Muutin noin vuosi sitten hyvinkäälle ja huomasin keskustan liepellä kävelyllä ollessani tommosen grilli/kioskin tossa Willan alapuolella. osaisko joku kertoa siitä lisää vaikka sen historiasta ja millasia sen ruuat on?
Kulmatupa?
11
1897
Vastaukset
- Tuntematon-kohde
Suokadun ja Torikadun risteyksessä on kioski ollut jo kauan. Vuosikymmenten aikana sitä on eri tavoin saneerattu ja muoto on muuttunut. Koskaan ei ole siinä tullut käytyä lähinnä syrjäisen sijainnin vuoksi.
- Bisnes_ja_isobisnes
Mahtaa kauppakeskus syödä hieman ja enemmänkin tän kiskan rahalipasta.
- Hodarit
Kaksi kertaa olen käynyt, ensimmäisen ja viimeisen.
- Kerran_vielä_jooko_
Niin mutta kolmas kerta toden sanoo.
- Anonyymi
Taitaa olla nyt lopettanut. Ei ole näkynyt uutista aiheesta.
- Anonyymi
Pääradan itäpuolella oli useita vuosikymmeniä sitten Korona-baari ja vieressä ravintola Haarikka. Muistaako joku tuolla alueella asunut tuollaiset paikat? Kansalaiset puhuivat kohteista "räkälä" lempinimellä.
- Anonyymi
Haarikka-niminen r----ä on edelleen toiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haarikka-niminen r----ä on edelleen toiminnassa.
Hitto, olin aina lukenut sen nimen väärin! Luulin, että se on Harrikka, ja se on liivijengien kantapaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto, olin aina lukenut sen nimen väärin! Luulin, että se on Harrikka, ja se on liivijengien kantapaikka.
Jos se oli ensin Koronabaari ja olut oikeudet saatuaan muuttui Haarikaksi. Konepajan vuokratalojen asukkaiden kantapaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se oli ensin Koronabaari ja olut oikeudet saatuaan muuttui Haarikaksi. Konepajan vuokratalojen asukkaiden kantapaikka.
Kyllä Orsibaari oli alan paikka!
- Anonyymi
Asuin itse hyvinkäällä.olin työssä korona baariss monta vuotta.oli hyvä porukka.sisko asui kymmeniä vuosia,mutta menehtynyt..olin nuori.joten vaihdoin maisemaa.ei ollu räkälä kun siivottiin joka ilta.olisin jatkannu mutta en saanu asuntoa.oli työssä marja.kylikki.leena ja muita mun lisäksi baarissa .ravintolan puolella muut.jös joku muistaa mut.olin tumma tukka jne.terkkuja täältä Pohjois-Suomi olin työssä 1974-1977 koronassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3155585- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1073189Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv853072- 422217
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272108