Lokin hyökkäyksen kohteena, rukoile apua mulle

udkt

Olen lintukammoinen. Menin tänään autolle. Lokki hyökkäsi kimppuuni. Rukoilin asunnolle palatessa että Jeesuksen nimessä jätä lokki minut rauhaan. Rentouduin, ajattelin että rukous tehoaa. Kun tulin takaisin ja pysäköin niin lintua ei näkynyt. Kun olin lähestymässä rapun ovea, lokki teki taas uhkaavia hyökkäyksiä.

Eniten pelkään silmieni puolesta kun sellainen painava lintu lentää nopeasti kohti. Poliisille en soittaut mutta mielessä kävi. Ajattelin että tuskinpa mitään tekisivät asialle vaikka kertoisin sen että olen tasaisiseen tahtiin saanutpestä autostani lokin paskoja. Korvaako kaupunki minulle pesumaksut? Eikö Helsinginkaupungin tulisi thdä asialle jotakin via voiko lokki paskoa ja terrorisoida uhkaavin hyökkäyksin? Alle metrin pääöhän päästäni teki syöksyjä.

Rukoile tilanteen ratkeamisen puolesta. Jokin aika sitten aurinkolaseista irtosi toinen linssi joten jouduin olemaan ilman aurinkolaseja. Huomenna on sellaiset ostettava. Luulen että nähtyäni lapsena linnut elokuvan sain kammon lintuihin. Olin todella peloissani silloin. En pysty esim. kuolleita lintuja koskemaan kuin äöärimmäisessä pakkotilanteessa.

Iltalehdessä oli juttua tällaisesta paoauksesta että lokki kävi naisen kimppuun nokkien häntä kasvoihin, silmään ei osunut. Mitään ihmeempää poliisi ei taiunnut asialle tahdä. Lokkeja saisi minun puolesta tappaa ja urakalla. Ovatko ne rauhoitettuja vai miksi niitä on niin paljon? Muista minua seuraavassa rukouksessa, uskoni lienee liian heikko kun ei toiminut. Oloni on karmea. Mietin mikä on tilanne huomenna, naapurienkin silmissä joudun naurunalaiseksi sillä lintukammoisuuteni näkyy ulospäin vaikka kuinka esittäisin kovista.

8

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • udkt

Eniten pelottaa että menetän silmäni lokin takia. Mutta ei ole mukava sekään että lokki nokkii ja kynsii kasvojani.

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/292190-palomies-neuvoo-nain-suojaudut-jos-lokki-hyokkaa

Löysin tuollaista lisäinfoa. Kehtaanko ottaa sateenvarjon mukaani huomenna. Hyökkäys alkoi tänään mennessäni autolle. Palatessani autolta hyökkäys alkoi taas. Tämä oli ensimmäinen kerta kun sen koin tänä kesänä. Muista rukoilla apua minulle. En tiedä ynmmärrätkö kuinka vaikeaksi tilanteen kon. Mietin onko kyse sattumasta vai voiko paha ohjastaa lintuja hyökkäämään ihmisen kimppuun kostoksi siitä että ihminen on uskova. Auta, rukoile nyt lyhyesti jos sinulla on toimiva yhteys Herralle!

• Mitä ihminen pelkää,, se kohtaa hänet..

• ttkkl

HHanki sateenvarjo, joka aukeaa napin painalluksella. Voit tuolla trjua nuo lintujen hyökkäykset. Voit maalata pari suurta silmäkuviota tehosteiksi. jos haluat!n, jollain akryyliärillä esimerkiksi.

• udkt

Kun on kaksi kättä kiinni kahdessa painavassa muovikassissa niin siinä ei puolustauduta käsiä nostelemalla vaan ollaan alttiina lokin hyökkäyksille.

