Vieläkö lapinjärven keskuksessa on se kuuluisa Glory Hole, jotka rakennettiin 90-luvulla sivareiden keräämän adressin pohjalta? Itse olen homo ja ajattelin viettää koko palveluksen legioonalaisena, mutta ilman anonyymiä panopaikkaa se ei kyllä taida onnistua... myös huumetestit arveluttaa, kun poltan päivittäin parit jointit :)
Lapinjärven Glory Hole
sivari95
4
126
Vastaukset
- BeenThere__
Itse kun olin toissa vuonna lapinjärvellä, niin ei siellä kyllä mitään gloryholee ollu, mutta parin uuden kaverin kanssa askarreltiin pahvilaatikoista oma glory hole pukuhuoneeseen. Ihan toimiva ratkaisu ja lisäks sen sai taiteltua helposti kokoon jos tuli tarvetta. Suosittelen!
- vittumikäapinaoot
Ole homo hiljaa. Heterosivarit tappaa sut. Sitäpaitsi sivarikeskus muutti Lapinjärvelle vasta 2000-luvulla.
- loool
Ei taida onnata, kun heterosivareita ei ole olemassakaan! \o/
- homppelihoi
No haluux sit imuttaa miuu? Mie oon totaalihintti. ;)) Vai onx siul liian kiire homostella h-intissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924047
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,662995SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772486Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52306Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1822007Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282004Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 941378