Saunalahti jäljittelee toisten kotirauhaa häiritseviä jehovan todistajia tai voi olla mormonejakin. Mutta salkut heiltäkin puuttuu etteivät hekään ole noita löytäneet mitä minä olen kysynyt monta kertaa, mutta ei vastata Ilmeisesti salkut ovat noin pyhiä ettei noita saa käyttää muuhun kuin kotirauhan häiritsemiseen
Jehovan todistajat mainoksessa
11
117
Vastaukset
- eifjoijss
ei minua se häiritse jos kerran vuodessa todistajat ovella käy. minua häiritsee se ettei he vastaa rehellisesti esitettyihin kysymyksiin.
Heitä on kielletty vastaamasta tiettyihin kysymyksiin ja jos aloitat liikaa lukemaan heille Raamatun tekstiä heille tulee kiire lähteä pois. Risti kaulassa on hyvä olla kun heidän kanssaan keskustelee
- kumma.AN
Tottis on ahkera.
Tekee avauksen ekana toisella nikillä
ja
sitten vastaa toisella nikillään itselleen.
hehehe
aika skitsoa keskustella
sivupersooniensa kanssa netissä - multiperssoona
millos Sanamies kertoo mielipiteensä?
Minkä mielipiteen? Senkö että pidän ja he myös ovat jehovan todistajat harhaoppi. Tuon olen sanonut täällä jo tuhat kertaa
- Sanamies.haha
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Minkä mielipiteen? Senkö että pidän ja he myös ovat jehovan todistajat harhaoppi. Tuon olen sanonut täällä jo tuhat kertaa
sinä Arto N-i
olet Multipersoona.
Sulla on rekisteröityjä nimimerkkejä S24:ssä useita
ja koomista on että
ne
*keskustelee* täällä keskenään. - vaara-vaara-vaara
kuunpimennys tulossa
laita Arto foliohattu oäähän ettei
ne kuunsäteet kinpoile sun aivoihin
- missionaryoftruth
We are Saunalahti missionaries from Finland...
"We are missionaries for The Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints (Mormon Church)"
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/2acusg/we_are_missionaries_for_the_church_of_jesus/
Sanoisin, että enemmän muistuttavat mormoneja kuin todistajia mutta kumpaankin ryhmään sopivat. - Opetustasaanut
Linkkejä Jehovan todistajista:
http://jeesus-on-herra.com/?page_id=671- laillinen.linkki
Linkkejä Jehovan todistajista:---- ????
eikä ollut, ainuttakaan????
TOSSA sulle linkki
niin ei tarvii velehdella ja varastaa mtn videoita:
http://www.jw.org/fi/julkaisut/jehovan-todistajien-konventtijulkaisut-2015/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932