Keskustaa lähellä olevana arvostan ihmisiä yksilöinä. Juuri tuo ominaisuus korostuu harvemmin asutuilla alueilla.
Ihmiskasoissa kasvaa vain "bulkkikamaa".
Helsinkiläisyys huvittaa
35
<50
Vastaukset
- Totta_puhut
Ei siellä Hesassa kait ole montakaan sellasta yksilöä kuin sinä. Liekkö se tappio Hesalle. Ei teitä paljon ole täällä maallakaan. Oliskohan jotain hyötyä teistä muutamasta?
- JompenHVjohto
Kyllä tuota aloitepotentiaalia muidenkin mukaan löytyy. Yksin on aika vaikea taistella hyvien, eteenpäin vievien asioiden puolesta kun muut, ymmärtämättömät heittävät koko ajan kapuloita rattaisiin.
- JompenHVjohto
Olin eilen mattoja pesemässä. Siellä oli myös tsadilaispariskunta Vuosaaresta. Kerroin heille saitin tsadilaisuudesta ja puhkesimme kaikki nauramaan ääneen.
- JompenHVjohto
Vuosaaren pariskunta totesi melkein yhteen ääneen junantuomien tsadilaisten olevan kaikkein kiihkeimpiä "kaupunkilaisia".
Ho hoo, ho hoo! Tsadilaisuus pätevöittää ihan kaikkeen! Ho hoo, ho hoo! JompenHVjohto kirjoitti:
Vuosaaren pariskunta totesi melkein yhteen ääneen junantuomien tsadilaisten olevan kaikkein kiihkeimpiä "kaupunkilaisia".
Ho hoo, ho hoo! Tsadilaisuus pätevöittää ihan kaikkeen! Ho hoo, ho hoo!Vai niin sanottiin Vuosaaressa. No, sittenhän meitä kaikkeen pätevöityneitä kotiseuturakkaita on täällä Stadissa paljon, suuri enemmistö:
http://www.hs.fi/kaupunki/a1419918633603
Mitä kaikkea sinulle onkaan sanottu, kaiken varmaan tuot tänne, sellainen juoruämmä olet. Tosin oma pääsi lienee tuonkin ”sanomasi” kehitellyt, kuten on kehitellyt ne tänne tuomasi haminalaisten evp-toimiupseerien ja monien muiden sanomiset. Sellainenhan on tapana juoruämmillä.kapi_ kirjoitti:
Vai niin sanottiin Vuosaaressa. No, sittenhän meitä kaikkeen pätevöityneitä kotiseuturakkaita on täällä Stadissa paljon, suuri enemmistö:
Mitä kaikkea sinulle onkaan sanottu, kaiken varmaan tuot tänne, sellainen juoruämmä olet. Tosin oma pääsi lienee tuonkin ”sanomasi” kehitellyt, kuten on kehitellyt ne tänne tuomasi haminalaisten evp-toimiupseerien ja monien muiden sanomiset. Sellainenhan on tapana juoruämmillä.Ps. Eipä ole tullut mieleeni kertoa täällä näkemääni koskaan missään sen jälkeen kuin joskus ensimmäisenä täällä vierailuvuoteni näytin saamaani palautetta vaimolleni ja pojalleni. Vaimoni silmät pyöreinä kysyi: "tuollaistenko kanssa sinä täällä seurustelet". Ja poikani sanoi siitä tietystä ihailemastasi: "tuohan on ilmiselvä psykopaatti. Pidä aina ase kätesi ulottuvilla, sillä koskaan ei tiedä, mitä tuollaisten päähän pälkähtää".
Mutta tärkeimpinä pitämistämme asioistahan me mielellämme kerromme myös muille. Sinun elämässäsi tärkeintä - ja varmaan samalla ainoaa - on tämä palsta ja täällä tapahtuva. Minun elämäni on toisenlainen.- JompenHVjohto
kapi_ kirjoitti:
Ps. Eipä ole tullut mieleeni kertoa täällä näkemääni koskaan missään sen jälkeen kuin joskus ensimmäisenä täällä vierailuvuoteni näytin saamaani palautetta vaimolleni ja pojalleni. Vaimoni silmät pyöreinä kysyi: "tuollaistenko kanssa sinä täällä seurustelet". Ja poikani sanoi siitä tietystä ihailemastasi: "tuohan on ilmiselvä psykopaatti. Pidä aina ase kätesi ulottuvilla, sillä koskaan ei tiedä, mitä tuollaisten päähän pälkähtää".
