Tarvitsen rukous apua+

Penuela

Joku asemassani oleva voisi luulla että Jumalaa ei ole olemassa..ja jos on.Hän on vihaava Jumala..m joka rankaisee synnistä. Luotan kuitenkin kaikesta tapahtuneesta huolimatta että Hän on itse Rakkaus..elän nyt kuitenkin elämäni helvetissä..ja vaikka sydämmen sanoo että Jumala on rakkaus. Minä.itse elän läpi helvettiä.. Tunnen epätoivoa koska..vaikka tiedän että Hän on Rakkaus!!!.. Hän ei ole minua varten! En voi edes toivoa kuolemaa..koska edes kuolema ei voi vapauttaa minua!Mitä voin tehdä!!! Rukoilla että Luoja ottaa sen minkä on antanutkin..joten rukoilen... Herra! Isä Taivaassa! Armahda!Olen paljon syntiä tehnyt! Herra! Auta minua! !minun kehoni on saastainen! Herra! Auta! Minä.hukun! Henkeni nääntyy jo! Isäni Taivaassa! Anon anteeksi antoa! Jäljellä on enää sieluni..Sieluni oli ja on aikojen alusta asti sinun. Hyvä! Rakas!Isä Taivaassa! Pyydän!Ota sieluni takaisin! Anteeksi! Etten osannut..pystynyt enempään. Olen niin pahoillani. Minä jätän tämän matkan nyt kesken. Olihan tämäkin viesti Häneltä. Oon huutanut apua suuntaan jos toiseen.. Mitä enää sanoisin...!?kukaan ihminen ei auta eikä voi auttaa. Seison juuri nyt...jyrkänteen reunalla! Pelottaa!! Mutta tiedän ettei ole vaihto ehtoa!: kukaan ei tule!!!ei auta!!, Mie hyppään nyt!!!

11

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penuela

      Tarvitsen!!!!

    • Penuela

      Taitaa olla liian myöhästä! Kaikki nukkuu jo! Sinäkin !nou hätä! Ei haittaa!. Mie menin jo...mut kiitos kuitenkin!".sattuu !sattuu..oikeaan käsivarteen. ..Sanon vain..en jaksa enää!!

    • Penuela

      Voi hyvä tavaton!!tajusin et laitoin viestii itselleni!!!joku kälynen oli siel välissä ..joka ei edes ymmärtänyt et täsä maailmas on ihmisii jotka elää elämää ilman rakkautta!"ilman läheisyyttä! Ja viel...ilman ruokaa/yö paikkaa!!!! Täällä meidän Suomessa! "Lottovoitto" syntyä suomeen!!! Niin ku lotto voitto on!;toisii onnistaa. .toisia ei. Ja niinku se lottovoitto. Meit ei o onnistunut! !

    • sinuarakastetaan

      Siunattua ja armollista juhannusta Penuelalle.

    • Aloittajalle haluan vain sanoa että otappa kuules nyt iisisti, kaikki kyllä suttaantuu kun ottaa kunnollisen henkäyksen ja ajattelee asiat rauhassa läpi.

      Sateen jälkee tulee aurinko ja itkun jälkeen hymy.

    • Penuela

      Täällä viel.. iisisti ottaminen ei auta. Kertakaikkiaan elämä murjoo! Usko.on kohta kuollut. Usko tulevaan on kuollut..Pahinta kaikest!!!!Usko Jumalaan on kohta mennyt.Ei riitä että ottaa "iisisti" tämä mikä tapahtuu ei ole vain tunne..jokin paha olo..vaan jostain syystä..miul tapahtuu vuosi vuoden jälkeen pelkkää pahaa. Luettelenko. . ? Viisi leikkausta neljäs vuodessa..Näiden välis hoitovirheet. Kaksi vesivahinkoa. . Yksi vesiputkiremontti..mies menetti työn.sairastui keuhkojen sairauteen..ei ole vieläkään saanut apua. On nyt invalidi. Nuo on vain pää piirteissään. . Mun lapset..hylkäsi minut enkä ees tiiä miksi. Tällä hetkellä..eletään kaksin..kroonisesti sairaana. .meil ei oo ystäviä...rahat ei ees riitä ruokaan..no siipal oli ylipainoon.hän on laihtunut jo 15 kg. Sana/Raamattu on ollut tähän asti se mihin oon voinut turvata..tuntuu et nyt on tullut mitta täyteen.. tänään puhuttiin.. et voitas yhdes päättää tää kärsimys. Molemmille on kestokyky jo mennyt. Mut kiitos teille kaikille!

    • Penuela

      Kukaan muu kuin Jumala ei voi meitä enää auttaa! On olemassa erilaisia koettelemuksia..henkisiä.fyysisiä..ja myös taivaallisia. Minkä verran voi ihminen kestää !? Voin kertoa..puhuimme. .me emme kestä enää yhtään koetusta. Me luovutamme. .Yhdessä. . Emme enää suostu.me luovutamme. Kiitos tuesta..Kiitos rukouksista.

    • 9enuela

      Pyydän anteeksi..ei meillä ole enää voimia jaksaa. Kiitos teille kaikil jotka ootte rukoilleet meidän puolesta. Me mennään nyt. Kukaan ei vois meitä auttaa. Hän on jo unessa..miekii oon koht raha. Nummi sii. Mm Papua. Mapua Apua! Sar ääää. Apua!!!!

    • Änyel

      Siskon muistoa kunnioittaen.. kiitos teille joka olitte tukena.

      • harmittavatapaus

        Harmi etten ollut tietoinen tästä, olisin ehkä voinut auttaa jotenkin.

        Uskonto sai taas yhden uhrinsa.


    • Sielunvohollinen haluaa juuri tätä, eli ajaa ihmiset loppuun ja kadotukseen. Ei syy ole Jumalan. Hän haluaa parantaa ja eheyttää ja tänäkin päivänä paljon ihmisiä paranee ylilunnollisesti, kun Pyhä Henki koskettaa. Jeesus toimiin tänäänkin, myös ihternetin kautta on moni parantunut kuunneltuaan äänitteitä.
      Tässä yksi linkki, jossa tämä Jumalan voima vaikuttaa ja auttaa kuulijoita. https://www.youtube.com/user/pentoikk/videos?view_as=subscriber

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe