Minkä ikäisenä te kokeilitte eka kerran kimppajuttuja?
Minkä ikäisenä te?
13
55
Vastaukset
Taisin olla 20v.
- Maall
Malla olin ja olin 16v poika, kaksi naista humalassa kesällä tuli saunasta pyyhkeet päällä.(50-60?). Tarjosiat viinii, kun oli kuuma kesä niin ei ollut kun alkkarit jalassa. Kohta olivat housun alla kokeilemassa, riisuvat alkkarini ja pyyhkeit pois ja hierovat ja päälle väkisin naimaan. Ei paha vaikka sattu.
- PikkuJorma
Olen lähes kuuskymppinen mies ja kakskytvuotta ollut pareilla kolmantena ja vain heteropohjkalta.
Eikä koskaan ikäviä kokemuksia. - hanski1967
Eka kerran kun olin 19v ja meitä oli 3m ja 1n. Oli mahtava povekas nainen uudestakaupungista ja kirstasta halus meidät mukaan. Sen jälkeen ollu useita kimppa kokemuksia ja lisää tietty haluun. olen nyt 48v.
- Jukka31v
Ite sain ekan kerran 16v kun halu kokeilla uutta nyt olen 31v
- 0615
Se oli 22 vuotiaana. Vaikka sanotaan että eka kerta jännittää niin ei jännittänyt kertaakaan. Ja rouvankin silmät kiiluivat onnesta.
- Naatitaan
Noin 45v. Sen jälkeen ollut useita tapaamisia, rouvat halukkaita estottomia.
- IhanaaOLI
12vuotiaana mun pari saman ikästä kaverii oli mukana saatiin 35 vuotiaalta
tästä n.10 vuotta - oihh
Mä oli 22 v ja likkakaveri 20v ja kolmas osapuoli 46v mies.
Olitteko vuorotellen sun likkakaverin kanssa vai olitteko yhdessä kolmestaan.
Siis koskettelitteko te miehet myös toisianne?
- oihh
Oltiin yhessä sen ukon kanssa siten että toinen nai ja toiselta otti suihin ja sit välil vaihdettiin toisin päin ,ja sit sillain myös että likkakaveri ratsasti sen ukon päällä ja samalla otti multa suihin .
- cdfexzasddasdas
Olen juupajuu osittain samaa mieltä mutta omaan eriävän mielipiteen. Yhdestä asiasta tekin varmaan olette samaa mieltä, meinaan tästä: http://1i.fi/kuumintahottia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106