Suomesta saadaan köyhyys pois kieltämällä köyhien väliset avioliitot ja muista köyhien välisistä suhmuroinneista syntyneet jälkeläiset.
Nyt toppi köyhyydelle ja sen lisääntymiselle!
Köyhyys pois
3
<50
Vastaukset
- Halla-ahon_äänestäjä
Tämä on ongelman ydin. Viktoria-järven ympäristön maissa väestönkasvu on yli 3 prosenttia vuodessa siis tämä on kasvu ei syntyvyys
Nämä maat ovat Uganda, Burundi, Ruanda jne. JA NIISSÄ ON KÖYHIEN AVIOLIITTOJEN TAKIA JATKUVIA KANSANMURHIA kun tila ei kerta kaikkiaan riitä
ruandasta otettiin juuri Bazaramba Suomeen massamurhaaja joka maksoi yli 5 miljoonaa euroa suomalaisille veronmaksajille koska imaaminvihrerä oikeusministeri
ja demla Tuija Brax rasistisesti epäili ruandalaisia raaoiksi eikä palauttanut murhaajaa kotimaahansa tuomittavaksi kuten Suomi teki
SUOMALAISET KÖYHÄT KUTEN OPISKELIJAT MENIVÄT NYTKIN VAALEISSA ÄÄNESTÄMÄÄN BRAXILAISIA PELLEJÄ JOTKA TUHOAVAT MAAPALLON TUOMALLA LÄMPIMISTÄ MAISTA IHMISMASSOJA KYLMÄÄN KALLIISEEN ENERGIAINTENSIIVISEEN YHTEISKUNTAAN
Mikäli Suomessa todella olisi samanlainen väestönkasvu kuin Afrikassa ja tämä olisi ollut voimassa toisen maailmansodan jälkeen meillä olisi nyt YLI 20 MILJOONAA IHMISTÄ TÄÄLLÄ
MUTTA SUOMESSA ON ISO KESKILUOKKA JA KÖYHÄT EIVÄT JUURI TEE LAPSILAUMOJA
MAMUTUS TUHOAA MAAPALLON
massamamutus on erityisen haitallista, Eero Paloheimo kertoo
https://www.youtube.com/watch?v=CTa1Qk6cMeE- sasamasama
KORJAUS ruotsi:
Tuija Brax rasistisesti epäili ruandalaisia raaoiksi eikä palauttanut murhaajaa kotimaahansa tuomittavaksi kuten RUOTSI teki
...ja Persut ainoaksi lailliseksi puolueeksi! Nythän tämä voisi onnistuakkin, kun Lindström on lakiasioista vastaava ministeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222644- 1101601
- 151274
- 2441268
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1671155Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh171009Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67923En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25872Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏15834- 77799