MIKSI KÖYHÄT ELÄTTÄVÄT VARAKKAITA JA KÖYHIÄ SYYLLISTETÄÄN AVUSTUSTEN NOSTAMISESTA?
Ex-kansanedustajien sopeutumiseläkettä nostaa tällä hetkellä lähes 40 henkilöä.
MTV Uutisten Kansaneläkelaitokselta saaman listan mukaan sopeutumiseläkkeen saajia oli 6.3.2015 yhteensä 39 kappaletta.
Mukana on tunnettuja, ikänsä puolesta työkykyisiä ex-edustajia kuten esimerkiksi Arto Bryggare, Maria-Kaisa Aula, Merikukka Forsius ja Tanja Karpela.
Oikeudenmukaisuuskysymys
kristillisyyttä
2
160
Vastaukset 2
- Koska_yhteiskunta
On läpimätä ja sen vaikutukset vain pahenevat. Joku nyt sokeinkin alkaa vähitellen uskoa mitä kusetusta tämä paska oikein on.
- MrMoney5
Köyhät eivät elätä ketään. Keskiluokka elättää kaikki vapaamatkustajat. Rikkaita on niin vähän, etteivät he elätä kovinkaan monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459