Mutta tärkeimpinä pitämistämme asioistahan me mielellämme kerromme myös muille. Sinun elämässäsi tärkeintä - ja varmaan samalla ainoaa - on tämä palsta ja täällä tapahtuva. Minun elämäni on toisenlainen.Erittäin huonolaatuinen on elämäsi ollut. Siksi Sinusta ei ole aitoa, laveasti elämää tulkitsevaa, huumorintajuista kunnon ihmistä kasvanutkaan, aitoo Keskustan malliin.
Täällä vain toisiin ja Keskustaan yksinäisyyttäsi ja muutenkin henkisesti tyhjää elämääsi purat. JompenHVjohto kirjoitti:
Erittäin huonolaatuinen on elämäsi ollut. Siksi Sinusta ei ole aitoa, laveasti elämää tulkitsevaa, huumorintajuista kunnon ihmistä kasvanutkaan, aitoo Keskustan malliin.
Täällä vain toisiin ja Keskustaan yksinäisyyttäsi ja muutenkin henkisesti tyhjää elämääsi purat.Vielä tuohon: Millainen lieneekään ollut sinun elämäsi, kun siitä et ole koskaan mitään todisteellista kertonut. Viitaten Pystyyn_kuolleen sanomaan täällä käytetty nikki ei kerro mitään asianomaisen nykyisyydestä eikä työhistoriasta. Ja olisipa työelämäsi ollut millaista tahansa, ennen oli ennen ja nyt on nyt; etkö ottanut opiksesi sinulle eilen linkittämästäni Lapinlahden lintujen laulusta; kuuntelepa se nyt:
https://www.youtube.com/watch?v=CF2xyExkYmw
Ja millaista todistusta nykyisestä elämästäsi annat noilla juoruillasi jotka nekin ovat oman pipin pääsi tuottamaa? Kumpihan meistä purkaakaan yksinäisyyttään ja henkisesti tyhjää elämäänsä johonkin toiseen? Teenkö minä avauksia sinusta ja pyrinkö Hyvään Veljeyteesi? En, vain sinun minusta esittämääsi reagoin silloin tällöin, varmaan liian harvoin mielestäsi. Myöntänet, että niin on.
Mutta nyt minä jätän sinut tänne purkamaan sitä, mitä sinulla on purettavana, itse alan nyt molemmin silmin katsoa noita Lahden eliittikisoja, joissa kohta alkaa kiinnostava keihäänheitto. Enkä tänä iltana enää palstaa aukaise, mutta sinähän tietysti jäät tänne, jossa koet olevasi kepua lähellä, vaikka kepulaisetkin sinua karsastavat.- Pystykin_valehtelee
kapi_ kirjoitti:
Vielä tuohon: Millainen lieneekään ollut sinun elämäsi, kun siitä et ole koskaan mitään todisteellista kertonut. Viitaten Pystyyn_kuolleen sanomaan täällä käytetty nikki ei kerro mitään asianomaisen nykyisyydestä eikä työhistoriasta. Ja olisipa työelämäsi ollut millaista tahansa, ennen oli ennen ja nyt on nyt; etkö ottanut opiksesi sinulle eilen linkittämästäni Lapinlahden lintujen laulusta; kuuntelepa se nyt:
Ja millaista todistusta nykyisestä elämästäsi annat noilla juoruillasi jotka nekin ovat oman pipin pääsi tuottamaa? Kumpihan meistä purkaakaan yksinäisyyttään ja henkisesti tyhjää elämäänsä johonkin toiseen? Teenkö minä avauksia sinusta ja pyrinkö Hyvään Veljeyteesi? En, vain sinun minusta esittämääsi reagoin silloin tällöin, varmaan liian harvoin mielestäsi. Myöntänet, että niin on.
