en mene armeijaan koska en uskalla.
en uskalla koskea aseeseen.
en uskalla pedata punkkaani.
en uskalla yöpyä metsässä.
olen paskahousu ja menen mielumnin kirpparille hoitamaan "velvollisuuteni".Voin mennä myös kirjastoon istuskelemaan ja hyllyttämään ilkka remeksen kirjoja hyllylle.Minua pelottaa kun tulee kutsunnat.
Armeija pelottaa minua
4
264
Vastaukset
- Funtsis
Silloin ei pidäkään mennä armeijaan. Mitä järkeä olisikaan pakottaa sellainen mies sotimaan, jota pelottaa ja joka ei sen vuoksi pystyisi täyttämään tehtäväänsä? Sitä varten meillä on näitä sankareita, jotka uhoavat menevänsä heppi tanassa maataan puolustamaan, että he saavat tehokkaina taistelijoina jotain aikaankin.
Sodan ajan vahvuuden ulkopuolelle jää maassamme miljoonia ihmisiä, joista tasantarkkaan löytyy tehokkaampi vaihtoehto niille, jotka eivät uskalla. Onhan maassamme paljon hyväkuntoisia urheilua harrastavia naisiakin ja naisia, jotka harrastavat ammuntaa, taikka metsästystä, joten miksi ihmeessä heille ei voi luovuttaa rapakuntoisen ja huonosihtisen miehen asetta? Se, että heillä ei ole motiivia, ei ole syy. Eipä ole monella miehelläkään. Jos maata pitäisi puolustaa motiiviton, rapakuntoinen ja aseenkäyttöä osaamaton kyrvällä varustettu pelkuri, taikka motiiviton, huippukuntoinen pillulla varustettu ammuntamestari, kumman valitsisit, ja kumpi pitäisi pakottaa taistelijakoulutukseen?- sivaritosimies
Näitä naisia ei anneta armeijan tehtäviin, koska he ovat tärkeitä parittelun toteuttajia sivari-sankarien kanssa sillä aikaa kun te paskakasat olette korsuissanne itkemässä että raiskaa mua vielä lisää, ihana ryssä.
- näinnäin
Armeijasta ei ole mitään hyötyä. Päinvastoin, kallista yhteiskunnalle kallista yksilölle. Turhuutta menee sekin, itselläni vuosi ja kertausta päälle. Erosin reservistä ja nyt siis sivari. Johtajan tehtävissä työnantajan roolissa ja sivari on kova sana työnhakijana.
- duupel
Kävitkö jo täydennyspalveluksen ?
Jos et ole käynyt sitä, kuulut vielä täysin normaalisti reserviin.
Pelkkä paperien lähettäminen ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686757
- 562058
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes502055Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521190- 541182
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571174Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141061Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927