Muutin noin vuosi sitten hyvinkäälle ja huomasin keskustan liepellä kävelyllä ollessani tommosen grilli/kioskin tossa Willan alapuolella. osaisko joku kertoa siitä lisää vaikka sen historiasta ja millasia sen ruuat on?
Kulmatupa?
11
1610
Vastaukset
- Tuntematon-kohde
Suokadun ja Torikadun risteyksessä on kioski ollut jo kauan. Vuosikymmenten aikana sitä on eri tavoin saneerattu ja muoto on muuttunut. Koskaan ei ole siinä tullut käytyä lähinnä syrjäisen sijainnin vuoksi.
- Bisnes_ja_isobisnes
Mahtaa kauppakeskus syödä hieman ja enemmänkin tän kiskan rahalipasta.
- Hodarit
Kaksi kertaa olen käynyt, ensimmäisen ja viimeisen.
- Kerran_vielä_jooko_
Niin mutta kolmas kerta toden sanoo.
- Anonyymi
Taitaa olla nyt lopettanut. Ei ole näkynyt uutista aiheesta.
- Anonyymi
Pääradan itäpuolella oli useita vuosikymmeniä sitten Korona-baari ja vieressä ravintola Haarikka. Muistaako joku tuolla alueella asunut tuollaiset paikat? Kansalaiset puhuivat kohteista "räkälä" lempinimellä.
- Anonyymi
Haarikka-niminen r----ä on edelleen toiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haarikka-niminen r----ä on edelleen toiminnassa.
Hitto, olin aina lukenut sen nimen väärin! Luulin, että se on Harrikka, ja se on liivijengien kantapaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto, olin aina lukenut sen nimen väärin! Luulin, että se on Harrikka, ja se on liivijengien kantapaikka.
Jos se oli ensin Koronabaari ja olut oikeudet saatuaan muuttui Haarikaksi. Konepajan vuokratalojen asukkaiden kantapaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se oli ensin Koronabaari ja olut oikeudet saatuaan muuttui Haarikaksi. Konepajan vuokratalojen asukkaiden kantapaikka.
Kyllä Orsibaari oli alan paikka!
- Anonyymi
Asuin itse hyvinkäällä.olin työssä korona baariss monta vuotta.oli hyvä porukka.sisko asui kymmeniä vuosia,mutta menehtynyt..olin nuori.joten vaihdoin maisemaa.ei ollu räkälä kun siivottiin joka ilta.olisin jatkannu mutta en saanu asuntoa.oli työssä marja.kylikki.leena ja muita mun lisäksi baarissa .ravintolan puolella muut.jös joku muistaa mut.olin tumma tukka jne.terkkuja täältä Pohjois-Suomi olin työssä 1974-1977 koronassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t315166Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo653066Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122940HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432841Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi201619Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861580Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271556Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4131243- 681120
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2231052