HS ottaa kaiken irti Soinin Brysselin-puheesta

Perssoni

Hesari revittelee aika mehevästi Timo Soinin viherfeministisestä avauksesta Brysselissä:

http://www.hs.fi/politiikka/a1433907745077

Lukekaa ja naurakaa. Jutun tyyli on ehkä sisältöäkin mehukkaampi. Loistokasta ja asiallista piilovittuilua.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettämitätuota

      Alkaa vaikuttaa siltä, että Soinista on tullut aikaisemmin paljon haukkumansa vihervasuri, hehe.

      • ViherTimppa

        Näin on päässyt käymään, ehhehheh!


    • Onkohan tuossa joku logiikka, jota en ymmärrä? Paineleeko Soini kaksilla rattailla, vai onko perse myyty/takki käännetty, vai yrittääkö Soini kalastella suosiota, jotta voi myöhemmin palata takaisin aijempiin teemoihin?

      • hyrrätakkien.pSS

        Jos joku muu olisi pitänyt tuon Soinin puheen, Soini itse olisi haukkunut puhujan "viherpunikiksi". Persut pettää Aina ja Soinin puheet ovat kuin suoraan perseestä.


      • Perssoni

        Tottakai Soini painelee kaksilla rattailla - tai ainakin kasilla, ellei useammillakin.

        Puhe on ministeriössä virkatyönä kirjoitettu. Se edustaa Suomen linjaa. Timo Soini pitää EU-yhteyksissä Suomen linjan mukaisia puheita.

        Suomen linjan mukaiset puheet ovat usein hyvin toisenlaisia kuin persujen linjan(mikä se on???) mukaiset puheet. Silti ulkoministeri Soini pitää näitä puheita.

        Joku voi kutsua tätä takinkäännöksi. Esimerkiksi minä kutsun.


      • Perssoni kirjoitti:

        Tottakai Soini painelee kaksilla rattailla - tai ainakin kasilla, ellei useammillakin.

        Puhe on ministeriössä virkatyönä kirjoitettu. Se edustaa Suomen linjaa. Timo Soini pitää EU-yhteyksissä Suomen linjan mukaisia puheita.

        Suomen linjan mukaiset puheet ovat usein hyvin toisenlaisia kuin persujen linjan(mikä se on???) mukaiset puheet. Silti ulkoministeri Soini pitää näitä puheita.

        Joku voi kutsua tätä takinkäännöksi. Esimerkiksi minä kutsun.

        Voisihan hän tosiaan olla niitä puheita pitämättäkin, niin olisi yksi "viherpunikki" vähemmän julistamassa "sanomaa" - näin niinkun kierosti asia ilmaistuna.


    • ujyrtuy

      Onko suomen yleinen linja kokenut takinkäännön sateenkaaresta vai mitenpäin herra änkkä nyt asiaa vääntää?

    • ktyktkjtkj

      Soinihan kannattaa hyviä arvoja, joten oppositioon äänestetyt viher-punikit ovat nyt todella kateellisia. Tuossa näkisitte mieluiten itsenne mössöttämässä pehmeitä paskajuttuja; Soini hoitaa nuo jutut aluksi yhdellä käynnillä, muttei ota niistä pääaihetta neljäksi vuodeksi. Piipero paasaa ikänsä ja joutuu roskikseen. Kato viisaus on viisautta poka!

    • Muuan_antipersu
      • Ei vaikuta ihan Soinin intohimolta puhua vihreistä arvoista - joka oli hänen perustelunsa ulkoministerin salkun ottamiselle.


      • puolihannu

        "Kyllähän Timppa tietää, miten ulkoministerinä pitää olla."

        Varmaan Timppa tietääkin periaatteet. Jalonen olisi voinut kuitenkin lisätä arvioonsa sen tosiasian, että Timppa ei malta noudattaa sääntöjä. Puheen näköjään lukee, niin kuin se on kirjoitettu, mutta muuten mölisee omiaan.

        Taitaa olla tuo Soini ulkominitserinä sellainen puolihannu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      85
      1869
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1534
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      66
      1235
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1065
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      986
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    7. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      905
    8. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      836
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      805
    10. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      794
    Aihe