden parannus-ehdotuksia, joista kirjallisia todisteita myös internetissä. Mitä Tissulla on? Siis muuta kuin dissata itseään ja leikkiä muiden nimimerkeillä? Mielenkiinnosta haluaisin tietää.

        1hoitsu ja sukkanukkensa eivät tunne aitoa Kylmistä lainkaan.


    • Anonyymi

      Tiedän, mistä Real-Tissu puhuu ja miltä siltä tuntuu. Neuvoni on:

      -älä välitä
      -älä vaivaudu oikomaan valheita, sillä se on loputon suo

      t. Kohtalotoverisi

    • Anonyymi

      Saako tänne palstalle vieläkään kirjoittaa mitään, vai poistattaako aloituksessakin mainittu ex-sheriffi edelleenkin kaikki muut paitsi omat viestinsä sivuston tekoälyä hyväksikäyttäen?

      • Anonyymi

        Ennen kuin palstalle alkaa postailemaan, kannattaa katsoa lyhyt opetusvideo, jotta heti aluksi IP-osoitteellasi olisi hyvä maine ja näin ollen sen takaa kirjoittajalla paljon enemmän vapauksia, kuin esimerkiksi toisten nimissä kirjoittavilla häiriköillä:

        Alle 2 min kestää
        https://www.youtube.com/watch?v=wGfnEafUhTM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin palstalle alkaa postailemaan, kannattaa katsoa lyhyt opetusvideo, jotta heti aluksi IP-osoitteellasi olisi hyvä maine ja näin ollen sen takaa kirjoittajalla paljon enemmän vapauksia, kuin esimerkiksi toisten nimissä kirjoittavilla häiriköillä:

        Alle 2 min kestää
        https://www.youtube.com/watch?v=wGfnEafUhTM

        Täällä palstalla kaksi kunnanelättiä, tissu ja kylmis, taistelevat samoista sossun rahoista ja terveyskeskuksen resepteistä.
        Meno voi olla kovaa, kun bentsoja ei myönnetä eikä neurolepti tuo hyviä viboja ainoastaan avaa silmät oman elämän kurjuuteen.
        Siellä betonikorsussa kiljupöntön äärellä oksentelua, ripulointia ja himmeitä ajatuksia.
        Tätä vartenko sontasepot ovat maailmaan syntyneet? Kiveksi kengässä. Sontasepon elämä on kuin 40-vuoden ummetus, joka päättyy verensyöksyyn hämärän vuokrakämpän nuhjuisella sohvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla kaksi kunnanelättiä, tissu ja kylmis, taistelevat samoista sossun rahoista ja terveyskeskuksen resepteistä.
        Meno voi olla kovaa, kun bentsoja ei myönnetä eikä neurolepti tuo hyviä viboja ainoastaan avaa silmät oman elämän kurjuuteen.
        Siellä betonikorsussa kiljupöntön äärellä oksentelua, ripulointia ja himmeitä ajatuksia.
        Tätä vartenko sontasepot ovat maailmaan syntyneet? Kiveksi kengässä. Sontasepon elämä on kuin 40-vuoden ummetus, joka päättyy verensyöksyyn hämärän vuokrakämpän nuhjuisella sohvalla.

        Ikävä kyllä, noitakin kun on keskuudessamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla kaksi kunnanelättiä, tissu ja kylmis, taistelevat samoista sossun rahoista ja terveyskeskuksen resepteistä.
        Meno voi olla kovaa, kun bentsoja ei myönnetä eikä neurolepti tuo hyviä viboja ainoastaan avaa silmät oman elämän kurjuuteen.
        Siellä betonikorsussa kiljupöntön äärellä oksentelua, ripulointia ja himmeitä ajatuksia.
        Tätä vartenko sontasepot ovat maailmaan syntyneet? Kiveksi kengässä. Sontasepon elämä on kuin 40-vuoden ummetus, joka päättyy verensyöksyyn hämärän vuokrakämpän nuhjuisella sohvalla.

        Kylmis on puolustellut itseään omantunnon tuskissaan. Luonut kuulemma tehokkaita, innovatiivisiä ratkaisuja lähes jokaisessa ex-työpaikassaan, joten ei koe itseään siipeilijäksi, vaikka välillä onkin työttömänä alkoholisminsa takia. Aina pääsee uuteen työpaikkaan ja on hyödyllinen yhteiskunnan jäsen ohjelmointitaidoillaan ja paremmilla ratkaisuillaan, mitä tulee työpaikkansa tehokkuuteen.

        Lisäksi ironista on, että Keijo poistattelee vain ja ainoastaan OMIA kännisiä kirjoituksiaan, ei kenenkään muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis on puolustellut itseään omantunnon tuskissaan. Luonut kuulemma tehokkaita, innovatiivisiä ratkaisuja lähes jokaisessa ex-työpaikassaan, joten ei koe itseään siipeilijäksi, vaikka välillä onkin työttömänä alkoholisminsa takia. Aina pääsee uuteen työpaikkaan ja on hyödyllinen yhteiskunnan jäsen ohjelmointitaidoillaan ja paremmilla ratkaisuillaan, mitä tulee työpaikkansa tehokkuuteen.

        Lisäksi ironista on, että Keijo poistattelee vain ja ainoastaan OMIA kännisiä kirjoituksiaan, ei kenenkään muun.