Mutta nyt minä jätän sinut tänne purkamaan sitä, mitä sinulla on purettavana, itse alan nyt molemmin silmin katsoa noita Lahden eliittikisoja, joissa kohta alkaa kiinnostava keihäänheitto. Enkä tänä iltana enää palstaa aukaise, mutta sinähän tietysti jäät tänne, jossa koet olevasi kepua lähellä, vaikka kepulaisetkin sinua karsastavat.Ei kerro totta nikillään. Ei se ole vielä kuollut,vaan henkitoreissaan.
Saanut myrkytyksen kapin persvaon nuolennasta. - JompenHVjohto
kapi_ kirjoitti:
Vai niin sanottiin Vuosaaressa. No, sittenhän meitä kaikkeen pätevöityneitä kotiseuturakkaita on täällä Stadissa paljon, suuri enemmistö:
Mitä kaikkea sinulle onkaan sanottu, kaiken varmaan tuot tänne, sellainen juoruämmä olet. Tosin oma pääsi lienee tuonkin ”sanomasi” kehitellyt, kuten on kehitellyt ne tänne tuomasi haminalaisten evp-toimiupseerien ja monien muiden sanomiset. Sellainenhan on tapana juoruämmillä.En minä ollut Vuosaaressa vaan pariskunta oli kesälomalla täälläpäin. En erityisemmin kaipaa Vuosaareeen, "somaliavenuelle" yms paikkoihin.
- JompenHVjohto
Oikeastaan he puhuivat Mogadishu-avenuesta.
- JompenHVbossi
kapi_ kirjoitti:
Vielä tuohon: Millainen lieneekään ollut sinun elämäsi, kun siitä et ole koskaan mitään todisteellista kertonut. Viitaten Pystyyn_kuolleen sanomaan täällä käytetty nikki ei kerro mitään asianomaisen nykyisyydestä eikä työhistoriasta. Ja olisipa työelämäsi ollut millaista tahansa, ennen oli ennen ja nyt on nyt; etkö ottanut opiksesi sinulle eilen linkittämästäni Lapinlahden lintujen laulusta; kuuntelepa se nyt:
Mutta nyt minä jätän sinut tänne purkamaan sitä, mitä sinulla on purettavana, itse alan nyt molemmin silmin katsoa noita Lahden eliittikisoja, joissa kohta alkaa kiinnostava keihäänheitto. Enkä tänä iltana enää palstaa aukaise, mutta sinähän tietysti jäät tänne, jossa koet olevasi kepua lähellä, vaikka kepulaisetkin sinua karsastavat.Ihmetyttää tuo vääristynyt käsityksesi itsestäsi. Käytännössä olet minun, rehellisen Keskustaa lähellä olevan silmin mitä viheliäisin ihminen.
Ei Sinulla ole oikeutta nostaa kenenkään nimeä tänne. Toisaalta ymmärrän, ettei ymmärryksesi omasta itsestäsi ole kovinkaan selkeä.
Sinua ei edelleenkään testattu ennen palvelustasi, etkä ole harjaantunut johtamaan muita kuin papereita, patsastelemaan ja äyskimällä alempiarvoisille.
Minä häpeän typeryyttäsi puolestasi koska et itse siihen kykene!
- Kapinpaskahan
on taas purkanut kaunojaan saitille.
- Jompenbossjoht
HV:äni on kuitenkin ymmärrettävä koska hänellä ei ole muuta kuin tsadilaisuus ja itsensä.
Myös koko eletty elämä on pyörinyt kovin suppeissa ympyröissä.
- JänkhäJoonaat
Lapin kaikki kunnat saisi lopettaa. On rahan tuhlausta syytää sinne Vero-Euroja.
- Jompenjohtaja
Luulo omasta ylivertaisuudesta ja kaikkivoipuudesta kehittyy usein ihmiskasojen uumenissa, lohduttomassa yksinäisyydessä.
Niin on käynyt Paloheinän Hyvälle Veljelleni.- Luovuustutkija
Heikkolahjaisuuskin on merkittävä tekijä Helsingissä.
