Jouko Pihon näky 14.6.2015
Näin illalla 14.6.2015 seuraavan näyn.
Näin kaikkialla hyvin paljon vihreää. Joka puolella oli runsaasti uusia vihreitä versoja.
Kysyin: ”Mitä nämä ovat?” Minulle sanottiin: ”Nämä ovat niitä uusia uskovia, jotka tulevat pian uskoon ja niitä vanhoja uskovia, jotka ovat tuoreessa uskossa.”
Sitten näin kuivettuneen koivun, jossa oli vain muutamia lehtiä ja nekin olivat rusehtavia ja käpertyneitä. Sen jälkeen näin harmaan kelopuun, jossa ei ollut mitään elämää.
Kysyin: ”Mitä nämä ovat?” Minulle sanottiin: ”Nämä ovat kuolleita tai kuolemaisillaan olevia uskovia, joilla on se nimi, että he elävät, mutta he ovat sisäisesti kuolleet.”
Sen jälkeen näin suuren mustan kivihiilikasan.
Kysyin: ”Mitä nämä ovat?” Minulle sanottiin: ”Nämä mustat kivihiilet kuvaavat uskomattomia ihmisiä.” Sitten näin valtavia tulenliekkejä, kun hiilikasaa alettiin lapioida tulta kohti.
Mihin joukkoon sinä kuulut?
Vain ensimmäiseen joukkoon kuuluvat elävät uskovat pääsevät perille taivaaseen. Puolisydämiset ja tähän maailmaan rakastuneet luopiouskovat eivät pääse voittajina perille, vaan heidät, kuivettuneet puut, poltetaan yhdessä jumalattomien kanssa.
Jouko Pihon näky 14.6.2015
5
<50
Vastaukset
- Joukkokysy
Ja mihin joukkoon sinä Piho arvelet itsesi kuuluvan?
- serafiiina
Jospa ensin jokainen miettisi omalta kohdaltaan mihin joukkoon kuuluu. Vielä on aikaa tehdä parannusta ja ottaa Jeesus vastaan elämäänsä. Sekä alkaa seuraamaan Häntä koko sydämestään. :)
- firaseena
...paitsi piho. Hänen ei tarvitse mitään miettiä ilmeisesti.
- InhottavaRealisti
Voi voi, Jouko... Kyllä näitä "näkyjä" Sinulla riittää. Kannattaisikohan näidenkin lähdettä EHKÄ etsiä joskus vaikkapa ihan itsestä?
Kuulun ensimmäiseen joukkoon ja haluan pysyä siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883