maalla kävelevä fisu
http://yle.fi/uutiset/vierasperainen_kala_kuivalla_maalla_valloittaa_australiaa__video/8061574
kala maalla - uutinen vajakeille
10
<50
Vastaukset
- ölkölöjöjököj
Eli kerrotko vielä, mikä tuossa on niin ihmeellistä? Äläkä, hihhuli, tule tänne haukkumaan ateisteja vajakeiksi. Itsehän sinä vajakki olet, kun uskot satuolentoihin.
- fda
Eiköhän nassenin juttu ollut tarkoitettu kreationisteille, joita tänne on parkkeerannut.
fda kirjoitti:
Eiköhän nassenin juttu ollut tarkoitettu kreationisteille, joita tänne on parkkeerannut.
Tämä ei tietenkään kelpaa esimerkiksi mistään välimuodosta, koska... Hmm... Ai niin, kun tämä on elossa vielä! Siinähän se syy!
- fda
Jep.
- näytä minulle fossiili joka on maalla kulkeva kala?
- etkö tiedä, että sellaisia on nykyäänkin?
- valehtelet! jutussasi on rakenteellista väkivaltaa, homostelun makua, saatanallista syntiä ja se johtaa miljardien ihmisten aborttiin ja inkvisition tuomitsemiseen - lisää-reikiä
TheRat kirjoitti:
Tämä ei tietenkään kelpaa esimerkiksi mistään välimuodosta, koska... Hmm... Ai niin, kun tämä on elossa vielä! Siinähän se syy!
Jos kahden lajin välille löytyykin välimuoto, niin kressun mielestä syntyy vain kaksi uuttaa välimuotoa vaativaa aukkoa. Mitä enemmän välimuotoja, sen enemmän aukkoja niiden välillä, sanoo kressulogiikka. Saman logiikan mukaan verkkopaitaa kannattaa repiä, koska silloin reikien määrä vähenee.
- Nassen
Juu, kretuja ei paljoa hetkauta. Aukkojen Jumala siirtyy taas askeleen jkauemmaksi.
Viva la Evolucion! Ahvena on noussut kuivalle maalle!
Mielenkiintoinen uutinen.- OnhanNoita
Kala joka voi elää vuoden kuivalla maalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13639600#comment-79490287
- minujn_tulkintani
Minusta tämä on juuri todiste Jumalan olemassa olosta. Hänen suuri luomistyönsä jatkuu. Mitä ihmeitä hän vielä muka satunnaisilta näyttävien mutaatioiden avulla luokaan, kunhan vuosituhannet ja miljoonat edelleen kuluvat.
Ja yhä vain ateistit sulkevat silmänsä tältä kaikelta ja väittävät kaiken tämän olevan mahdollista ihan itsestään, vain siksi, koska se siltä näyttää. Niin näyttääkin, jotta ne, jotka todella haluavat ja voivat uskoa, erottuisivat akanoista, joita varten on valmistettu ikuinen grillihiillos taivaan pannuhuoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832