mikään ei ole Herra Jumalalle mahdotonta
Jumalan Sana sanoo, joka on Viisaus, joka on Täydellisin tieto, mikä ei ole luotu Ymmärryksen henki,
että vähemmän mahtia, voimaa vaatii Jeesukselta se, että muurahaisesta voi tulla terve ihminen kuin, että olisi mahdotonta Jeesukselle parantaa sormen pätkäksi tuhottu ihminen, oli hän sitten uskoton tai ei ja HUOM tehdä hänestä kristitty, sillä kristityksi tekeminen vaatii enemmän kuin muurahaisen tekeminen ihmiseksi, molemmat nämä on rajattoman helppoja tekoja Herralle
sillä kristityksi tekemisessä tehdään sielusta Taivaskelpoinen ja se on suuri asia,
sitten esimerkiksi otan sen, että kaikista mahtia eniten vaatinut asia, jonka Jumala on tehnyt on, että enemmän kuin 100% sisältävä Hyvyys uhrasi Jumalaisen IhmisJumalansa - Jeesuksen. Se on suurempi asia kuin kaikkien sielujen luominen plus maailmankaikkeuden luominen plus kaiken muun luomakunnan luominen.
jos et usko, niin ajattele sitä, että kaikki järjelliset sielut ovat syntisiä ja vauvat ovat syntisten lapsia, myös maailmankaikkeudella ei ole sielua, myös esim. Jeesus ei elä armon varassa Isältä. myös esim. planeetan arvo sieluun verrattuna on joko kokonaan nolla tai lähes se
kristittyä saarnaa
gadsasd
2
92
Vastaukset
- CDR
http://bit.ly/OBECjm
Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi. - Jokukyvykäs
gadsads,mitä ihmettä yritit sepustella ? Ymmarsitkö edes itse mitä yritit
kirjoittaa.Kehoitan hakemaan apua. En kuitenkaan menisi kenenkään kirkollisen rasitukseksi,koska sieltä ei mitään apua saa !Joku ulospotkittu
Todistaja voisi olla tiedoiltaan sopiva auttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916