NHL on melko uus tuttavuus meikäläiselle ja onkin miettinyt mikä joukkue olis meikäläiselle se oikea jota fanittaa. Mielellään joukkue jossa arvostetaan nuorten kehittämistä ja yritetään rakentaa kohti menestystä. En pidä supertähti täynnä olevista joukkueista. Mikä joukkue olis sellainen jota voisi kannattaa ja jonka pelejä näkisin vähän useammin ilman että tarvii valvoa kolmeen asti
Mikä joukkue meikälle?
14
77
Vastaukset
- senior
Edmonton.
Valvomisesta en tiedä, kaikki ne valvottavat Suomessa suorana jos katsoo.
Tai sitten tämä Tampa, joka on nyt finaaleissa, aika nuorihan sekin on, ja menestyy vähän jo etuajassa.- EdmontonSpoilers
No Edmontonissa on arvostettu viime ajat erityisesti nuorten paikallaanpolkemista ja talenttien haaskuuta.
Jos tähän seikkaan haluaa kiinnittää huomiota, kannattaa siis valita Calgary. :)
Muuten raha määrää, ja kaikki ovat periaatteessa samanlaisia rahajoukkueita, pelaajat palkollisia. Pelaajien tasoa ja kehittymistä arvostetaan sikäli että se on hyvä bisnekselle, ja voi tietty tuoda menestystäkin.
Jos haluat seurata jotain tiettyä joukkuetta, niin ehkä voit miettiä myös aikaeroja: Atlantin rannikon puoleisten joukkueiden pelejä voi seurata reaaliajassa Suomesta enemmän ilta-aikoina, kun taas Tyynenmeren puolen jengien pelit ovat yleensä aamuyöstä...
Kanada on lajin kotimaa, kanadalaisjoukkueet nykyään harvassa, mutta perinteikkäitä ja vahvasta kulttuurista nousevia.
Myös USA:n puolella on vanhoja, perinteikkäitä seuroja, kuten Chicago, Pittsburgh, Philadelphia, Boston, New Yorkin joukkueet, LA jne. Sitten on enemmän ja vähemmän tuoreita joukkueita, aina hawaijikiekkoa myöten. Eri pelaajat voivat pelata melkein missä tahansa, koska ovat lähtökohtaisesti kauppatavaraa. Silti joistakin yksilöistä muodostuu aina silloin tällöin myös "seuraikoneita", pelaavat pitkään seurassaan eivätkä joudu kaupatuiksi.
Itse seuraan lähinnä suomalaispelaajia nykyään, ja sen myötä heidän joukkueitaan (jos niissä muutenkin jotain kiinnostavia pelaajia tms.). Esimerkiksi Barkovin ja J. Jokisen edustama Florida on nyt kiinnostava seurattava (joukkueessa myös legenda Jagr ja melkein legenda Luongo... ym.). Muuten sympatisoin jonkun verran joitakin vanhoja seuroja, erityisesti kanadalaisia. Mutta en varsinaisesti fanita mitään. Raha kun määrää, niin intohimot kuolee, hehee...
- Sakari334
Boston, minnesota, Florida, colorado tai sitte San jose ite oon kannattanut chicagoa jo monta vuotta
- aulismännistö
Siis mitä helvettiä!
- Alexthefukkingpuck
Buffalo, NY Islanders, Florida. Nuoria tulevaisuuden joukkueita, sijaitsevat itärannikolla, eli osa peleistä pelataan ennen klo 3 Suomen aikaa. Floridaa kaupittelen (Barkov, Jagr..)
- Boltning
Tampa Bay Lightning ehdottomasti.
- BRIANSPENCER
MULLA NY RANGERS. ST LOUIS BLUES. BUFFALO SABRES.NY ISLANDERS. TORONTO MAPLE LEAFS
- KALPAman
suosittelen Coloradoa tai kalpaa liigasta. hienoa pelaamista molemmilta joukkueilta. Niitä kaikki jaksaa katsoa.
- seko69
Moi sauli
- Seko68
Moi seko69
- Sedinfan
Vancouver canucks koska sedinin veljekset
MULL ON 12 LEMPPARIA
1. NY RANGERS < JOTENKI IHASTUTTUTTANUT AINA
2. BUFFALO SABRES < TOINEN LEMPPARI
3. LA KINGS < SUOSIKKI JO KURRIN AJOILTA
4. NY ISLANDERS < YKS SUOSIKEISTANI
5. ST LOUIS BLUES < HAASTAJAJENGI JA OIKEEN IHANA
6. NEW JERSEY DEVILS < MUN SUOSIKKEJA
7. EDMONTON OILERS < SUOSIKKEJA
8. CALGARY FLAMES < HAASTAJA
9. DETROIT RED WINGS < LOISTAVA
10. MONTREAL CANADIENS < VIEHÄTTÄÄ
11. WINNIPEG PITKÄAIKAINEN SUOSIKKI
12. LA KINGS 1992-1993 KURRIN KAUDELLA- OSAAN
TOP5
1. NEW YORK RANGERS
2. BUFFALO SABRES
3. LA KINGS
4. DETROIT RED WINGS
5. EDMONTON OILERS - SUNOFJAMAICA
mun top5
1. NEW YORK RANGERS
2. BUFFALO SABRES
3. ST LOUIS BLUES
4. NEW YORK ISLANDERS
5. EDMONTON OILERS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207