SERRANOT UUDESTAAT TELEVISIOON

serranofanivictorelias

Heips kaikki serrano fanit, laitetaan kaikki ylelle viestiä että saataisiin serranon perhe taas telkkariin, se kun on niin hyvä sarja, nyt KAIKKI serranofanit ylelle viestiä laittamaan, yhteistyölläl saadaan serranot teeveeseen!!!

11

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytporukatkasaan

Hyvä idea! Minäkin kaipaan sitä sarjaa!!

• Sarjadiggari

Ei tarvi, mulla on kaikki jaksot dvd:llä.
      Oisitte ladannut noi Areenasta kun viimeksi tuli, jollei DVD-pakettien osto kiinnosta.

Eiköhän tuo ole tullut jo riittävän monta kertaa uusintana. Välillä vois uusia vähän muutakin.

• muuthaluaanähdä

Serranon perhettä ei todellakaan ole telkkarissa uusittu montaa kertaa.Olisko tullut kahdesti ja siitäkin on aikaa.Varmasti löytyy katsojia.

Todella itsekäs olet..

• Sarjadiggari
        muuthaluaanähdä kirjoitti:

Serranon perhettä ei todellakaan ole telkkarissa uusittu montaa kertaa.Olisko tullut kahdesti ja siitäkin on aikaa.Varmasti löytyy katsojia.

Todella itsekäs olet..

Ainakin kolme kertaa tullut, joista viimeinen tosin vain Areenalla (ja sieltä nyt ainakin olisi ollut helppo tallentaa koko sarja koneelle).

Olisi paljon muitakin hyviä sarjoja, joista kaipaisi uusintoja. Ei aina tarvitse uusia samoja.

• cdoncom
        muuthaluaanähdä kirjoitti:

Todella itsekäs olet..

osta dvd boxit cdon:ilta, voit katsella vaikka 24/7 joka jaksoa.

• yjhf
        Sarjadiggari kirjoitti:

Ainakin kolme kertaa tullut, joista viimeinen tosin vain Areenalla (ja sieltä nyt ainakin olisi ollut helppo tallentaa koko sarja koneelle).

Olisi paljon muitakin hyviä sarjoja, joista kaipaisi uusintoja. Ei aina tarvitse uusia samoja.

Areenasta juuri ei ole helppo tallentaa.

• Sarjadiggari
        yjhf kirjoitti:

Areenasta juuri ei ole helppo tallentaa.

Ai ei? Itse käynnistän ensin FlickFletchin (voi sen laittaa käynnistymään Windowsin käynnistyessäkin), jolloin tallennus alkaa automaattisesti kun kopioi areenan osoiteriviltä sen ohjelman, jota klikkaa.
        Ei helpompaa voi olla.

• enosaaenkäjaksaopetella
        Sarjadiggari kirjoitti:

Ai ei? Itse käynnistän ensin FlickFletchin (voi sen laittaa käynnistymään Windowsin käynnistyessäkin), jolloin tallennus alkaa automaattisesti kun kopioi areenan osoiteriviltä sen ohjelman, jota klikkaa.
        Ei helpompaa voi olla.

Voi olla osaavalle helppoa,mutta esim. minä olen todella onneton kaikkien laitteiden kanssa.

• sarjadiggari
        enosaaenkäjaksaopetella kirjoitti:

Voi olla osaavalle helppoa,mutta esim. minä olen todella onneton kaikkien laitteiden kanssa.

Miten sitten osaat käynnistää nettiselaimen? Ei FlickFletchin käyttö ole edes yhtä vaikeaa.
        Tietysti voit joutua asennukseen pyytämään apua naapurin teiniltä tai joltain sukulaispojalta, mutta käyttö on helpompaa kuin nettiselaimen käyttö. Eikä asennuskaan ole sen vaikeampaa kuin minkä tahansa ohjelman asentaminen.

• veronmaksajanaminäkin
        sarjadiggari kirjoitti:

Miten sitten osaat käynnistää nettiselaimen? Ei FlickFletchin käyttö ole edes yhtä vaikeaa.
        Tietysti voit joutua asennukseen pyytämään apua naapurin teiniltä tai joltain sukulaispojalta, mutta käyttö on helpompaa kuin nettiselaimen käyttö. Eikä asennuskaan ole sen vaikeampaa kuin minkä tahansa ohjelman asentaminen.

Meinaatko siis,että katsoisin netistä sen vai?Olen todellakin ummikko kaikkien laitteiden kanssa.Sen juuri osaan,että avaan pöytätietokoneen ja siitä googletan sivun mihin haluan.En ole ainoa joka haluaa sarjan ihan normaalisti oikeaan televisioon.On paljon tuttavapiirissänikin vanhempia ihmisiä,jotka haluaisivat katsoa Serranon perhettä.Kaikilla ei ole edes tietokonetta.Miksi sinua niin hirveeesti haittaa se,että jotku ihmiset haluaa sarjan nähtäväksi ihan tavallisesti Ylen kanavilta?

• EIMEELÄPITOI

Eihän ne sellaisia ohjelmia laita uudestaan joita ihmiset oikeasti toivovat.Joku paska hömppäohjelma jolla ei edes ensiesityksessä ollut paljon katsojia,niin laitetaan MUKA TOIVEUUSINTANA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      4529
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3220
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      108
      2413
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      2014
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      186
      1728
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1695
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1403
    8. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      6
      1309
    9. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1276
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      42
      1262
    Aihe