        Keijon opetusvideo on hiukan väärälle ihmiselle suunattu, sillä lopputuleman perusteella se vain innostaa nimiraiskaajaa jatkamaan häiriköintiään. Rangaistus? Se pitää palkintona sitä.

        imo ofc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis on puolustellut itseään omantunnon tuskissaan. Luonut kuulemma tehokkaita, innovatiivisiä ratkaisuja lähes jokaisessa ex-työpaikassaan, joten ei koe itseään siipeilijäksi, vaikka välillä onkin työttömänä alkoholisminsa takia. Aina pääsee uuteen työpaikkaan ja on hyödyllinen yhteiskunnan jäsen ohjelmointitaidoillaan ja paremmilla ratkaisuillaan, mitä tulee työpaikkansa tehokkuuteen.

        Lisäksi ironista on, että Keijo poistattelee vain ja ainoastaan OMIA kännisiä kirjoituksiaan, ei kenenkään muun.

        Hyviä osaajia ei päästetä työttömäksi.
        Monesti omasta mielestään erinomaisen työntekijän alta paljastuu aivonsa liuottanut sontaseppo, joka ratsastaa muutamalla vanhalla tempulla, kunnes päätyy lopullisesti Alkon jonoon. Kylmiksen omakehu haiskahtaa kiljuiselta nousuhumalalta....itse pannulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä osaajia ei päästetä työttömäksi.
        Monesti omasta mielestään erinomaisen työntekijän alta paljastuu aivonsa liuottanut sontaseppo, joka ratsastaa muutamalla vanhalla tempulla, kunnes päätyy lopullisesti Alkon jonoon. Kylmiksen omakehu haiskahtaa kiljuiselta nousuhumalalta....itse pannulta.

        Työnantaja passitti Kylmiksen hoitoon täydellä palkalla. Keijon kunnia ei kestänyt sitä, joten sanoi itsensä välittömästi irti. Ei muuten ole edes ensimmäinen kerta. Mielummin loisii KELA:n, kuin työnantajan kustannuksella. Lisäksi, kuin pahalta se näyttäisi CV:ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantaja passitti Kylmiksen hoitoon täydellä palkalla. Keijon kunnia ei kestänyt sitä, joten sanoi itsensä välittömästi irti. Ei muuten ole edes ensimmäinen kerta. Mielummin loisii KELA:n, kuin työnantajan kustannuksella. Lisäksi, kuin pahalta se näyttäisi CV:ssä.

        Tainnut loisia Kelan leivissä jo kymmenisen vuotta....seuraava duunipaikka on siten siivoustöitä asemien käymälöissä, joissa muuten tissukin vaanii viemärin kätköissä...mustaa makkaraa. Mikä tahansa työ on parempi kuin Kelan korvaus eli veronmaksajien elättinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut loisia Kelan leivissä jo kymmenisen vuotta....seuraava duunipaikka on siten siivoustöitä asemien käymälöissä, joissa muuten tissukin vaanii viemärin kätköissä...mustaa makkaraa. Mikä tahansa työ on parempi kuin Kelan korvaus eli veronmaksajien elättinä.

        Poiutrykhj on sama tyyppi kuin tissu, lapin late ym. tuhansin eri nikein. On kuitenkin käsitettävä, että se joutuisi yhteiskunnan hoivattavaksi, ellei sais netissä fiksuuttaan esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poiutrykhj on sama tyyppi kuin tissu, lapin late ym. tuhansin eri nikein. On kuitenkin käsitettävä, että se joutuisi yhteiskunnan hoivattavaksi, ellei sais netissä fiksuuttaan esittää.

        Se on fakta, että moni vakio kirjoittaa lukuisilla eri nimimerkeillä ympäri internettiä. Esim. Kylmis kirjoittaa todella maahanmuuttovastaista kritiikkiä s24:sen mamupalstalla, mutta ikinä paljasta itseään tänne.

        Aivan normaalia kaikki tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on fakta, että moni vakio kirjoittaa lukuisilla eri nimimerkeillä ympäri internettiä. Esim. Kylmis kirjoittaa todella maahanmuuttovastaista kritiikkiä s24:sen mamupalstalla, mutta ikinä paljasta itseään tänne.

        Aivan normaalia kaikki tämä.

        Tämä on vain pelkkä teoria, mutta olen ottanut mahdollisen skenaarion huomioon, että Tissu ampuu teidät kaikki Kylmikseltä saamallaan konepistoolilla. Ilmeisesti ysimillinen, jos saanen kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on fakta, että moni vakio kirjoittaa lukuisilla eri nimimerkeillä ympäri internettiä. Esim. Kylmis kirjoittaa todella maahanmuuttovastaista kritiikkiä s24:sen mamupalstalla, mutta ikinä paljasta itseään tänne.

        Aivan normaalia kaikki tämä.

        Olen miettinyt asioita ja tullut siihen johtopäätökseen, että Kylmis on itse Mestari, Jussi Halla-aho!

        Uskon, että Kylmiksen videoissa esiintyvä tyyppi on Halla-ahon palkkaama näyttelijä. Nerokas käsikirjoitus on todennäköisesti Halla-ahon käsialaa.

        Mitäpä mieltä olette teoriastani?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ajeli juuri Oulun ohi. Valitettavasti pyhiinvaellusmatka maikkulan alepan takapihan hevostelu - ja kiljunkumoamispaikkaan saanyt jäädä. Kiimaiset aamuhuudot kaikuvat junan vessassa kun salapullosta ryystetään ja sätkää kääritään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe