Tekee pAhaa ees ajatella

häpeän

moi. Olen 20v mies ja minuakin vaivaa se mikä aika monia muitaki täs maas! Eli pieni pippeli! Lähinnä paksuus on ongelma kun seisokissakin niin on vähän paksumpi ku perus miehen peukala! Voiko asialle tehdä mitään? Voisiko siitä saada paksumman ? Kun en viitsi edes nussia ku oma tunto sanoo et häpäset vaa ittes munallas! Ja varsinki ku tulemisee ei tarvii hirveen montaa minuuttia! Auttakaa js kertokaa olisiko mahdollista saada paksuutta lisää ja erektion tulemista

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2-peukkua

Aika ohut sulla, paksuus joku 6cm ympärys?

• Häpeän

Nii auttakaa miten saan paksummaks!! 3

• Muutkin ovat pärjänneet ongelman kanssa, miksetpä sinäkin.

Kai sitä isommaksikin saisi rahalla ja kirurgialla, mutta ei se ole järkevässä suhteessa saavutettuun hyötyyn nähden.

Olen nähnyt elämäni varrella aikuisilla monta pientä pippeliä ja kyllä ne on lähes järjestään olleet parisuhteessa olevia miehiä.

• Mielummin kuolen ku elän tän kanssa joka masentaa ku kahtoo sitä

• Supi95 kirjoitti:

Mielummin kuolen ku elän tän kanssa joka masentaa ku kahtoo sitä

Lienetkö joku trolli... Mutta jos et ole, niin sun prioriteetit on kyllä nyt vähän vinksallaan...

Sen koko ei ole miehen mitta. Isovehkeiset aina vittuilee että vaan ne puhuu tolleen, joilla itsellään on pieni. No omassa tapauksessa se pitää kyllä paikkansa, mutta ei multa ole siitä huolimatta jäänyt elämässä saavuttamatta yhtään haluamaani asiaa.

Naisen ja miksei miehenkin voi tyydyttää monella eri tapaa. Paneminen on vaan yksi seksin osa-alue ja se on ainoa jossa vehkeen koolla voi olla teknisen suoriutumisen kannalta jotain merkitystä.

• Eestiintahonprkeleesti

Niino. Eestissä kyl ne pistää sulle silikonia varteen ku lyöt muutaman tonnin tiskiin. Ei tuota mitenkään voi muuttaa käsittääkseni naturaalein keinoin. Se, että näyttääkö se muna sen jälkeen luonnolliselta on vissiin sivuseikka sen operaation jälkeen.. mutta jos yrittät sitä liikaa venytellä tai puristella niin hermosto tuhoutuu ja lakkaa sitte sekin pili seisomasta lopullisesti. Tuohon laukeemiseen en osaa sanoa kuin että ota alkoholia.. Ite en tuu kännissä vaikka rynkyttäsin kaksiki tuntia, lähtee tunto siinä hommas. Jos ei meinaa taas seisoo, niin omalääkäri tms pistää kyllä sinisiä nappeja. Eli tässä mun ohjeet . ei kestä kiittää ;)

• Häpeän

joo kännissä ei tuu nopeesti mut se on eri asia saako kukaa tyydytystä -.-

• aamuyö0545

Näin naisen näkökulmasta vastaan, että pieni kulli on aina pirteämpi ..Ja kyllä ainaskin mulla on klitoris, jota tyydyttämällä joko miehen hieromana tai itse on orgasmi taattu. Kulli voi olla siellä hivenen "apuna"..Jos tulee sitten syöksyt, niin sine vaan...Ei mulle isosta ole ollut muuta kuin harmia, sitä mies hankaa paniikissa..Naisen klito
        ris on kuintenkin se nautintokeskus, joten mulkun koolla ei ole väliä..Lisään tähän vielä, että haluan pitää alapääni trimminä, enkä mulkun takia venytettynä veltoksi lörtsyksi..Siis seksinautinto on aivan jotain muuta kuin "ison" mulkun hankaaminen pakkomielteisesti haarovälissä..Seksi on lähellä oloa, hyväilyä, ei sen suuren kanssa rehvastelua....

• Homo-häxy

Mun mielestä sun kyrpä on pieni ja et ole ihminen. Mun pööörse kaipaa isoa parrua.

• Haista sinä Asko iso lehmän vittu. Ai niin. Sehän onkin ainoa vittu, jonka lähelle joskus pääset. Siksikö kävit karjakkokurssin.

Tuolle avaajapojalle ei täältä juuri apuja heru. Askokin yrittää vaan masentaa nuoren kertomalla usein mielikuvitus 17/12-kikkelistään. Monet meistä tietävät totuuden siitä, mutta saattaa joku junnu uskoakin sen kusetuksen.

Minä kannustan nuorta herraa hyväksymään kullinsa sellaisena kuin se on. Kyllähän jotkut ovat saaneet paksuutta jelkkaamalla tms. systeemeillä, mutta väärin tehtyinä ne eivät ole penikselle terveellisiä konsteja.

Etsii nuori avaajaherra nyt sen ihmisen, johon itse mielistyy ja jospa se ihminen sitten rakastuu nuoreen herraan. Silloin ei sillä kullin koolla ole juuri merkitystä. Rakkaus on sokea. Ja yhteiselo on enemmän muuta kuin nussimista, joka sekin saattaa olla mukavaa, se Askolle vinkiksi.

Missään nimessä ei mitään huuhaa-pillereitä kannata mennä ostamaan. Ne on kusetusta joka ainoa. Rahan voi lähettää myyjälle varmaan ostamattakin, jos nyt väkisin haluaa rahoistaan pästä.

• sivupersoonaSavosta
        h-x kirjoitti:

Haista sinä Asko iso lehmän vittu. Ai niin. Sehän onkin ainoa vittu, jonka lähelle joskus pääset. Siksikö kävit karjakkokurssin.

Tuolle avaajapojalle ei täältä juuri apuja heru. Askokin yrittää vaan masentaa nuoren kertomalla usein mielikuvitus 17/12-kikkelistään. Monet meistä tietävät totuuden siitä, mutta saattaa joku junnu uskoakin sen kusetuksen.

Minä kannustan nuorta herraa hyväksymään kullinsa sellaisena kuin se on. Kyllähän jotkut ovat saaneet paksuutta jelkkaamalla tms. systeemeillä, mutta väärin tehtyinä ne eivät ole penikselle terveellisiä konsteja.

Etsii nuori avaajaherra nyt sen ihmisen, johon itse mielistyy ja jospa se ihminen sitten rakastuu nuoreen herraan. Silloin ei sillä kullin koolla ole juuri merkitystä. Rakkaus on sokea. Ja yhteiselo on enemmän muuta kuin nussimista, joka sekin saattaa olla mukavaa, se Askolle vinkiksi.

Missään nimessä ei mitään huuhaa-pillereitä kannata mennä ostamaan. Ne on kusetusta joka ainoa. Rahan voi lähettää myyjälle varmaan ostamattakin, jos nyt väkisin haluaa rahoistaan pästä.

Kaikki jotka ylipäätään jostain jotain tajuavat, näkevät tosta viestistä, et h-x on humanisti ja suuri ihminen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3394
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2602
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2496
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1730
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      751
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      704
    Aihe