Gigantti ja Nordea Tuohi -luottotilikytkös

VaroitusMuille

Luulin olevani ainoa tyhmä, joka ei ollut tarkkana ostoksilla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10546069

Käteistä rahaa ei ollut mukana tarpeeksi, niin tarjottiin suoralta kädeltä maksuaikaa usean viikon päähän. Minulle ei selvinnyt maksutavasta keskustellessa että kyseessä on luottotilin avaaminen, eikä myöskään miten Gigantin maksun kanssa tulee toimia käytännössä. Hyvin samanlainen tarina kuin linkkaamassani keskustelussa. Gigantti on kai vehkeillyt vuosikausia näin?

4

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en_ymmärrä

Mikä tässä nyt oli se ongelma? Maksat laskun ja irtisanot kortin ja sillä selvä.

• en_ymmärrä

Vielä sen verran lisää, etten todellakaan ymmärrä, miten olet huomaamattasi voinut hakea luottokorttia.

Ainakin minulle opetettiin jo lapsena, että paperit luetaan ennen allekirjoittamista ja jos ei jotain ymmärretä, jätetään allekirjoittamatta.

• VaroitusMuille

Olen itse asiakaspalvelijana työssä, jossa ei ole mitään sijaa suhtautua toisiin ihmisiin ylemmyyden- ja paremmuudentuntoisesti tai muuten on väärällä alalla. Koetan luoda elämisen edellytyksiä ihmisille, joille voi olla vaikeaa selvitä ihan tavallisista jokapäiväisistä askareistakin.

Selvisi, että sain paitsi hajanaista, myös väärääkin tietoa, ja pidän sitä lafkan, en yksittäisen asiakaspalvelijan ongelmana. Gigantin asiakaspalveluperehdytyksessä on parannettavaa.

• en_ymmärrä

Miten tämä liittyi siihen, että onnistuit hakemaan luottokorttia huomaamatta hakeneesi luottokorttia?

Ei normaalilla tarkkaavaisuudella varustetulle ihmiselle käy niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9056
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3630
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2083
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1290
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1115
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1092
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66