Persujen tulisi edistää rohkeita muutoksia hallituksessa.
Suurin haitta Suomen taloudelle on ruotsi.
Vapaa maa vaatii vaatii vapaan kielivalinnan.
Julkinen hallinto on halvaantunut ruotsin takia ylipöhöttyneenä.
Kielitaitovaatimuksena ruotsi valikoi tehtäviin epäpäteviä Eevoja ja Calleja. Tulevaisuudessa päteviä ruotsia osaamattomia on yhä enemmän.
Ruotsin vaatimus luo tarpeettomia suojatyöpaikkoja.
Kultarannassa esitetty vaatimus 200000 henkilön työperäisestä maahanmuutosta romahduttaa ruotsin aseman kuitenkin.
Leikkauksiin pitää alkaa heti.
Raharekka ralli Ahvenanmaalle seis!
Suomenruotsalaisten alueiden, kuten Tammisaari kehittäminen aloitettava vaikka pakolla. Dragsvikistä voi aloittaa.
Eduskunnan hyväksymän kieliponnen mukaiset kokeilut aloitettava jo syksyllä. Venäjän kriisi on ohi, kun koululaiset valmistuvat työelämään.
Korkeakoulujen ruotsinkieliset kiintiöt poistettava, jotta kieliryhmä voi taata itselleen palvelut. Ruotsin taitoisia perushoitajia tarvitaan.
Juristeja taas ei! Lakia on luettava suomeksi!
Sipilän pitää pyörtää lupauksensa ruotsin aseman turvaamisesta tai sanoa, että tarkoitti Ahvenanmaata.
YLE uudistettava vastaamaan nykypäivää. Svenska YLE maksaa liikaa.
Suomenkielisille veron alennus!
Rohkeita päätöksiä!
Peruskansalainen
4
56
Vastaukset
- Evakonpoika
RKP on ollut hallituksessa 36 vuotta yhteenmittaan. Maa on täynnä käytäntöjä, jotka palvelevat vain ruotsinkielisiä.
Lakien muuttamiseen pitää myös paneutua.
Säästöjä saa helpoimmin, kun leikkaa ruotsista. Kieli on vain tapa ilmaista itseään.
Suomessa kieli on suomi. - Bättrefolk
Viking Line ja Ahvenanmaa boikottiin. Svenska YLE lopetettava!
Pakkoruotsi pois. Siitä lähtee. - rohkeutta
Persulit boikottiin. Ovat jo ehtineet kuukaudessa tehdä miljoonavahingot Suomelle. Pullukka tuhoaa tärkeitä kansainvälisiä suhteitamme sillä nopeudella, että oksat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1372202Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31686Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2691450Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281279- 621044
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16936- 58920
- 262790
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40772Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44748