- JompenBoss
Luovuustutkija kirjoitti:
Heikkolahjaisuuskin on merkittävä tekijä Helsingissä.
Ymmärtämättömyyttä esiintyy toki täälläkin. On vaikea mennä pitävästi sanomaan pohjautuuko se heikkolahjaisuuteen. Siltä kuitenkin välillä tuntuu.
- CCI
Persereikä P-llä vaan väsää noita mielipuolisia viestejään. Olevinaan jonkinlainen johtaja, ei ole ikinä ollut.
- Jompenkouluttajajohto
CCI kirjoitti:
Persereikä P-llä vaan väsää noita mielipuolisia viestejään. Olevinaan jonkinlainen johtaja, ei ole ikinä ollut.
Mitä mielipuolista on siinä kun väitän, että johtamaan opitaan vain johtamalla, ei papereita pläräämällä. Sen ymmärtää jokainen apukoululainenkin.
- kkklkkk
Lapin kuntien budjetit koostuu valtionavuista.
- Ja_hesalaiset
lykkii lylyä suoleen?
- Jompenboss
Minulla oli aikoinaan alaisina helsinkiläinen Vapaavuori. Hänkin oli typerän suvaitsemattomalla tavalla tsadilainen. Kehityskelpoinen kuitenkin tuosta merkittävästä rajottuneisuudestaan huolimatta.
- CCI
Fyyreri jatkuvasti kirjoittelee Tsadista, sehän on Afrikassa, mikä kauna sillä on sitä kohtaan, kyllä jätkä on pöljä.
- Jompenboss
CCI kirjoitti:
Fyyreri jatkuvasti kirjoittelee Tsadista, sehän on Afrikassa, mikä kauna sillä on sitä kohtaan, kyllä jätkä on pöljä.
Saitin kuuluisi tsadilainen ei näköjään ymmärrä, että slangissa Tsadi on Helsingistä käytetty nimi.
Nimi on osuva koska molemmissa paikoissa ollaan tietyillä alueilla erityisen takapajuisia.
- Jompenboss
Joukko-osastossani oli aikoinaan kaksi Tsadista lähtöisin olevaa sotilasta, jotka olivat aina yhdessä. Heitä kutsuttiin "pulttipariksi".
- Joxanen
Kumma juttu !
Eiks maalla ookkaa mukavaa ?
Pöndelaukkuja vaa.... - Jompenkouluttajajohto
Nythän sitä juhlaa myös HV:lläni riittää kun kymmeniä tuhansia SETA_suvaitsevaisia tulvii Tsadin kaduilla.
Marssitaankohan myös Paloheinässä. Ainakin tapahtumista päätellen niin voisi ollakin.
Juhlamieltä vain Hyvälle Veljelleni!- Jompenkouluttajajohtajal
Olet sentään juhlista kerennyt nimeä nostelemaan. Hyvä Jompe, taisteleva au!
- CCI
Ei ihmispoloinen saa edes nukuttua kun aina on vain Jompe mielessä, juhannuskin meni kytätessä että olisiko HV sivustolla. Viisainta olisi kun. menisit lääkäriin. Saisit sairuateesi helpotusta
Olet mielisairas.
- dfgjdhjg
Miksiköhän "kaikki" muuttaa maalta Helsinkiin ja Hki senkuin kasvaa, jo 625 000 asukasta. Työnperässä tietenkin, mutta myös siksi että täällä saa olla oma itsensä. Pikkupaikkaunilla on aina joku kyttäämässä, että ei vain kukaaan lipeä ruodusta ja Herran nuhteesta. Homot - hyi!
- fhjdghjhn
Sinä huvitat enemmän.
- Onkohan_sitä
anuskorhosta näkyny?
- Jomperusreikä
Näytän kohta kauniin rusehtavan reijän.
- Isopillu
Jomperusreikä kirjoitti:
Näytän kohta kauniin rusehtavan reijän.
Hyvä eltaantunut aukko on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3892772Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762209Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121755- 771472
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861465- 1091435
- 271427
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191303- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401226