Kuka korvaa autooni lokin paskomien pesemiset? Joudun tänään pesemäännauton jälleen.
      Lokkeja on aivan liikaa ja ne ovat riesaksi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lokit

Lokit murhaavat muita lintuja kenenkään siihen puuttumatta. Jos kissa on murhaajana niin siihen puututaan.

http://www.iltalehti.fi/autot/2015052719760894_au.shtml

Oma autoni on väriltään metallin hopea. Jos Helsinginkaupunki ei vähennä lokkikantaa niin ainakin Helsinginkaupungin tulee maksaa autonpesukustannukset ja bensamaksut pesuun sekä vaivannäkölaskun, 80 euroa per kerta, joka tulee autopesulalaskun ja bensamaksujen lisäksi autolle paskomisuhrille maksettavaksi. Ryhdytään toimiin, addressi nettiin, jossa vaaditaan Helsingin kaupunkia vastuuseen lokkiongelman aikaansaamista psykologisista ja taloudellisista haitoista ihmisille. Asiasta on saatava laki. Kenenkään ei tule olla jatkuvasti lokinpaskoja puhdistamassa autostaan eikä tarvitse olla lokkien uhkaavan käytöksen kohteena.

• udkt

Tuli mieleen vielä että jos vaikka vauva tai pikkulapsi on pihalla tai parvekkeella vauvakärryssä ja lokki tulee paikalle niin se voi silmät nokkia päästä ja kukaties tappaa. On ne niin murhanhimoisia.

Mitä enemmän rikollista ainesta keskittyy johonkin paikkaan niin seurauksena on terroria kuten ISIS ja lokit näyttävät. Pahaa vastaan tulee taistella.

• >Tuli mieleen vielä että jos vaikka vauva tai pikkulapsi on pihalla tai parvekkeella vauvakärryssä ja lokki tulee paikalle niin se voi silmät nokkia päästä ja kukaties tappaa. On ne niin murhanhimoisia.
        Tätä kannattaa pelätä. Vielä ei historia tunne ensimmäistäkään tapausta, mutta silti. Pelkääminen kannattaa aina.

• laskettelulasit

Monet käyttävät laskettelulaseja muistuttavia aurinkolaseja. Nämä aurinkolasit on umpioitu joka kohdasta, joten linnut eivät pääse nokkimaan silmiäsi (muutenkin epätodennäköistä). Osta sellaiset. Halutessasi voit ostaa ihan oikeat laskettelulasit aurinkotummennuksilla. Ne on vielä tukevasti venykenauhalla kiinnitettävissä ympäri pään, joten lokit eivät pääse töytäisemään laseja ensin pois silmiltäsi ja sen jälkeen nokkimaan paljaita silmämuniasi (muutenkin erittäin epätodennäköistä).

Voin toki rukoilla puolestasi tässä asiassa.

• udkt

Tänään kiinteishuolto piip piip piip ja se lieni sen piip piip piip. Lokit ilmentävät käytöksellään liberaaleja, ateisteja, muslimeita, ja jossain määrin agnostikkojakin, jotka asioita tajuavat mutta esiavillosta seksiä harjoittavat kiimansa takia.

Olin tänään myös myllypurossa , n. 10km päässä asunnoltani kun huomasin teboilin lopettaneen toimintansa. Kahvilapalveluita ei ollut tarjolla. Kävelin siitä k.kaupaan ostoksille. Palasin teboilin pihalle kun näin lokinpoikasen kävelevän samaan suuntaan kuin autoni on. Lokkiemo tuli paikalle, päästeli pahoja ääniä ja näin naisen tulevan vasemmalta ja meni häntä kohti hakemaan turvaa. Naisen kohdalla vilkaisin taakseni ja taivaalla se lokkiemo lenteli. Mitä olisi tehnyt minulle ellei meitä olisi ollut kaksi ihmistä paikalla.

Ajattelin että noita on joka paikkaan ja mietin että kylmäksi jätetty huoltoasema on antanut rauhallisen pesimäympäristön petolinnulle.

https://www.youtube.com/watch?v=-0XG3oHEBnI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      146
      2340
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1750
    3. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      273
      1495
    4. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      28
      1299
    5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1084
    6. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      17
      988
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      60
      957
    8. 294
      884
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      40
      792
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      768
    Aihe