Tonyn maailma ei alkanut ruotsista eikä loppunut sinne. Tony kertoi haastattelussa kuinka tunsi itsensä ulkopuoliseksi ruotsinkielisessä koulussa koska perhetausta ei ollut perinteistä "bättre folkkia". Tony ei tästä lannistunut vaan meni maailmalle, ei kertomaan pakkoruotsin ihanuudesta tai surujen paremmuudesta vaan kovalla työllä raivasi itsensä viihde maailman huipulle. Kun tonyn ura viihdemaailmassa riitti siirtyi tony politiikkaan. Tonylla oli iso rooli persujen nousussa neljän suuren joukkoon. Ehkä tämä oli tonyn kosto "bättre folkin" ylenkatsomisesta, Kuka tietää - ehkä tony nytkin katsoo pilven reunalta ja nauraa RKP:n murenemiselle.
Tony Halme - Suurin suomenruotsalainen?
12
1899
Vastaukset
- umpitollot
Tavallisista suruista vain umpitollot äänestävät surueliitin etupuoluetta RKP:tä.
Vielä tollompia ovat ne muutamat suomalaiset, jotka surujen etuilupuoluetta äänestävät! - MullaMukavaBättreMies
Mun mies äänestää "bättre folkkia" ja on itsekin sitä eliittiä.
Sen kanssa on hyvä elää.
Se ei vedä mua turpaan eikä keiku kännissä viikonloppuja.
Ei se avaa mulle ovea mutta on muuten sisäsiisti ja kiva.
Järjestää mun elämän kivaksi.
Miksi sitä pitäisi haukkua?
Elämäni olen kuunnellut sen ruotsia ja siinä sivussa itekin oppinut, eipä ole haitaksi ollut.- Fennourheilijat
Tony Halme meni fennojen leiriin. Mitä siitä seurasi. Persut tuli ja mielenterveys meni. Persut saivat aikaan Tonyn katketoitumisen, mielenterveyden menetyksen ja kuoleman. Toni kuoli fennojen uhrina.
- Anonyymi
"Järjestää mun elämän kivaksi."
Kumpi tuli ensin raha vai rakkaus?
- PohjaHäämöttää
Tony ehkä katsoo pilven reunalta ja nauraa persujen kannatuksen murenemista. Missä ollaan menossa? Alaspäin joka tapauksessa. Soinin mukaan "takiaispuolue", siinä 8 %:n hujakoilla ja matkalla alaspäin. Takiaispuoulue!!
- KuolleetRauhassaLevätköö
Mieli tekis sanoa että Tony oli tyhmä, älykääpiöbodari.
Äly taas sanoo ettei kuollut voi puolustautua, joten eiköhän jätetä rauhaan tämäkin Tony Halme.- Dr.Brain
Tonyn älykkyydestä kertoo se, että peräaukon ympärille oli tatuoitu "Exit only". Paska kun ei aiemmin osannut ulos ilman tienviittaa, vaan meni väärään suuntaan ja täytti pääkopan.
- Svekopaska
Dr.Brain kirjoitti:
Tonyn älykkyydestä kertoo se, että peräaukon ympärille oli tatuoitu "Exit only". Paska kun ei aiemmin osannut ulos ilman tienviittaa, vaan meni väärään suuntaan ja täytti pääkopan.
Tekee avauksen ja kijottelee puuta heinää.
- Anonyymi
Dr.Brain kirjoitti:
Itestäs ei ole mihinkää-kateellinen suunsoittaja..
- Anonyymi
.Tony gjorde myku mer än ni avundsjuka idioter..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.Tony gjorde myku mer än ni avundsjuka idioter..
Tapasin Tonyn eduskuntakäytävällä lieneekö ollut 2004, iso, roteva, hyvin pukeutunut mies ja sivistynyt oli, ei mennyt kuin viikko, niin ambulassi tuli, ja hän meni huumeiden mukana (amfetamiini) samalla kaatui hallitus. Kummallista tää elo on.
- Anonyymi
Kun Tonysta tuli kansanedustaja, niin suomenruotsalaiset toimittajat olivat kieli pitkällä kysymässä häneltä, mitä hän aikoo tehdä ruotsin kielen hyväksi. Tony sanoi, ettei hän tee mitään, ei kuulu hänelle sellaiset asiat. Arvaten suomenruotsalaisten leirissä oltiin hyvin pettyneitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448